< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Net zwanger! » nog steeds niet doorgedrongen

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Net zwanger!
nog steeds niet doorgedrongen
14/05/2007 @ 11:51

Online Status Stuur bericht
hallo
zoals jullie opmijn banner kunnen zien ben ik bijna 7 week zwanger bij 4 week wisten wij het al ivm met meerder positieve testen heb er wel 3 gedaan omdat ik het niet geloofde wij zij namelijk al 13 maand gezig geweest om zwanger te worden en elke keer dacht ik van ja en was het weer nee en nu is het ja en nog steeds dringt het volgens mij niet tot mij door dat het nu echt ja is, ik ben al wel bekaf mijn borsten hoef je maar naar te wijzen of ze doen al zeer en kan niet tegen koffie en bananen dat heb ik bij jop ook gehad alleen de geur wordt ik al beroerd van
hebben meer aanstaande of netgeworden mama's hier ook last van gehad dat je het gewoon niet wilt of kunt geloven dat het nu echt gelukt is
volgende week dinsdag de 22ste mag ik al naar de vk toe en 8 juni heb ik een echo ik mocht ook wel direcht na de 22ste maar dan ben ik nog maar 8 week heen dus dan zien ze minder dan dat ik 2 weekjes langer wacht ik denk als ik dan een van de twe keer een hartje hoor dat ik dan het een beetje ga beseffen maar misschien ook pas nadat ik het gezien heb

Link naar deze reactie
14/05/2007 @ 12:04
mootje

Online Status
ik weet heel zeker dat het nog tot je door gaat dringen,nu voel je nog niks van de baby,alleeen de pijnlijke borsten en de kwaaltjes,maar straks als de baby gaat groeien gaat het zeker tot je doordringen en ga je het ook geloven.misschien voel je het dan wel tot vervelens toehet komt vanzelf en als het komt:lekker vangenieten,proficiat en veel succes
groetjes mootje

Link naar deze reactie
14/05/2007 @ 18:09
Jen

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Ja, ik herken het ongeloof wat jij nu voelt helemaal.
Ik heb een mk gehad vlak voor deze zwangerschap en toen het raak was geloofde ik het gewoon niet.
Met 6 weken begon het wel want toen voelde ik me zooooo misselijk! Dat heeft trouwens geduurd tot week 21!

Nu ik pas geleden bevallen ben kan ik niet geloven dat ik ook een mama ben en dat het kleintje waar ik zo verschrikkelijk veel van hou in mijn buik heeft gezeten! Het ene ongeloof maakt plaats voor het andere.

Het besef ga je nog wel krijgen. Gewoon ervan genieten!

Groetjes van Jen

Link naar deze reactie
03/06/2007 @ 17:38
Papa!

Online Status Bekijk profiel
Hoi!

Ik begrijp het helemaal! Na echo 1 (met 11 -> later bleken het 10 weken te zijn) was het nog vaag voor me, na echo 2 (12 weken) had ik eindelijk iets van: yes, het is zo, ik vat 'm! En nu ebt dat gevoel weer weg. Hoewel ik wel veel 'kwaaltjes'heb en het dus kan voelen is het gewoon een gek idee: een kindje in je buik! Mijn buik! Ondertussen ong. zo groot als een peer!! Ik vraag me af wanneer het werkelijker gaat worden (voelen). Misschien als je het voelt bewegen? Ik weet niet. Ik kijk wel elke week naar plaatjes van hoe het er nu uitziet, even voelt het dan wel dat het zo is.

Groetjes,
Mama!

Link naar deze reactie
03/06/2007 @ 19:08

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
ik heb dat ook, het is allemaal zo onwerkelijk, ondanks alle kwaaltjes voel ik me niet zwanger! ik kan het niet geloven dat er een klein mensje in mijn buik groeit. Morgen heb ik de eerste echo, ik ben benieuwd of het dan wel tot me door dringt!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]