[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 10/04/2007 @ 21:56 | Hallo Eef, Ook ik heb een mirena spiraaltje laten plaatsen, omdat ik bij het pilgebruik ook een vorm van migraine had. Nu kan ik je vertellen dat het wel minder is geworden, maar niet helemaal weg. Ik had gelukkig geen last van braken, maar een pijn die (tijdens de pil) niet te houden was. Lag dan toch vaak wel een dag op bed. Maar zoals gezegd het was wel minder. Wat ik wel een voordeel vond van het spiraaltje is, dat ik na verloop van tijd niet meer echt ongesteld werd en ook niet meer kon vergeten de pil in te nemen. Nu is de spiraal verwijderd want we willen graag een 2e kindje. Hopelijk heb ik nu even helemaal geen last meer van migraine. Veel succes. Groetjes, Monique |
| 11/04/2007 @ 15:09 Eef ![]() | Hey Monique, Bedankt voor je reactie. Ik hoop voor jou dt je snel weer zwanger wordt. Veel geluk |
| 17/04/2007 @ 21:23 Gudrun | Hallo, enkele jaren geleden heb ik ook een mirena spiraal laten steken omdat ik ook wilde verlost raken van de migraine. Maar voor mij was dit geen oplossing. Ik had er evenveel last van als toen ik de pil nam. De gyn kon mij blijkbaar niet helpen met een oplossing. Ondertussen verandert van gyn en bevallen van een flinke zoon (gans mijn zwangerschap geen last gehad van migraine tot ik terug begon met de pil) Dus 3 maand na de geboorte terug begonnen met de pil, maar een andere dan voorheen. De gyn stelde mij 3 mogelijkheden voor: de pil gewoon 3 weken nemen, 1 week tussenlaten, had ik migraine in de pilvrije week, dan moest ik de volgende maand gewoon mijn pil doornemen gedurende 3 maanden en dan pas een pilvrije week tussenlaten. Dus ik dat gedaan, maar de laatste maand, had ik constant bloedverlies, dus dat was ook geen oplossing. De gyn zei dat hij een 3de mogelijkheid achter de hand hield, dat ik moest bellen als iknog steeds last had. Dus heb ik gisterenavond gebeld, de secretaresse beloofde mij dat hij mij ging terugbellen maar tot nu toe nog niemand gehoord ![]() ik hoop dat ik hem vlug hoor, want ik vraag me af want de oplossing zou zijn. De huisarts raadt mij aan om dagelijks een pil te nemen om een migraineaanval te voorkomen. Maar ik weet niet of ik daar zo'n voorstander van ben ![]() |
[Reageer]

mirena spiraal en migraine

. Het plaatsen was ook niet geheel prettig, ik voelde toen een enorme scherpe steek en heb uren daarna ziek op bed gelegen met migraine en buikklachten... het verwijderen ging juist heel goed zonder problemen, maar thja, het zal bij iedereen wel anders ervaren worden