< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Gezocht: streek/lotgenoten » thuiswerkende mama's

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
30/03/2007 @ 15:00

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hallo,
Ik ben op zoek naar thuiswerkende mama's.

Link naar deze reactie
30/03/2007 @ 20:12
Veerle

Hey Erika!

Ik ben een thuiswerkmama! Ik werk zelfstandig als vertaalster. Jij?

Achieltje is gewoon thuis bij mij. Geen crèche voor hem. Toch niet eenvoudig, gelukkig werkt mijn man ook regelmatig van thuis uit en komt mijn mama wat helpen tijdens de drukste momenten.

GReetz
Veerle.

Link naar deze reactie
01/04/2007 @ 21:55
val

Van mij wist je al dat ik thuis werkte he Erika

groetjes valesca

Link naar deze reactie
04/04/2007 @ 10:25

Hoi hoi,
Sorry dat ik nu pas weer reageer maar behoorlijk drukkte periode nu.

Veerle,
Mijn man heeft een eigen zaak, wegdekreiniging. En daar doe ik de administratie en boekhouding van.
Hier dus ook mijn kleine meid de hele dag lekker bij mama thuis. Al moet ik zeggen dat het soms ook ff lastig is.
Heb jij dat probleem ook met Achiel? Mooie naam trouwens. Mijn papa heet Achilles

Val,
Hey meid. Leuk je hier ook te treffen.

Link naar deze reactie
07/04/2007 @ 11:23
Veerle

Hey Erika,

Ja, 't is niet altijd makkelijk met Achieltje erbij. Gelukkig had ik net een langlopende opdracht zodat ik heel los kon omspringen met de uren. (Al is 'los' wel relatief als je zeven dagen op zeven zo'n tien uur per dag werkt... gelukkig is dat voorbij.) Onze Achiel is nogal een braaf manneke en kan best goed alleen spelen, maar de flesjes geven, neemt toch heel wat tijd in beslag. En tegen 18.00 begon zijn moeilijk uurtje. Dan wou hij persé 'op schoot' zitten. En maar kloppen op het toetsenbord, vond hij fan-tas-tisch! Gelukkig kwam mijn mama regelmatig oppassen. Zij gaf dan de flesjes en speelde wat met hem (want een hele dag alleen spelen in de box is ook maar zielig...).

Nu neem ik even 'vrijaf'. Volgende week begin ik weer, maar met véél minder uren. Ik moet nog wat bijwerken in het huishouden en Achiel heeft nog véél knuffels tegoed

Onze Achiel heeft de naam van zijn overgrootvader gekregen. Ze hebben bovendien ook nog es dezelfde achternaam. Zijn tweede naam is Jef, naar mijn vader.

GReetz
Veerle.

Link naar deze reactie
08/04/2007 @ 17:33
katleen

hoi, ik heb een dochtertje van anderhalf jaar, en volgende maand komt ons tweede kindje er aan. Ik ben journaliste en was eigenlijk in tijdskrediet (omdat we voor 3 jaar in Nederland wonen voor mijn man zijn werk), maar wil na de geboorte van ons tweede kindje mijn ontslag geven om toch weer te kunnen schrijven (kriebelt te veel :-) )
Ik ben blij te lezen Veerle dat jij dat ook combineert (vertaalwerk en baby). Ik zou het nu perfect kunnen met ons dochtertje van anderhalf want het is echt een heel rustig kind met lange middagdutjes :-) beetje spannend wel hoe het zal zijn met het baby'tje erbij, maar gelukkig heb ik ook mijn ouders die kunnen oppassen als ik een deadline heb (we wonen wel ver van hen, maar dan gaat ze ineens een paar dagen logeren, dat vindt ze superleuk) en mijn man kan gelukkig ook makkelijk vrij nemen
groetjes
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]