< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Rainbowbabies

Pepatino.be

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Anticonceptie... » Persona

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
09/04/2007 @ 20:47
Tamar

Hallo Allemaal,

Graag wil ik iets met jullie allemaal delen. Sinds een paar maanden maak ik gebruik van de persona. De persona is een computerje die je cyclus leest a.h.v.staafjes met urine. Iedere ochtend voordat je gaat plassen moet je eerst op je computertje kijken of hij ook een urine staafje vraagt. Zo ja,... dan even plassen over het staafje en in de computer plaatsen. Na een paar minuten geeft hij aan of je zonder condoom kunt vrijen of dat je risico loopt om zwanger te raken .
In mijn geval geeft hij ook precies aan wanneer mijn eisprong komt. Ideaal dus,... voor degenen die zwanger willen raken en voor degenen die geen pil of spiraaltje willen.

De persona is wel bedoeld voor vrouwen die nauwkeurig en consequent zijn.

Zijn er nog meer mensen die hier ervaring mee hebben

Gr. Tamar
Link naar deze reactie
11/04/2007 @ 09:50
Susie

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Ik geloof dat er laatst bewezen is dat niet alles is af te lezen aan je urine. En dat je lichaam nog altijd ineens rare sprongen kan maken.

Dus erg betrouwbaar lijkt het me niet als anticonceptie...

Link naar deze reactie
02/05/2007 @ 15:38
oem 3isaa

Online Status
dat middel wilde ik ook graag gaan gebruiken! nee het is niet 100% veilig, maar wel goed als je niets wilt gebruiken (zoals ik) van de 100 vrouwen raken er nog 6 in verwachting ongeveer. staat op de verpakking zelf. ik moet alleen nog wachten tot mijn cyclus op gang is gekomen.

Link naar deze reactie
02/05/2007 @ 16:18
nona

Hall,

Dat klinkt wel interessant voor als je zwanger wil worden:) kost dat niet veel, zo'n ding? En je moet het subtiel in de badkamer kunnen verbergen:)
Link naar deze reactie
03/05/2007 @ 09:19
oem 3isaa

Online Status
klopt, hij is duur. 88 euro. en de teststaafjes 16 euro dacht ik. het is inderdaad ook een goed idee als je juist zwanger wilt worden. maar dan kun je beter zo'n set ovulatietesten halen van 20 euro. zijn er 7 geloof ik.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]