< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Grote gezinnen » Twijfel 4de kind om deze redenen

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Grote gezinnen
Twijfel 4de kind om deze redenen
12/04/2007 @ 12:57

Online Status Bekijk profiel
Hallo, ik heb al drie kindjes en zou er heel graag nog eentje bij willen. MAAR we hebben maar twee kamers voor de kindjes dus ze zouden per twee samen moeten slapen, als de 4de een jongen is dit geen probleem maar als de 4de een meisje is dan moet ze natuurlijk heel de tijd met een jongen slapen, zou dit een probleem zijn? Ik was enig kind dus ik ken het niet. Verder ook moeten we een nieuwe auto kopen, en natuurlijk financieel. Moet je nog belastingen betalen met 3 kindjes of krijg je dan gewoon je bruto loon. Meer vraagjes heb ik niet. Hoop op enkele reacties

Link naar deze reactie
12/04/2007 @ 13:53
vanessa

Online Status
hallo.

Ik ben een 2 tal maanden geleden mama geworden van mijn 3de kindje. Mijn oudste 2 (jongen en meisje) slapen op 1 kamer. Dit is al zo vanaf onze pruts op 6 weken nachtje doorsliep. Mijn kapoenen vinden dit zeer leuk en zitten al te zeuren om onze jinto ook bij hen op de kamer te hebben maar die slaapt bijlange nog niet nachtje door. Eens hij dit doet, zal hij ook bij hen op de kamer komen te slapen. Zodra wij door onze verbouwingen door zijn, gaan de jongens op 1 kamer slapen en onze dochter alleen. Hier zijn er ook plannen in de beginfase voor een 4de kindje. Bij ons zou het totaal geen probleem zijn indien het terug een jongen is daar de jongens kamer een zeer grote kamer is en waar ze zeer gemakkelijk met 3 kunnen slapen en als het een meisje is, kan ze zonder problemen bij ons cato daar ze nu ook al met 2 op die kamer slapen.

Indien het 4de terug een jongen word en hij moet bij zijn zusje slapen, kan je misschien als dit jullie droomhuisje is, een afscheiding maken in hun kamer zodat ze toch elks een beetje een privé plaatsje hebben in hun kamer.

Op je vraagje over een nieuwe auto, kan ik je niet helpen, wij hebben namelijk geen auto en beide geen rijbewijs.

Ik dacht dat belastingen berekend werden op je inkomen en aantal personen ten laste en wat je allemaal kan inbrengen bij de belastingen. Wij betaalden eigenlijk al geen belastingen meer sinds ons 2de kindje geboren werd en vaderke staat ons elk jaar een mooi centje terug gaf maar er zijn gezinnen met 5 kindjes die wel elk jaar een gepeperde belastingsbrief krijgen. Je brutoloon krijg je volgens mij nooit. Er word dacht ik altijd bedrijfsvoorheffing en dergelijke afgehouden. En wat ze teveel afhouden, krijg je toch terug met je belastingsbrief.

groetjes vanessa

Link naar deze reactie
13/04/2007 @ 06:58
karen

Wat belastingen betreft: wij hebben 5 kids en betalen dit jaar weeral 2600 euro belastingen(man werkt in bouw en ik werk full time)...alles hangt af van je inkomen
Link naar deze reactie
13/04/2007 @ 09:32
natje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hey wen,
over het samen slapen van jongen en meisje dat probleem ken ik niet heb elke keer de sjans gehad dat het net lukte (juist bij de jongste ni echt dat waren tot onze grote verassing twee jongens na elkaar) wij betalen sinds we drie kindjes hebben geen belastingen meer maar ik ben een tbm(thuisblijfmama) ja een grotere auto ga je moeten kopen wij hebben na de geboorte van ons vierde kindje een renault espace tweedehands gekocht en nu rijden wij met een chrysler voyager we hopen tegen september/oktober een opel vivaro te kopen (meer plaats ) voor je slaapkamer probleem kan je geen van je kamers in twee delen?(zoals vanessa zegt)
liefs natje

Link naar deze reactie
13/04/2007 @ 14:40

Online Status Bekijk profiel
Ja ik denk dat als het een meisje is ik gewoon de grootste kamer in twee deel met een gordijn als ze groter zijn. Bedankt voor het idee. groetjes

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]