spannend bo. ben is nieuwschierig wanner ze gaat komen. je zal nu wel in volle spanning zitten zeker? ik

voor je dat je bevalling vlot verloopt.
en ik moet pas 13 juni naar de gyneacoloog. ben is curieus wat voor iemand ze gaat zijn. aan de telefoon klonk ze al heel vriendelijk. en op 18 juni moet ik naar de arbeidsgeneesheer. dan gaan ze naar mijn bloeduitslag kijken of ik wel antistoffen maak voor 5 ziektes. tocoplasmose, hepatitis, en nog een paar. als dat niet zo is moet ik stoppen met werken. maar met amber was dat niet het geval dat ik moest stoppen dus dat zal nu ook niet zijn. alhoewel het wel even mag van mij. ben supermisselijk. heb dat bij amber nooit ze hard gehad. en moet zoveel overgeven, kan precies niets binnenhouden, en dan heb ik altijd dat hongergevoel, verschrikkelijk gewoon. ik ben ook altijd maar moe. ook ambetant. en dan heb ik op de koop toe ook nog cinusit. en doet zo'n pijn.
hetlastig eis, dat als ik van het werk thuiskom, ik me gewoon in de zetel laat vallen en h ier thuis niets meer doe, dus alles blijft gewoon liggen, zodat ik gewoon niet meer weet waar te beginnen. ik voel me gewoon op
ons amber is vannacht om half 4, krijsend wakker geworden. ik ben gewonden men bed uitgebonsd. ik stond direct bij haar. en heb haar dan maar bij ons in bed genomen. en dan is ze direct in slaap gevallen. een uur later haar ik ineens nen boenk en voor ja, het was gebeurd, ze was uit bed gevallen. ocharme.... ze weende niet lang en is weer in slaap gevallen. vanmorgend toen we wakker werden heeft ze pal in het midden van haar voorhoofd een supergrote blauwe bult. en ze zat er altijd aan. zo zielig.... kvoel me wel schulidig hoor. ook al weetik dat ik er niet veel aan kan doen.
't zit allemaal even niet meer mee. denk dat ik naar de dokter ga sewwes want ben dan ook maar gestopt met werken vandaag.