[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 05/04/2007 @ 23:59 ellen7 ![]() | ik zou het met ovulatie testen proberen.. bv van http://www.matcare.nl. ook is het belangrijk om goed op je lijf te letten ik ben nu in ronde 3 en weet nu precies hoe het voelt. steken links- of rechts onder in mijn buik. en heb die dag altijd echt zo'n klodder slijm die je idd uit elkaar kan trekken. is niet bij iedereen zo. maar gewoon om de dag klussen dan maar . succes |
| 12/04/2007 @ 22:23 chris | Beste Wendy, Als je je vruchtbaarheid op de voet wilt volgen, oo al ben je onregelmatig, moet je eens op de webstek van nfp.be gaan kijken ... deze methode kan je leren dag na dag te weten wanneer je 't meest vruchtbaar bent .. |
| 13/04/2007 @ 21:37 bengeltje | hoi hoi het beste om je vruchtbare periode te ontdekken, is uit eigen ervaring en blijkt ook bewezen te zijn is dat als je slijm plakkerig is dus echt kleeft ben je vruchtbaar het is weer over op moment dat je slijm verliest wat weer als waterig verliest wat dus niet meer plakt zelf hield ik er rekening mee als t niet meer plakte je die dag en de dag daarna nog wel kan vrijen met effect omdat je ong 3 vruchtbare dagen hebt en de zaadjes van een man het lange tijd kunnen overleven in je lichaam. ik hoop dat je hier wat aan hebt ik wens je heel veel sucses ![]() |
| 14/04/2007 @ 01:18 bengeltje | hoi volgens mij heb je dan geen eisprong maar hou me er niet aan vast ben natuurlijk geen arts{blink normaal krijg je je ongi als je niet bevrucht bent maar na het stoppen van de pil heeft je lichaam tijd nodig om weer zijn gewone gang te gaan ik zou naar de huisarts gaan als je je te veel zorgen maakt over je ongi ik wens je heel veel sucses en hoop voor jou ook binnenkort een fijne zwangerschap knuf bengeltje. |
[Reageer]

Onregelmatig en zwanger willen worden

die je idd uit elkaar kan trekken. is niet bij iedereen zo. maar gewoon om de dag klussen dan maar
. succes