< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger worden... » moeilijk zwanger

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwanger worden...
moeilijk zwanger
30/05/2007 @ 10:09
me

ik ben al 6 maanden aan het proberen om zwanger te raken, je kan idd denken das toch nog niet super lang maar als je een kindje wilt is dit toch al vrij lang he...
ik denk dat ik al weet wat het antwoord is maar wil het toch even vragen,
om al naar een dokter te gaan stappen vind ik het nog wat te vroeg, maar zijn er iets van natuurlijke middelen die je vruchtbaarder maken?
bedankt een hopelijke snel zwangere
xxx
Link naar deze reactie
30/05/2007 @ 10:24
Emma

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Als alles fysiek in orde is met jullie, kan je eigenlijk maar één ding doen en dat is gezond leven. Ik heb van mijn gyne het advies gekregen om vanaf dat ik zwanger wou worden en dus stopte met mijn pil al te leven alsof ik zwanger zou zijn. Dus niet roken, gezond eten (veel vitaminen), geen alcohol. En dit telt voor allebei.

Ik en mijn partner zijn onmiddellijk gezond beginnen leven, en hebben beide extra vitamientjes genomen (gewone bruistabletjes:: van A tot Zink en ik ook nog extra foliumzuur), en bij onze 4e poging was het raak.

Natuurlijk kan dit toeval zijn, maar het kan nooit geen kwaad! Alcohol vermindert de zaadhoeveelheid en zaadkwaliteit en kan bij jou een innesteling moeilijker maken. Dit is wat mijn gyne mij verteld heeft.

Voor de rest: geniet van het "maken van jullie kindje", laat vrijen geen verplicht nummer worden, maar vrij wanneer jullie beiden zin hebben en geniet ervan! Als je er teveel mee bezig bent, kan dit ook een probleem zijn.

Hopelijk heb je hier iets aan!

Groetjes

Link naar deze reactie
30/05/2007 @ 11:59

Ik kan me voorstellen dat dat lang voor jou is. Bij ons lukte het onmiddellijk maar heb je al eens een ovulatietest geprobeerd ? Zo ben ik toch direct maand 2 zw geraakt. Ik heb wel een zeer regelmatige cyclus van 28 dagen ( behalve nu ist volledig omzeep na men bevalling )
Ook enkele vriendinnen van mij konden het daarmee stellen.
6 maand is iss nog vroeg om naar de gynae te stappen. Vanaf een jaar gaan ze je meestal hormonen voorschrijven dus nog even geduld en probeer met een ovulatietest misschien is dat de oplossing voor jou ?

Van dat gezond leven ik ga dat niet tegenspreken maar volgens mij verhoogt daar je kans niet mee. Je moet het gewoon doen op het juiste moment en als het dan nog niet lukt kan je eens verder gaan denken.

[Laatst gewijzigd door Melopee - 30/05/2007 @ 12:01] - Link naar deze reactie
30/05/2007 @ 15:02
nans

Online Status Stuur bericht
hey,

Ik ben ook al een half jaar aan het proberen..zit in het zelfde schuitje of jou..

Het zal wel eens raak zijn he..binnen twee weken moet ik op controle bij de gyn,dan zal ik weten of alles in orde is van binnen..bij mijn eerste was het direct raak,toch raar he!

In ieder geval ga ik voor jou!!

xxx

[Laatst gewijzigd door nans - 30/05/2007 @ 21:11] - Link naar deze reactie
30/05/2007 @ 15:15
Lotte

Online Status
Hallo,

Ben sinds november 2005 ! gestopt met de pil en ook nog steeds niet zwanger... Ben vandaag naar de huisarts geweest om toch te kijken of er een oorzaak te vinden is. Vandaag hebben ze alvast bloed geprikt bij mij waarvan ik volgende week de uitslag krijg.
Heb ook echt van alles al geprobeerd maar zonder resultaat tot nog toe.

Hoop zo dat het volgende maand wel raak is en dat het hele gedoe rondom het ziekenhuis straks helemaal niet nodig blijkt te zijn (want zie daar echt tegenop).

Succes en groetjes!!

Link naar deze reactie
30/05/2007 @ 18:56
ellen7

nans. foliumzuur moet je direct gaan gebruiken als je van plan bent zwanger te worden.. dus als je stopt met de pil.. het verminderd namelijk de kans op een open ruggetje aanzienlijk.. het is dus niet om vruchtbaarder van te worden maar ter bescherming van je kindje.. ik slik het al vanaf januari..
succes.. xx
Link naar deze reactie
30/05/2007 @ 19:30
bloem

Teunisbloemolie doet soms ook wonderen! En vijf dagen vrijen in je vruchtbare periode en daarna een half uur met je benen omhoog blijven liggen. Wij zijn van deze dingen in ieder geval zwanger geworden. En zwanger worden tussen een half jaar en jaar schijnt heel normaal te zijn hoor! Vooral als je lang aan de pil geweest ben. Na een jaar kun je pas bij de HA zeggen dat het niet lukken wil. Ik slik ook multivitamine zwanger worden van de etos waar weer bepaalde kruiden voor een goede cyclus inzitten. Suc6. En nans dat foliumzuur is niet om vruchtbaarder te worden maar puur voor de ontwikkeling van je baby. Het wordt aanbevolen om daar direct mee te starten. Naderhand heeft het weinig zin meer.

Link naar deze reactie
30/05/2007 @ 21:05
Mo

je kunt ook een maasteen gaan dragen, die is om de vruchtbaarheid te bevorderen.

Link naar deze reactie
30/05/2007 @ 21:10
nans

hey

Bedankt voor de reactie

xxx

Link naar deze reactie
30/05/2007 @ 21:15
nans

hey,

wat is een maasteen?nog nooit van gehoord.

x

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]