< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Gezocht: streek/lotgenoten » thuiswerkende mama's

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
30/03/2007 @ 15:00

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hallo,
Ik ben op zoek naar thuiswerkende mama's.

Link naar deze reactie
30/03/2007 @ 20:12
Veerle

Hey Erika!

Ik ben een thuiswerkmama! Ik werk zelfstandig als vertaalster. Jij?

Achieltje is gewoon thuis bij mij. Geen crèche voor hem. Toch niet eenvoudig, gelukkig werkt mijn man ook regelmatig van thuis uit en komt mijn mama wat helpen tijdens de drukste momenten.

GReetz
Veerle.

Link naar deze reactie
01/04/2007 @ 21:55
val

Van mij wist je al dat ik thuis werkte he Erika

groetjes valesca

Link naar deze reactie
04/04/2007 @ 10:25

Hoi hoi,
Sorry dat ik nu pas weer reageer maar behoorlijk drukkte periode nu.

Veerle,
Mijn man heeft een eigen zaak, wegdekreiniging. En daar doe ik de administratie en boekhouding van.
Hier dus ook mijn kleine meid de hele dag lekker bij mama thuis. Al moet ik zeggen dat het soms ook ff lastig is.
Heb jij dat probleem ook met Achiel? Mooie naam trouwens. Mijn papa heet Achilles

Val,
Hey meid. Leuk je hier ook te treffen.

Link naar deze reactie
07/04/2007 @ 11:23
Veerle

Hey Erika,