[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 02/05/2007 @ 12:19 kaat | Wie kan me een idee geven over hetvolgende: Ik ben zaterdag (28/04) een nieuwe (maar denkelijke laatste!!) strip van mijn Yasmine-pil begonnen. Ik krijg dus mijn 'pilmaandstonden' op 22/05. (Ik stop op zat 19/05 en 4 dagen erna heb ik meestal mijn bloeding). Ik zou graag willen stoppen met de pil. Maar...; wij gaan begin juni 2 weken op vakantie. Als ik nu niet opnieuw een strip begin, krijg ik dan onmiddellijk erna weer een bloeding, of moet ik dan ongeveer rekenen op 28 dagen cyclus (of langer?). Of krijg je meestal (bijna) direct na het stoppen ook een bloeding?? Wat zijn jullie ervaringen? Zou leuk zijn om ons kindje (moest het van de eerste slag lukken natuurlijk;-)) op vakantie te verwekken; maaaar ...als we daar met de maandstonden gaan zitten zal er niet veel van terecht komen é!! Groeten |
| 03/05/2007 @ 14:44 kaat | Bedankt voor jullie reacties. Ik heb het dus even met mijn 'wederhelft' erover gehad. En ik denk dat ik gewoon mijn pilstrip ga uitnemen. Dan krijg ik net de week voor ons verlof mijn maandstonden. Dan gaan we twee weken op verlof, mijn vruchtbare dag (genomen dus dat het vanaf de 1ste keer al lukt wat natuurlijk waarschijnlijk niet zo gaat zijn...) is dan ongeveer tussen 31/05 en 3/06/. Dan zijn we dus net aangekomen daar. DUsseuh... kan nog leuk worden .Ik stelde me die vraag eigenlijk omdat ik me afvroeg of je nog een klein(ere) bloeding kreeg na het stoppen met de pil. Daar heb ik geen idee van. Maar als je dan gelijk ongeveer 28 dagen moet rekenen; dan zit ik goed, en zal ik geen maandstonden krijgen op vakantie. Ik ben toch juist he?? |
[Reageer]

stoppen met de pil

.