< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Net zwanger! » Nieuw, net zwanger....... Hoi iedereen!!

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Net zwanger!
Nieuw, net zwanger....... Hoi iedereen!!
11/04/2007 @ 16:10
crazyke

Online Status Stuur bericht
hoi iedereen....
Zoals de titel zegt weet ik dat ik zwanger ben, alle weet het van 28 maart 2007, Het is men derde zwangerschap nu en ja, het was even schrikken

Waarom??
Al enige tyd probeerden we , ik en men inmiddels "ex" -ventje, zwanger te raken.... het lukte maar het ging mis dit was in februari....
Op 3 maart laatstlede ging men ventje er dan vandoor na een echt banale , stomme ruzie en ja is nu al bij een ander ingetrokken, dus op 28 maart was het even schrikken toen ik hoorde "weer" zwanger te zijn....
Ik had net 23 maart een zware operatie achter de rug van een dij-been rotatie, en nu dit....En eerlijk, ja ik heb getwijfeldDie operatie, de revalidatie....Het alleen zijn tydens de zwangerschap......de geboorte... Gelukkig heb ik hulp en steun aan men vrienden, en heb nu de knoop doorgehakt, Men zoontje/dochtertje is (toch bij mij) gemaakt uit liefde en JA ik ga er voor...al weet ik dat het moeilijk wordt! heel moeilijk, want ja ik moet nog leren stappen terug en dergelijke.....En zo hoop ik hier ook een beetje steun te krijgen.... Gisteren avond ben ik naar spoed moeten gaan omdat ik wat bloed verlies en vocht verlies had, ik verschoot van mezelf hoe erg ik schrok en wende uit angst dat er iets zou misgaan....dus ik weet nu wel dat ik het echt wil! Vanavond moet ik naar de geneacoloog en zal ik weten of alles goed is en gaat, dus nu hopen en afwachten, en hopen dat ik er hier morgen terug ben met goed nieuws en zo men "tyd" toch kan delen met aanstaande mama's en mama's in wording!!

Zo dit was heel even over mezelf en verder wil ik iedereen !!!!!!! het beste wensen met de zwangerschap en/of het zwanger worden!!

lieve groetjes crazyke

Link naar deze reactie
11/04/2007 @ 16:14
Sparrow

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Wauw Crazyke,

Wat moeilijk! Ik hoop dat je veel moed en kracht kunt putten uit het kleine wondertje dat in je groeit!!
En natuurlijk zullen we je allemaal proberen te steunen waar we kunnen

Weet je ex-man trouwens dat je zwanger bent? Zo ja, wat zegt hij ervan?
Hij woont nu al bij iemand anders??

Moedgevende knuffel en veel liefs,
Silke +

Link naar deze reactie
11/04/2007 @ 18:53
Eva

Online Status
Gefeliciteerd met je zwangerschap. Heel veel sterkte en moed tegewenst.

Link naar deze reactie
11/04/2007 @ 21:49
sjattieke

crazyke wat een verhaal zeg! En je exvriend is wel heel snel gaan inwonen bij een ander ...

Uiteraard kan je hier alle steun vinden die je nodig hebt, je hoeft dit niet allemaal alleen te doen, ik vind het heel moedig dat je het al wilt doen, veel vrouwen zouden opteren voor abortus (waar ikzelf niet voor te vinden ben...)

Ik stuur je veel liefs en knuffels hoor, en ik hoop dat alles goed is met je kleintje.

Laat snel iets weten!!!

Groetjes,

Anntje

Link naar deze reactie
12/04/2007 @ 07:55
Dromertje

Crazyke,

je ziet, allemaal lieve meiden hier die er voor jou willen zijn! Ook ik vind het zeer moedig van jou dat je je kleintje wil houden,
Ik hoop ook van harte dat alles snel goedkomt met je gezondheid en dat je een prachtig kindje ter wereld zet!
Dikke knuffel!

Link naar deze reactie
12/04/2007 @ 08:27
ptibou

Hallo,

Proficiat met je zwangerschap!
Wat mij eigenlijk doet schrikken is dat tegenwoordig veel mensen niet voor hun relatie vechten.Ik vind dat je vent op zijn tanden had moeten vechten en op betere dagen had moeten wachten.Zijn jouw andere kinderen ook van hem?
Ga je het hem vertellen?
Als je de nodig steun krijg,kun je alles doen!
xxx
Ptibou

Link naar deze reactie
12/04/2007 @ 11:33
crazyke

Online Status Stuur bericht

Hoi thx allen voor de woordjes......

Ja men "ex"-ventje weet het...maar hij laat zich zo opmaken dat het er echt niet meer inzit ooit nog goed te komen....... Er is zoveel gebeurd en nog steeds......
En zoals gezegd ben ik gisteren naar de controle geweest!!!! Joepieeeeeeeee
Alles lijkt goed in orde, wel even een traantje weggepinkttoen ik het piepkleine hartje zag kloppen..... Het doet toch wat hoor als je het ziet!!!!
En wat een kanjer/ kanjeresje al, 1cm 3mm groot hahaha...Dus ja is al "groot" he hihi.......

Ik ben nu 7 weken en 5 dagen zei de dokter...(ale gisteren was het 7w 4dagen hehe)
Dus volle goede moed gaan we steeds samen groeien.....

Lieve knuffels...crazyke

Link naar deze reactie
12/04/2007 @ 12:04
sjattieke

fijn dat alles er goed uitziet zeg!!

Nog eens een dikke proficiat!!

groetjes,

Anntje

Link naar deze reactie
12/04/2007 @ 12:13
laissa

Online Status Bekijk profiel

Ja idd goed nieuws he en een dikke proficiat!

groetjes,

laissa

Link naar deze reactie
12/04/2007 @ 12:51
Sparrow

Crazyke,

Wat fijn dat je gisteren en positieve echo hebt gehad!
Die vent van je weet niet wat hij mist!!
Ik hoop dat je hier de nodige steun en toeverlaat vindt van iedereen, want zoals je ziet zijn we er met een deel voor je hé...

Hopelijk mag het desondanks toch een hele mooie en gezonde zwangerschap voor je worden!

Liefs Silke +

Link naar deze reactie
12/04/2007 @ 12:55
loodje

yeh meid wat een verhaal zeg en wat een dapper besluit van je. tuurlijk dat je gister even een traantje weg moest pinken,wat denk je.
heel veel succes en net als iedereen hiervoor al schrijft, we zijn hier allemaal om elkaarte steunen hoor
succes

Link naar deze reactie
12/04/2007 @ 16:05
Xanthe

Crazyke,
ik sluit me aan bij al deze mensen. Ik vind het heel erg van je exman en zeker dat hij je met een stomme ruzie moet verlaten. Maar dat kleine hummeltje houdt je sterk hoor meid! Hopelijk doet hij zijn ogen ook open en beseft hij wel wat hij allemaal achter laat, zoniet kom jij er ook wel. Ben blij dat je de steun van je vrienden hebt, ze zeggen altijd in nood leer je je echte vrienden kennen he! Meid geniet van je zwangerschap en probeer er het beste van te maken.
Grtz Xanthe

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]