[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 04/04/2007 @ 16:57 mellie | naar het schijnt slaapt een kindje door als het zijn 5kg geeft behaald ikzelf geloof het wel niet echt, want mn zoontje is nu 5weken, en hij geeft nog steeds zijn nachtvoedingen nodig en hij weegt 4kg780 |
| 05/04/2007 @ 22:38 ik | Hallo, Ik wil je niet ontmoedigen of zo, maar ons zoontje sliep pas door toen ie 10 maanden was en toen ik de vraag stelde bleek hij toch niet de enige te zijn die de eerste maanden geen zin had om de nacht al door te slapen. Op 8 maanden ben ik wel wat strenger geworden omdat ze dan in principe geen nachtvoeding meer nodig hebben maar echt doorslapen was pas op die 10 maanden. veel succes nog |
| 06/04/2007 @ 09:23 sofie | Uit je uitleg kan ik opmaken dat hij overdag langer zonder voeding kan dan 's nachts. Het lijkt erop dat hij de dag voor de nacht neemt ![]() Je kan eens informeren bij K&G of bij je kinderarts. Als dit zo is kan je hem dit best zo snel mogelijk afleren dmv een vast dagschema aan te houden (de uren zijn niet het belangrijkste wel de volgorde). Mijn dochter is ondertussen 2 en houd nog steeds erg van haar structuur. Na het bad moet je geen half uur wachten want dan zeurt ze al om haar melk en wil ze gaan slapen of het nu 7 uur is of 9 uur ![]() Groetjes, Sofie |
| 06/04/2007 @ 17:54 | Mijn dochter is nu ook 7 weken maar slaapt ook nog niet door. elke dag hoop ik dat ze het gaat doen..maar helaas ze komt om de 3 a 4 uur (laatste dagen om de 4) het komt vanzelf wel en 's nachts laten huilen lukt mij niet.. succes met de gebroken nachten allemaal (hahah) ![]() |
[Reageer]

's nachts wakker.