[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 21/05/2007 @ 21:09 Kaatje | Als die kinderen behoevend zijn, dus vb geen moeder hebben die voor hen kan zorgen, dan ben jij verplicht als wettelijke stiefmoeder die kinderen te onderhouden denk ik. Wij hadden het hier laatst ook over, mijn man heeft 2 zonen uit eerste huwelijk, en hun moeder is dood. Nog eentje ervan studeert, en ik vroeg al lachend of ik die moest verder onderhouden . Nu, aangezien dat die hier woont, lijkt het me logisch dat die hier blijft wonen, en dat ik dus die zijn eten en kleren en school betaal. Man zei, dat als een kind behoevend is, en dus naar OCMW moet, dat OCMW dan bij mij zou aankloppen, voor dat geld terug te vorderen. Als da kind nog een moeder heeft, en jouw man sterft, dan denk ik niet dat jij de alimentatie moet doorbetalen, hoor. |
| 08/11/2007 @ 09:26 Inne ![]() | test |
| 08/01/2008 @ 17:58 Mallow | Ik heb daar eigenlijk helemaal niet bij stilgestaan toen wij trouwden. Mijn man heeft ook een zoontje. Ik denk niet dat ik zijn kindje nog zou mogen zien, mocht mijn man wat overkomen. Het is hem dus geraden om zo lang mogelijk te blijven leven of ik verlies er twee tegelijk. |
[Reageer]

trouwen en stiefkinderen

.
maar ik heb ook al andere verhalen gehoord