< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger worden... » lichte bloeding: ongi of niet?

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwanger worden...
lichte bloeding: ongi of niet?
09/05/2007 @ 17:41
wendydekock

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hoi,

ik heb sinds de 7de mei al lichte bloedingen.Wat zou dat kunnen zijn, want meestal als ik mijn ongi heb zijn ze veel harder dan nu?

het is zo een licht rode slijmerige afscheiding. volgens mijn banner zou ik maar binnen 11 dagen laat ons zeggen 10 dagen vanaf morgen maar mijn ongi moeten hebben. is mijn baarmoeder zich aan het reinigen een soort van tussenbloeding zijn voor de innesteling? want heb via temp. gewerkt en mijn hoogste vruchtbare dag was inderdaad de 6de mei dus ik versta het even niet zo goed. ik probeer er niet te veel aan te denken maar ja nu kan ik niet anders meer denken. weet niet wat er gaande is met mijn lichaam. (lichte bloeding, steken en soms jeuk aan mijn schaambeen en een ongelooflijke rugpijn) ik zou een test willen doen maar ben nog best om te wachten zeker.

Kan iemand mij hier helpen??????
want ik word er en (nerveus en droevig van)
ben wel een onregelmatig iemand en dat is heel moeilijk om dan zeker te zijn.
Link naar deze reactie
09/05/2007 @ 19:18
mama'tje

Online Status Stuur bericht
Het is heel normaal dat je daar constant aan denkt! Maar het zou heel goed innestelling kunnen!!
ga naar een supermarkt en koop een paar ovualtietesten . HEt schijnt dat je daaraan ook kan zien of je zwanger bent of niet. Wanneer de testen na je vruchtbaarste periode ook positief zijn zit de kans er heel dik in dat je zwanger bent!!
Positief denken dat is het beste.

Groetjes

Vermoedelijke bevalling op 14/04/2008.
Al 71 weken en 5 dagen zwanger (179.34% ver), nog 31 weken te gaan.
Toegevoegd via deze pagina.
Link naar deze reactie
09/05/2007 @ 21:16
wendydekock

dank je voor je steun dat geeft mij terug wat moed. nu heb ik terug geen bloeding dus het kan even goed zoals je zegt een innestelling zijn.

Heb je dat al meegemaakt of is het ook de eerste keer?
[Laatst gewijzigd door wendydekock - 09/05/2007 @ 21:22] - Link naar deze reactie
09/05/2007 @ 21:21
wendydekock

hey, bedankt voor je reply dat geeft me weer al wat meer moed en goede hoop.

want het is voor het eerste kindje en weet niet wat mijn eigen lichaam met mijn gedachten doet. das waarschijnlijk wel normaal.

ik ga zeker positief gaan denken en maar afwachten.
ik duim ook voor jou mee en voor iedereen hier op het forum
Link naar deze reactie
09/05/2007 @ 21:24
mama'tje

Nee niet gehad maar tijdens mijn eerste zwangerschap had ik rond de 8weken veel licht rood verlies en was helemaal over mijn toeren. Ik was dan momenteel op mijn werk en niemand wist nog van niets. Heb dan maar gezegd tegen mijn directeur dat ik mij niet goed voelde en maar wenen. En toen is de huisarts gekomen en via een apparaatje kon hij het hartje horen kloppen. De dag erna naar de gyne geweest en alles bleek in orde te zijn. HEt was innesteling bij mijn vriendin net van het zelfde.
Dus maak je maar geen zorgen.
Geduld heb ik zelf wel niet mao fin, so far so good. Altijd bang om 's morgens op te staan en dan moeten vasstellen dat het weer niets is en dan ben ik nog maar bezig aan ronde twee!! Mensen die jaren moeten proberen dat moet lastig zijn he.

Goed, positief blijven en duimen

Vermoedelijke bevalling op 14/04/2008.
Al 71 weken en 5 dagen zwanger (179.34% ver), nog 31 weken te gaan.
Toegevoegd via deze pagina.
Link naar deze reactie
09/05/2007 @ 21:33
wendydekock

ik hou je zeker op de hoogte als ik een test gedaan heb. we zullen wel zien. allesinds bedankt en veel geluk voor jou en geniet maar van je gezin
Link naar deze reactie
14/05/2007 @ 14:56
wendydekock

heb een test gedaan maar was negatief. nu weet ik niet wat het is maar ik heb nu wat bruinverlies met heel veel wit slijm erbij. ik zal het wel zien zeker wat het is en hopen op het beste. nu denk ik wel dat mijn banner niet meer klopt maar ja.

heb wel de vrijdag iets heel raar meegemaakt. ik weet niet of het een eicel was die ik verloren ben maar het was een rond bolletje met een zwart puntje in het midden. heeft dat nog al iemand gehad????
Link naar deze reactie
20/05/2007 @ 21:39
katja

hÉ wendy hoe is het met je?
gr katja
Link naar deze reactie
24/05/2007 @ 11:46
yamy

Ik heb dat nu dus ook,
ben weer eens 4 dagen te vroeg en maar 1,5 dag lichte bloeding?? Dit is trouwens wel de 2e maand dat ik het zo heb.

Verder wel gevoelige borsten?

Ik weet het niet iemand raad?

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]