[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 24/04/2007 @ 10:19 eefje | Voor de mama's met 3 kindjes is het een grote aanpassing van 2 naar 3? Voor huishouden en aandacht.... Heb nu 2 zoontjes 3 en 1.5 zouden er aan denken voor deze zomer aan een 3e te beginnen maar blijf maar twijfelen.... Wel niet de ene dag ja de andere dag ben ik wel blij met mijn 2.... maar denk er wel iedere dag aan! Beetje raad van ervaren mama's met 3 spruiten.... ![]() |
| 27/04/2007 @ 21:59 chris | Hey, ik vond de overgang van 2 naar 3 niet groot ... je bent het al gewoon om je leven in te richten naar je spruiten ... Voor mij was de overstap van 1 naar 2 kinderen het moeilijkst : aandacht en tijd leren verdelen over de kinderen en al het andere werk vond ik een hele klus; ze scheelden ook slechts 15 maanden en ik had toen het gevoel van de ene naar de andere te moeten lopen en geen tijd over te houden voor iets anders ... laat staan mezelf ... Hierdoor voorbereid had ik me ingedekt bij de derde ... op rampscenario's voorbereid ... niet nodig ! Ik was blijbaar al ervaren genoeg (hm !!!!) |
| 30/04/2007 @ 21:08 Martine ![]() | Hoi, Hier idem als Chris Groetjs Martine |
| 11/05/2007 @ 15:14 | Hoi, Ik vind het SUPER met 3 kindjes. Het is helemaal geen grote aanpassing. Van 1 naar 2 is veeeeeel moeilijker. Het hangt natuurlijk ook wel af van de kindjes zelf en je eigen bezigheden enzo en ook hoe oud de andere 2 zijn maar ik zou het direct opnieuw doen. Enige vervelende vind ik de reacties van de omgeving want die vinden 2 meer dan genoeg!!! Dat (onder andere) houd me ook tegen van een vierde want ik denk dat bv. mijn ouders een hartaanval zouden krijgen.... |
| 16/05/2007 @ 16:55 | Hoi, Wij hebben momenteel 2 kindjes, de oudste is 2j en de jongste 10 maanden. Dus kort op elkaar. Ook ik zit in die strijd van worden het er 3 of niet. Financieel, nieuwe auto, kamer tekort,... maar mijn hart zou er zo graag voor gaan en liefst nog zo snel mogelijk. Ik weet ook niet of ik het allemaal ga aankunnen, als je de reacties van de mensen hoort dan wordt ik bang terwijl ik voor mijzelf weet dat ik het emotioneel wel ga aankunnen. Dus vooral voor het financiële en de reacties ben ik bang. Wie kan mij raad geven ![]() |
| 15/08/2007 @ 21:12 Iris | Hallo, ik vond de aanpassing van 2 naar 3 het zwaarst. Onze oudste heeft regelmatig last van nachtmerries en daar moesten we tot zijn 5de verjaardag elke nacht minstens één keer voor uit ons bed. Als hij 2.5 jaar was is onze tweede geboren die na 5 weken reeds de nacht doorsliep!!! Zo stonden wij 's nachts nog op voor onze oudste als onze jongste al doorsliep. De overgang van 1 naar 2 viel dus best mee bij ons. Ons derde zoontje kwam onverwacht (maar niet ongewild) en was gelukkig ook een goede slaper (na 2 maand sliep hij door), maar doordat wij nog steeds voor onze oudste uit best moesten en onze jongste een 'zware' peuterpuberteit doormaakt, is het geheel een stuk zwaarder. Gelukkig slapen onze oudste twee nu redelijk, want de jongste slaapt tegenwoordig iets minder omdat hij veel aan het bijleren is ![]() Bij ons zijn de nachten de belangrijkste reden dat het vrij zwaar is, maar verder lukt het aardig. Je bent al heel wat gewoon en draait soms op routine. Groetjes, Iris |
| 15/08/2007 @ 21:16 Iris | Oeps er is een foutje ingeslopen. Het is onze tweede die last heeft van peuterpuberteit (alléé wij eigenlijk nog het meest, want hij heeft nogal eens lak aan gezag ). |
[Reageer]

3 kinderen grote aanpassing

.Je moet kijken naar jezelf...heb je het gevoel dat je gezin af is...?zo niet: GO FOR IT....
)...

).