< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Gezocht: streek/lotgenoten » gyneacoloog Waregem

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
10/04/2007 @ 16:15
Miss

Wie kan mij helpen aan een goede gyneacoloog in Waregem?
Link naar deze reactie
11/04/2007 @ 10:08
*tiamo*

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Ik weet dat er in het ziekenhuis in waregem een vrouwelijke gynea zit die enorm veel suc6 heeft,ik kan wel op hare naam niet komen maar als je naar het ziekenhuis belt kan je niet echt veel verkeerd zitten want er is daar maar 1 vrouwelijke.
Ik was ook graag bij haar geweest maar ze zit nogal overvol en het duurt een eindje voor je erbij kan,aangezien ik al 10 weken zwanger was toen ik het ontdekte heb ik gekozen voor een gynea uit kortrijk (ik ben van harelbeke)

groetjes!

Link naar deze reactie
21/04/2007 @ 13:50
miss

bedankt voor je reactie! Heb deze morgen test gedaan en blijk ook zwanger te zijn! Ik probeer maandag contact op te nemen met het ziekenhuis.

Link naar deze reactie
23/04/2007 @ 09:26
*tiamo*

Proficiat met je zwangerschap meisje!!!Geniet er maar van en khoop da ge van de lastige kwaaltjes verlost kan blijven.

Ben je van waregem afkomstig?
Ik woon in harelbeke maar heb 7j mijn broeks versleten op de banken van t'vti in waregem.

groetjes

Link naar deze reactie
23/04/2007 @ 18:56
miss

Ik woon sinds een jaar in Waregem.
Heb contact opgenomen met ziekenhuis en ze zouden met terugbellen voor een afspraak. Ik word zot van het wachten.

Link naar deze reactie
29/04/2007 @ 13:59
jonge mama

hallo,

ik ga naar dokter notermans, een hele goeie vrouwelijke gynecologe. Ze is heel lief, geeft goeie raad en luisterd echt naar je! heb je ondertss al een gynecologe gevonden?
Link naar deze reactie
30/04/2007 @ 17:57
miss

Hallo,

Ik heb contact opgenomen met Dokter Belaen. Naar het schijnt is dit ook een vrouw. De zus van een vriendin van me is hierbij in behandeling. Mijn eerste echo heb ik op 26 mei. Het is dus nog een poosje bang afwachten.

Link naar deze reactie
19/05/2008 @ 19:12

Vrouwelijke gynecologe
Hey iedereen

Ik heb sinds dit weekend ontdekt dat zwanger ben, maar de laatste keer dat ik naar mijn gynecologe bent geweest heb ik eigenlijk ondervonden dat ze niet echt goed is om mijn kindje te wereld te zetten. Ik zou heel graag een gynecoloog hebben die met je meeleest! Die je gerust stelt en de testen en de inwendige camera heel rustig in brengt in plaats van erin zoals ze het elke dag doet!
Dit gaat dus over ons kindje he, is zou er zo graag willen van genieten en niet bang te hoeven te zijn voor de gynecoloog! Begrijpen jullie me? Mijn man vind het ziekenhuis in Waregem ver, maar in Kortrijk zit er maar 1 vrouwelijke! Kunnen jullie me raar geven? Of is een man ook goed? Ik ben woonachtend te Harelbeke.

Hopend op een spoedig antwoord
Link naar deze reactie
23/05/2008 @ 15:41
Leia

Ik heb al meer slechte dingen gehoord over vrouwelijke gyne's dan mannelijke (raar maar waar)
Ik ging bij dr.Buyse, ne vre goeien. Zit in het Hospitaal in Kortrijk. Was steeds heel voorzichtig met zn camera en als het toch een beetje pijn deed, verontschuldigde hij zich tenvolle. Maar de beste in Kortrijk is naar het schijnt Dekeerschmaker, van St.Niklaas-kliniek.
De meeste die ik ken gaan bij hem heb nog noooooit geen klachten over hem gehoord. Naar het schijnt handelt hij het beste als er onvoorziene omstandigheden zijn.

Groetjes
Leia

[Laatst gewijzigd door Leia - 23/05/2008 @ 15:44] - Link naar deze reactie
23/05/2008 @ 15:43
Leia

Tiamo... Hoe gaat het met Tuur en Yaiden???

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]