< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » we gaan voor een 3e

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
21/05/2007 @ 10:26
sil

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hallo

wij hebben beslaoten om voor een 3e kindtje te gaan.
ik was al gestopt met de pil slikken.
de laatste pil heb ik vorige week zaterdag gehad.
ik hoop dat het snel raak zal zijn
en dat we in 2008 een 3e er bij mogen hebben.
ik hoop dat er medere dames bij komen kunnen we lekker kletsen over van alles en wat en hoe het er voor staat.
iedereen alvast succes met het klussen

groetjes sil.

Link naar deze reactie
21/05/2007 @ 11:24
Nancy

hoi sil,

ik ben, nancy, mama van een dochtertje van vier maand en half, wij hebben besloten om nu ook al terug te proberen voor een tweede. Wij hebben te kampen gehad met vruchtbaarheidsproblemen en hebben 4 jaar op ons kiara moeten wachten. laat ons hopen dat het nu sneller gaat.

veel succes!!

groetjes nancy
Link naar deze reactie
23/05/2007 @ 09:53
Fieke

Online Status Stuur bericht
hoi,

ook wij gaan voor een derde. mijn man is wat voorzichtiger in de overwegingen, gaan we 't wel aankunnen, zowel emotioneel als financieel als fysiek. Hij vindt het nu al druk met 2 kindjes in huis (6 en 4), maar 'gelukkig' is hij dan ook niet al te veel in huis doordat hij altijd lange werkdagen heeft (zo 'n 10 uur per dag, zelfstandige, hè!).
Heb Clomid genomen van dag 4 tot dag 9, heb bloed laten prikken op dag 12 en dag 17. Bloeduitslag was wat raar, maar echo wees op klaarzittende follikel. 't Is dus nu het moment.
Ik ben zo ontzettend blij dat ik het heel even kwijt moest. Ik dacht namelijk dat het er helemaal niet meer inzat maar gelukkig kan het nog wel.

groetjes,

Fieke

Link naar deze reactie
23/05/2007 @ 14:25

Online Status Bekijk profiel
hoi!

ik heb ook 2 kindjes ( bijna 2j en 5,5 maand ) en mis het zwanger zijn enorm ! dus zou ik ook al graag voor een 3e kindje gaan! maar mijn man is ook uiterst voorzichtig!! en heb dan ook een cyclus waar ik nie meer uit aan geraak erg ambetant

nancy het is erg verstaanbaar dat jullie nu al voor een 2 de kindje willen na 4j proberen! ik hoop dat het deze keer rapper mag gaan voor jullie!!

groetjes

Link naar deze reactie
11/06/2007 @ 15:45

Online Status Stuur bericht
het is een echte aanrader,zo een 3de kindje...onze meisjes zijn ook 6 en 4 jaar.hun broertje is nu bijna 9 maanden en het is fantatisch om te zien hoe goed ze zorgen voor hem.het zijn echte moedertjes.de meisjes zijn al zelfstandiger,en kunnen even op hun broertje letten terwijl mama even naar de badkamer gaat bv.doen zou ik zeggen!!

nancy

Link naar deze reactie
05/07/2007 @ 12:11

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi hoi...

Ook wij gaan voor een derde kindje. Ik was al in verwachting van de derde maar dat is uitgelopen op een miskraam met ruim zeven weken. Nu hopen we vlug aan te mogen tellen.

Liefs Sandra

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]