< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Anticonceptie... » wat kan je voelen bij eisprong ?

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Anticonceptie...
wat kan je voelen bij eisprong ?
16/05/2007 @ 20:18
Freya

hallo,
vraagje. Ik ben zo'n 3 maand geleden met de pil gestopt.Ik heb na 70 dagen pas mijn eerste terug gehad. Nu vraag ik me af,aangezien m'n cyclus niet helemaal inorde is,weet ik niet juist wanneer m'n vruchtbare periode is.Kan je op een of andere manier(lichamelijk bedoel ik) voelen of je eisprong gaat komen of geweest is ? (bv pijn in de buik of witverlies ofzo) Zit momenteel aan dag 17 van m'n cyclus,hopelijk duurt die nu geen 70 dagen,maar is de cyclus een beetje normaal.

groetjes
Link naar deze reactie
17/05/2007 @ 21:13
chris

Beste freya,

Naarmate de eisprong nadert, verandert het slijm dat je verliest van een "soort dikke witte pap" naar een "soort eiwit/doorzichtig/rekbaar slijm" ... misschien niet zo'n smakelijke termen maar hopelijk wel te visualiseren voor jou.
Bij de eisprong zelf zijn er vrouwen die of een soort stekende pijn in de onderbuik voelen of een soort menstruatiepijn ... maar dit voelt niet iedereen !
Ga mischien ook eens een kijkje nemen op de webstek van nfp.be : een methode die je leert je vruchtbaarheid op de voet te volgen !
Veel succes !
Link naar deze reactie
18/05/2007 @ 08:58

Online Status Stuur bericht
Hoi Freya

Ik voel mijn eisprong met steekjes in mijn zij,
Je kan ook aan zelf onderzoek doen als je tegen je eisprong zit wordt je baarmoedermond soepeler en gaat verder naar achter zitten (je kan er dus minder goed bij dan anders)
Inderdaad is het zo dat je een slijm uitschijding krijgt die wat taaier is je kan je slijm tussen je vingers uit elkaar trekken..

Je kan via internet ook heel goedkoop testjes kopen waar je je eisprong op kan zien (deze testjes zijn ook bij de drogist te koop maar hier zijn ze heel duur)

Ik hoop dat je genoeg info hebt zo

SUCCES

Link naar deze reactie
24/05/2007 @ 19:43
Freya

Hallo,
merciekes voor jou raad. Momenteel zit ik aan dag 26 van mijn 2de cylclus sinds ik gestopt ben met de pil. Ik heb sinds enkele dagen wat last in mijn onderbuik. Ik ga mezelf niet gek maken. Ik zal wel zien of de er doorkomen of niet. Als ik zwanger ben zou het heel fijn zijn,zo niet ja dan ist maar zo en naar de volgende ronde. Het zal er wel is van komen, we zien wel.

Groetjes
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]