[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 24/04/2007 @ 17:42 | hey ik heb een vraagje kost dit veel om een spiraal te laten verwijderen |
24/04/2007 @ 21:34 ![]() | neen hoor, enkel je consultatie bij de arts groetjes , Els |
| 25/04/2007 @ 19:23 esmeralda ![]() | vicky ik weet niet woon je in NL zit het tegenwoordig in je pakket |
| 30/04/2007 @ 10:35 Else | Ik heb mijn spiraal laten verwijderen begin maart en tot op heden nog steeds niks... Heb amper mijn regels. ![]() |
| 13/05/2007 @ 12:27 vontje | hallo iedereen, ik voel me weer een groentje ! kan me misschien iemand raad geven wanneer de bloeding stoppen na het uithalen spiraal? hoe kan je je cyclus berekenen? want zou graag nog een kindje erbij!! heb al vroeg aan het eerste begonnen, men dochter is al 11, dus ben er een beetje uit!! bedankt alvastgroetjes |
[Reageer]

spiraal

! kan me misschien iemand raad geven wanneer de bloeding stoppen na het uithalen spiraal? hoe kan je je cyclus berekenen? want zou graag nog een kindje erbij!! heb al vroeg aan het eerste begonnen, men dochter is al 11, dus ben er een beetje uit!! bedankt alvast