[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 07/05/2007 @ 12:02 | ik ben eind maart gestopt met de pil micogynon 30 toen gelijk ongesteld geworden. Nu een maand later had ik weer ongesteld moeten worden maar ben het nog niet. Heb al een test gedaan die is negatief. we willen graag een kindje. moet ik nu weer eerst ongesteld worden. of kan ik ook zwanger raken nu? |
| 07/05/2007 @ 12:42 rianne1987 | bedankt voor jullie reacties. ik hoop dat het snel mag lukken maar ik hoor ook van anderen die 4 testen hebben gedaan en dan toch zwanger blijken te zijn! |
| 08/05/2007 @ 13:53 Merel | Hallo! Ik ben tien dagen geleden gestopt met de pil en zou toch ongesteld moeten worden nu? Heb 4 dagen geleden een klein vlekje gehad maar verder niks, was dat het nu of ben ik zwanger? Gisteren wel een test gedaan maar negatief.![]() Ik word er gek van, was helemaal niet van plan om zwanger te worden maar wou gewoon ff van de hormonen af zijn, en heb al een mooie dochter van bijna 6 maanden. ![]() Zucht, blijft spannend dus.. Groetjes Merel |
| 08/05/2007 @ 18:38 rianne1987 | ikben nu 4 dagen overtijd had ook al ongesteld moeten wezen heb een test gedaan maar die is negatief! helaas.. |
[Reageer]

gestopt met de pil

en je kunt ook nu zeker zwanger raken wacht nog een paar dagen af en ga dan nog een testje doen
maar ik hoor ook van anderen die 4 testen hebben gedaan en dan toch zwanger blijken te zijn!
Gisteren wel een test gedaan maar negatief.