Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 20/05/2007 @ 08:13 Mieke ![]() | Tata.... supergefeliciteerd meid!!! Ben zoooo blij voor je!!! hou ons op de hoogte!!! |
| 20/05/2007 @ 18:58 loesje78 ![]() | Hoi Amarins, Morgen ga ik een testje wagen. Ben benieuwd!!! |
| 21/05/2007 @ 07:08 loesje78 ![]() | Hoi tata, ik zal je niet langer in spanning laten. heb net getest en zie geen streepje ,dus de tjes zullen er wel aan komen vandaag helaas....Heel veel liefs Loesje |
| 21/05/2007 @ 08:01 M_amarins ![]() | Jammer Loesje!! Ik hoop dat je gauw doorkomen en anders alsnog een posi test in je handen krijgt. Wanneer ga je weer testen als je ongie niet doorkomt?? Kusjes Amarins |
| 21/05/2007 @ 08:32 Mieke ![]() | ooo Loesje, wat kl*te ... ![]() Misschien heb je net iets te vroeg getest... Nog effe afwachten, voel je al slechte voortekens? Amarins meid.... veeeeel succes, eerlijk waar... |
| 21/05/2007 @ 13:14 tata | Hey Loesje, Nog niet wanhopen. Een collega van mij had pas na 3 maanden een positieve test. We zullen hopen dat de gewoon wegblijven. En anders gewoon voortdoen. En ja, wachten duurt zoooo lang.M_amarins, jij hebt toch echt wel symptomen hoor. Ik kan me in vele dingen die je schrijft terugvinden. Ik hoop het echt voor je. Groetjes Tata |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

Nu zondag ... wie ook?

)
krijg ik last van buikkrampen.

,dus de