< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Anticonceptie... » na 9 maand niet zwanger. zorgen maken?

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Anticonceptie...
na 9 maand niet zwanger. zorgen maken?
10/05/2007 @ 14:41
bren

Sinds september 06 ben ik gestopt met de diane-35 pil...
Ik begin me toch wel zorgen te maken. Puur omdat mijn zus en mijn moeder vertellen dat zij direct zwanger werden, ben ik bang dat met mij iets mis is.

Wat is nu normaal qua tijd? Zal de pil al uit mijn systeem zijn? En wat kan ik doen om vruchtbaarheid te bevorderen?

Liefs
Bren
Link naar deze reactie
10/05/2007 @ 15:05

Online Status
Hoi

Ik zelf was na 2maand zwanger.Maar ik ken vrienden van mij die 2jaar hebben moeten proberen en ineens was ze zwanger.

Ook in de familie was er een koppel en maar proberen en niets en ineens zwanger van een tweeling.

Ik weet het is niet leuk en zeker niet als je er heel erg naar verlangt maar ik zou u nog geen zorgen maken.
Ze zeggen meestal dat je je in het eerste jaar geen zorgen moet maken.

Als je echt niet gerust ben kun je testen laten doen om te zien of er iets scheelt maar je mag er natuurlijk niet mee in je hoofd zitten want dat is ook niet zo goed.

Ik wens je nog veel succes

groetjes
sandra

Link naar deze reactie
10/05/2007 @ 15:14
amerasu

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hey mijn zus was zwanger zeven maanden nadat ze met de pil gestopt was en ik pas na negen maanden...
dus maak je geen zorgen... dat gaat gewoon sneller bij de ene persoon dan bij de andere
xxx

Link naar deze reactie
10/05/2007 @ 15:50
lietje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi Bren,

Ik slikte ook diane voor ik zwanger werd en heb er ook 9 maanden over gedaan om in verwachting te raken. Binnen een jaar zwanger is normaal al begrijp ik dat je ongeduldig wordt.
Mijn moeder was toenertijd ook na 1 cyclus in verwachting dus dat zegt niet zoveel.
Maar als je het niet vertouwd ga je toch eens langs je arts. Wie weet kan hij of zij je gerust stellen of je doorsturen voor wat onderzoeken.
Heb je al temperaturen geprobeerd?

Veel succes en hopelijk ben je snel in verwachting ik voor je.

Greetz lia

Link naar deze reactie
13/05/2007 @ 18:09
Sofia

Online Status Stuur bericht
Hey,

Bij mij heeft het 11 maanden geduurd voordat ik zwanger werd. Ik gebruikte dáárvoor weliswaar geen pil, maar ik denk ook niet dat de pil de boosdoener is hoor. Ik heb mij laten vertellen dat een jaar gemiddeld en normaal is.
Mijn man had zich op een gegeven moment wel laten onderzoeken en bleek dat hij weinig actieve zaadjes had. Na wat aanpassing in zijn voedingspatroon (lees veel fruit en groenten eten) verbeterde de kwaliteit van zijn zaad met meer dan 50% en werd ik dan toch plots zwanger. Ik weet natuurlijk niet zeker of het daaraan gelegen had, maar je vroeg om tips om de vruchtbaarheid te bevorden en ik wilde wel graag mijn ervaring delen.

Veel succes in ieder geval, ik hoop dat je wens gauw in vervulling gaat. .

Groetjes,
Sofia

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]