[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 08/04/2007 @ 00:22 | hoi dames, mijn laatste ongi was 14 feb,nu ben ik het afgelopen donderdag weer pas geworden.hoe moet ik nu weten wanneer ik weer vruchtbaar ben.(ben dus 7 weken niet ongi geweest)ben in feb gestopt met de pil. en begrijp niet zoveel van die ovulatie testen lijkt me zo ingewikkeld. wil zo graag zwanger worden net als jullie allemaal, succes allemaal en vrolijk en vruchtbare pasen veel liefs denise |
| 09/04/2007 @ 00:37 | ik las ergens dat als je om 2 dgn gaat "klussen" ook eerst kan proberen omdat ik dus niet weet wanneer mijn vruchtbare periode is,klopt dat?maar is dat dan ook precies na dat je ongi is geweest? pfff wil het heel graag dat je echt er alles voor gaat proberen. dit had ik echt nooit van tevoren geweten. groetjes denise ![]() |
| 12/04/2007 @ 22:28 chris | Dag Denise, Mij lijkt dat je niet meteen naar die tests moet grijpen maar dat je héél gewoon wat te weten moet komen over de signalen die je eigen lichaam geeft in de meest vruchtbare periode (zij een héél ander type slijm vaginaal dan in niet-vruchtbare periode) ... 't is wel waar dat het pilgebruik ervoor verantwoordelijk kan zijn dat het een tijd duurt voor je lichaam gewoon vruchtbaar is ... op de webstek van nfp.be vind je heel wat info omtrent een methode waarmee je vruchtbaarheid op de voet kan volgen... Veel succes ! |
[Reageer]

wanneer nu mijn vruchtbare periode????

ook eerst kan proberen omdat ik dus niet weet wanneer mijn vruchtbare periode is,klopt dat?