Haihai,
Daan, het is inderdaad fijn dat mijn omgeving positief reageerde. Ik ben nog vrij jong, 23 en studeer nog. Dus heel gebruikelijk om nu al aan de klus te gaan is het niet. Maar de vrienden en familie die ik het verteld heb, reageerde heel positief en ze hadden het eigenlijk wel verwacht. De vrienden van mijn vriend waren minder positief. Zij denken dat wij een kindje nog niet genoeg kunnen bieden, omdat we financieel nog niet heel sterk staan doordat ik nog geen vaste baan heb. Mijn ouders daarentegen hebben er alle vertrouwen in en zijn bereid nog te helpen. Mijn schoonouders weten het nog niet.
Wat fijn dat ze op je werk je al gerust gesteld hebben. Dat lijkt mij een heel prettig en zeker gevoel. Je hoort zo vaak dat een werkgever helemaal niet blij is met zwangere werknemers!
Wij zijn inderdaad nog niet zo lang bezig, dit is de derde cyclus. We hebben de eerste cyclus nog niet echt bewust geklust, omdat we het beter vonden de cyclus af te wachten en te 'ontpillen', maar ook geen condoom ofzo gebruikt. We hopen dat het nu snel raak mag zijn, het zal zo ontzettend welkom zijn!
Ik hoop voor jou ook dat je snel prijs hebt!!!!!
Prutske en Lisette, wat erg voor jullie dat jullie allebei een miskraam hebben gehad. Fijn dat er veel steun is geweest vanuit de omgeving. Ik kan mij goed voorstellen dat dat op zo'n moment erg belangrijk is. En dat is dan inderdaad een voordeel van dat je omgeving het al weet. Zijn jullie nu meer bang dat het weer fout zal gaan? Er is natuurlijk altijd een risico, maar jullie hebt daadwerkelijk ervaring dat het mis kan gaan... Ik hoop echt dat jullie snel weer prijs zullen hebben en dat het helemaal goed mag gaan!
Liefs Anne