volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 03/04/2007 @ 14:13 ellenvt ![]() | Hallo zitten hier nog mensen die zwanger zijn uit de omgeving Brugge? groetjes Ellen ![]() |
| 04/04/2007 @ 20:49 An ![]() | Ik ben deze maand 29j geworden! Als je wil kan je me toevoegen aan je msn! annekenoe@msn.com. Is dit je eerste kindje? Voor ons wel! We zijn als zwanger geweest maar dat is jammer genoeg uitgelopen op een miskraam! |
| 07/04/2007 @ 14:51 Wizzytje ![]() | ik ben van Assebroek, 28 jaar en zwanger van eerste! Waar ga jij bevallen? Ik in St Lucas. |
| 07/04/2007 @ 20:40 ellenvt ![]() | Hallo Wizzytje Ik word volgende maand 26 jaar en ben ook zwanger van ons eerste kindje. Ik beval in St. Lucas en heb dr Claerhout als gyne. Vele groetjes Ellen als je wil mag je me toevoegen op msn ellenvantuyckom@skynet.be |
| 07/04/2007 @ 21:21 Wizzytje ![]() | ik heb ook Dr Claerhout! Ik vind het zo'n watje maar wel een goeie gyne. Moet jij ook altijd zo lang wachten als je een afspraak hebt met hem? |
| 07/04/2007 @ 21:45 ellenvt ![]() | Niet te doen hé. Die man is zo saai. Het wachten valt de laatste tijd wel mee. Ik heb je toegevoegd op msn. Hopelijk tot hoors groetjes Ellen |
| 08/04/2007 @ 08:39 An ![]() | Hi wizzytje, hoe laat moet je donderdag bij claerhout zijn? Ik moet donderdag ook op controle en hij is ook mijn gyn! Misschien zien we elkaar wel in de wachtzaal? Groetjes, An |
| 09/04/2007 @ 18:09 Wizzytje ![]() | ja dat lang wachten ken ik ook, meestal is het een uur of zo. Behalve de laatste keer, toen kon ik direct binnen. Ik zal eens goed rondkijken in de wachtzaal! |
| 12/04/2007 @ 22:13 An ![]() | Hoe weten ze dat trouwens van die ontsluiting?? |
volgende pagina >

Zwanger omgeving Brugge?

maar wel een goeie gyne.