< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Gezocht: streek/lotgenoten » Zwanger omgeving Brugge?

volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Gezocht: streek/lotgenoten
Zwanger omgeving Brugge?
03/04/2007 @ 14:13
ellenvt

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hallo zitten hier nog mensen die zwanger zijn uit de omgeving Brugge?
groetjes Ellen

Link naar deze reactie
04/04/2007 @ 13:33
An

Ja, hoor! Ik ben van Brugge! Ben nog niet zo lang geleden verhuist naar Wingene. Maar ik werk nog steeds in Brugge en de meesten van mijn familie wonen daar ook! Hoe oud ben je?

Groetjes,
An

Link naar deze reactie
04/04/2007 @ 20:39
ellenvt

Hallo An

Oorspronkelijk ben ik van Beernem maar ik woon nu 4 jaar in Brugge. Mijn familie van mijn papa's kant is ook van Brugge.
Ik word volgende maand 26 jr. En jij?

Vele groetjes Ellen

Link naar deze reactie
04/04/2007 @ 20:49
An

Ik ben deze maand 29j geworden! Als je wil kan je me toevoegen aan je msn! annekenoe@msn.com.
Is dit je eerste kindje? Voor ons wel! We zijn als zwanger geweest maar dat is jammer genoeg uitgelopen op een miskraam!

Link naar deze reactie
05/04/2007 @ 09:16
ellenvt

Hallo An

Ik heb je alvast toegevoegd. Zo kunnen we elkaar wat beter leren kennen en samen aftellen.

Dit is ons eerstje kindje. We waren direct zwanger en alles is goed verlopen.

Vele groetjes en Ellen en tot op msn

Link naar deze reactie
07/04/2007 @ 14:51
Wizzytje

Online Status Stuur bericht
ik ben van Assebroek, 28 jaar en zwanger van eerste! Waar ga jij bevallen? Ik in St Lucas.

Link naar deze reactie
07/04/2007 @ 20:40
ellenvt

Hallo Wizzytje

Ik word volgende maand 26 jaar en ben ook zwanger van ons eerste kindje. Ik beval in St. Lucas en heb dr Claerhout als gyne.

Vele groetjes Ellen
als je wil mag je me toevoegen op msn
ellenvantuyckom@skynet.be

Link naar deze reactie
07/04/2007 @ 21:21
Wizzytje

ik heb ook Dr Claerhout! Ik vind het zo'n watje maar wel een goeie gyne.
Moet jij ook altijd zo lang wachten als je een afspraak hebt met hem?

Link naar deze reactie
07/04/2007 @ 21:45
ellenvt

Niet te doen hé. Die man is zo saai. Het wachten valt de laatste tijd wel mee.
Ik heb je toegevoegd op msn.
Hopelijk tot hoors
groetjes Ellen

Link naar deze reactie
07/04/2007 @ 22:29
Wizzytje

heel veel zit ik wel niet op msn hoor. veel langer dan 5min zit ik nooit aan de pc.

Ja, hij is wel saai maar hij legt alles mooi uit. Hij moet alleen wat luider leren praten.
Ik moet donderdag terug op bezoek bij hem.

Link naar deze reactie
08/04/2007 @ 08:39
An

Hi wizzytje,

hoe laat moet je donderdag bij claerhout zijn? Ik moet donderdag ook op controle en hij is ook mijn gyn!
Misschien zien we elkaar wel in de wachtzaal?

Groetjes,
An

Link naar deze reactie
08/04/2007 @ 10:21
Wizzytje

Ik moet om 15u30! Moet wel nog ergens vervoer zien te regelen want mijn ventje moet werken en heeft de auto mee.
Allé, zo leuk dat we mekaar mss eens echt zien!

groetjes en zalig Pasen!

Link naar deze reactie
08/04/2007 @ 10:56
An

Mijn afspraak is om 14u45... Tis al dikwijls gebeurd dat ik heel lang moet wachten, dus wie weet!!
Je kan mijn foto's zien op mijn profiel. Dan kan je mij aanspreken, want jij hebt geen profiel he?!

Link naar deze reactie
09/04/2007 @ 18:09
Wizzytje

ja dat lang wachten ken ik ook, meestal is het een uur of zo. Behalve de laatste keer, toen kon ik direct binnen.

Ik zal eens goed rondkijken in de wachtzaal!

Link naar deze reactie
12/04/2007 @ 18:53
Wizzytje

Hei Ann, ik denk dat je al weg was toen ik er was. Ben rond 15u20 aangekomen in de wachtzaal. Ik zag toen net iemand met blond haar binnen gaan bij Dr Claerhout.
Ik heb nog geluk gehad. Mocht om 16u eindelijk naar binnen en net toen ik ontkleed was kreeg hij een oproep voor een bevalling. Maar hij heeft me nog onderzocht anders moest ik terug een half uur wachten!
Alles was in orde, 1cm ontsluiting, bloeddruk goed, hartslag beebje ook goed.
27 april terug naar gyne. En volgende week naar huisdokter.

Link naar deze reactie
12/04/2007 @ 22:12
An

Hi wizzytje,

ik ben inderdaad rond 15u20 naar binnen gegaan... Met mijn ventje! Tzal dus wel ikke geweest zijn!
Ik had mijn afspraak om 14u45, dus heb uiteindelijk niet zo lang moeten wachten. Hij heeft mij wel weer niet echt onderzocht hoor... Ik ben enkel gewogen en hij heeft heel kort ff de hartslag laten horen. Ah ja, en hij heeft mijn bloeddruk genomenen. Voor de rest wat papieren voor het werk ingevuld en daarmee was de kous af...
En... Ik mag pas binnen 3 weken terug gaan... Dat is dan nog 2 weken en ik moet bevallen. Ik dacht dat je op het einde meer naar de gyn moest gaan?
Om de hoeveel tijd moeten jullie gaan?

Groetjes,
An

Link naar deze reactie
12/04/2007 @ 22:13
An

Hoe weten ze dat trouwens van die ontsluiting??

Link naar deze reactie
12/04/2007 @ 23:25
Wizzytje

En je hebt nog effe binnen gekeken in de wachtzaal hé. Ik keek recht naar je toen je langs kwam (bruin haar in staartje, brilletje, zwart truitje met witte voetjes op)

Ik wissel af tussen mijn huisdokter en de gyne. Dus nu wel elke week controle maar pas over 2 weken terug naar Claerhout, vorige keer bij hem was ook 3 weken geleden maar er zat een controle bij de huisarts tussen.

Die ontsluiting voelen ze bij een inwendig onderzoek. De volgende keer dat je moet gaan ga je dat ook krijgen.

En dat je maar een kort onderzoek gehad hebt is teken dat alles in orde is. Ik heb de vorige keer nog een korte echo gehad omdat hij de gegevens van de vorige echo niet meer vond. Als aan 30W alles in orde is krijg je geen echo meer (omdat het ziekenfonds er ook maar 3 terug betaald).
Dus veel meer dan gewicht, bloeddruk, hartslag beebje en hoogte baarmoeder (met lintmeter van schaambeen tot waar baarmoeder komt) onderzoeken ze idd niet aan 34-35W.

Stiekem hoop ik wel dat ik niet meer op controle moet bij hem en dat ik al bevallen ben voor 27 april. Maar we zien wel hé.

Link naar deze reactie
27/04/2007 @ 17:32
An

Hoi iedereen,

Ik ben net bij de gyn geweest en hij zei dat mijn baarmoederhals verweekt is en dat ik 1 a 2 centimeter ontsluiting heb...
Wat zou dat nu concreet willen zeggen? Dat het niet lang meer zal duren? Ben benieuwd naar jullie antwoordjes hoor!

Groetjes,
An

Link naar deze reactie
27/04/2007 @ 17:56
ellenvt

Hallo An

Amai, dat wordt spannend.
Een verweekte baarmoederhals is niet abnormaal op deze tijd in je zwangerschap. Misschien moet je wel de volle veertig weken niet dragen.
Ik ben eergisteren geweest naar de gene. Bij de laaste echo was de vermoedelijke datum 22 juni, dus bijna twee weekjes vroeger. Och ja, we zien wel.
Nog veel succes met de laatste loodjes.

Vele groetjes Ellen

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
volgende pagina >