< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Anticonceptie... » zere borsten!!

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
21/05/2007 @ 15:39
Stacy

ik heb een cup 75a en ik heb sinds een week vreselijk last van me borsten vooral de rechter doet heel zeer, de linker ook maar niet zo heel erg. af en toe voel ik bepaalde scheuten. ik denk/hoop dat het met groeien te maken heeft, ik ben 21 en weet niet of dat nog steeds kan.

wie heeft daar nog meer last van? is het niet van t groeien opzich dan van (zwanger zijn)

gr stacy
Link naar deze reactie
22/05/2007 @ 11:57
brigitte50

Online Status
hoi stacey

ik weet dat ik als ik ongesteld moet worden een week van te voren erge last van mijn borsten krijg en soms ook tijdens mijn ongesteldheid, en mijn borsten zijn soms zelf een cup maat groter.
dus volgens mij komt de pijn van het groeien/uitzetten van de borstschijf en heeft dat weer te maken met het veranderen van je hormonen.

ik ben zelf net met de pil gestopt en moet rond deze periode ongesteld worden en heb nu eens geen last van mijn borsten alleen erg gevoelige/pijnlijke tepels.

hopelijk heb je er iets aan

veel liefs brigitte
Link naar deze reactie
30/05/2007 @ 22:52
wendydekock

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hoi stacy,

ik heb dezelfde cupmaat als jij en soms ook last van mijn borsten maar dat heeft bij mij te maken met de verandering van de hormonen als mijn nod er aankomt en dan zijn ze ook een beetje groter maar niet zoveel groter. als je zwanger zou zijn dan moeten je tepels ook licht gaan verkleuren naar de bruine kant toe.
Link naar deze reactie
31/05/2007 @ 09:18
Stacy

ja ik ben ondertussen ongesteld geworden en ik heb vreselijk last van alles, kapotte tandvlees zere buik en rug en ik zie slecht heel vreemd want ik draag een bril dat goed op sterkte is. en t is alleen maar met momenten.
en heel erg hoofdpijn bijna tegen migraine aan.
gr stacy
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]