< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » NOD Juni 2007, wie telt mee af?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
NOD Juni 2007, wie telt mee af?
02/06/2007 @ 15:16
Jacky

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Ff een korte update, hier een zwaar misselijke Jacky! Is 'n goed teken zeggen ze dan, maar ik zit er maar mooi mee. Maar gelukkig maakt het idee dat het door het beebje komt het een stuk draaglijker.

Voor alle meiden heel veel klusplezier! En dames die overtijd zijn, hoe zit het met jullie testjes??? We zijn heel nieuwsgierig

Marijke, ook heb sinds ik gestopt ben met de pil weer veel meer last van mijn ongi. Hopelijk helpt het klussen en ben je volgende keer 9 maanden niet ongesteld. Succes met klussen!

Lotte, hopelijk krijg je een goede uitslag van de arts en kun je daarna gelijk weer aan de klus voor een beebje! Veel sterkte!

Vyonne, we duimen mee voor een positieve test

Lisette, je bent geen 18 meer nee, maar 29 is echt niet oud. Een MK hakt er zeker hard in, was bij mij de eerste keer ook. Maar het gaat jullie zeker weer lukken, je hebt één pluspunt overgehouden aan de MK, je weet dat je allebei vruchtbaar bent. Volgende keer gaat gewoon goed komen, je hebt flink geklust en die positieve test gaat er gewoon komen. Hier wordt flink geduimd, want je nod komt al in de buurt

Groetjes Jacky, Isis & Youri

[Laatst gewijzigd door Jacky - 02/06/2007 @ 15:17] - Link naar deze reactie
02/06/2007 @ 15:19
E.

Online Status Stuur bericht
Marijke, veel klusplezier! En als je ongi zo pijnlijk zijn, blijven ze hopelijk gewoon eens weg voor een 9-tal maanden..

Lisette, bedankt voor het compliment, peptalk is graag gegeven, zou graag hebben dat iedereen zich hier goed voelt (en dat er veel baby's als resultaat uit komen..) En uit je miskraam moet je enkel het positieve onthouden: je kan zwanger worden! En ik ben ook geen 18 meer (ben er nu 30) en ik geloof er ook nog in!

Link naar deze reactie
02/06/2007 @ 15:22
E.

Online Status Stuur bericht
Jacky, onze berichtjes kruisen elkaar en ik zie dat jij dezelfde goede raad geeft aan Lisette, nu zal zij het zeker geloven als ze het dubbel krijgt!
"leuk" dat je misselijk bent, is inderdaad een teken dat er iets moois groeit in je buik!

Link naar deze reactie
02/06/2007 @ 15:59
Jenny

Hallo dames,

Ik kom hier nog snel een berichtje posten voor ik morgen op vakantie vertrek voor 2 weken naar Spanje!

Heb deze morgen een test gedaan om te weten waar ik aan toe was, supernegatief,zoals we al gewoon zijn ondertussen,... nu ja, weet ik dat ik één dezer mijn kan verwachten, leuke vakantie,... Maar kom, 't positieve is: ik kan nog eens goed van de all-in profiteren en moet niet op een druppeltje alcohol letten hé!

Mijn banner ga ik niet kunnen aanpassen ginder, maar jullie weten het hé, ik ben NIET overtijd,... hehe.

Amuseer jullie, enne, tot binnen twee weken, ik hoop dan veel zwangeren te zien hier!!

Groetjes,
Jenny

Link naar deze reactie
02/06/2007 @ 16:20
Emmeke

Jenny, probeer van je vakantie te genieten, hé!!!

Link naar deze reactie
02/06/2007 @ 16:50
linnie1982

hoi dames!

Nou hier is het niet gezellig!
De zijn vanochtend begonnen.
Ach ik had het ook kunnen weten, de testen waren echt negatief.
Aan de ene kant baal ik, maar aan de andere kant, wen ik er al aan. Raar, maar toch.
Het had gewoon weer niet mogen zijn.
Op naar de volgende ronde maar weer.

Ik haal me maar uit het lijstje, mijn nod valt in juli.

Maar ik blijf jullie verhaaltjes wel lezen hoor!!!!

Groetjes Linda

OVERTIJD:
Ramona: 13 dagen overtijd...
Lien, nl, 1e kindje, 31e ronde, NOD 31-05

AFWACHTEN:
Sully, NA (Curacao) 2e kindje, NOD 2-06
Jenny, B, 2e kindje, 5e ronde, NOD 03-06
Ilsie, B, 2e kindje, 6e ronde, NOD 05-06
Pip, NL, 1 kindje, 5e ronde, NOD 05-06
Vyonne, NL,34, 1e kindje, 15e ronde, NOD 05-06 afspraak gyn 07-06
Channie NL, 1e kindje, 4e ronde, NOD 05-06
G-tje, BE, 1e kindje, 2e ronde, NOD 07-06
Bibi72, NL,27,1e kindje, 2e ronde, NOD 08-06
E., BE, 30, 2e kindje, 4e ronde, NOD 08-06
Alice, NL, 29, 1e kindje, 2e ronde NOD 08-06
Luna, 24, 1e kindje, 1e ronde, NOD 08-06
Emmeke, BE, 1e kindje, 2e ronde, NOD 10-06
Lisette, NL, 1e kindje, 3e ronde na MK (10e ronde totaal), NOD 11-06?
Parel, NL, 1e kindje, 4e ronde, NOD 13-06?
Anna,NL , 1e kindje, 1e ronde, NOD 13-06
Marijke , B,1e kindje, 6e ronde NOD 17-06
Nicole, NL, 1e kindje, 8e ronde NOD 19-06
Freaky, NL, 1e kindje, 2e ronde, NOD 19-06
Ann, NL, 1e kindje, 12 e ronde (MK nov), NOD 19-06, afspraak gyn 31-05
Garfield, B, 1e kindje, 8e ronde, NOD 20-06
Loesje, NL,1e kindje , 3e ronde NOD 21-06
fieke78(wendy) BE,28, 3e kindje,4e ronde, NOD 21-06
Daniëlle BE,24j, 1e kindje, 2de ronde na MK (6de ronde totaal), NOD 22-06
Cindy,B, 9e ronde (MK dec en april),2 e kindje,NOD 23-06
Lies, NL, 2e kindje, 5e ronde, NOD 30-06?

ZWANGER:
Caroline uitgerekend voor ??
Monique, NL, 1e kindje, uitgerekend voor 06-02-2008
Jacky uitgerekend voor 07-02-2008

[Laatst gewijzigd door linnie1982 - 02/06/2007 @ 16:53] - Link naar deze reactie
02/06/2007 @ 16:57
Emmeke

Linnie, wat jammer nou.

Ik pas ook het lijstje nog eens aan, want mijn NOD valt twee dagen later. Denk ik tenminste.

OVERTIJD:

AFWACHTEN:
Emmeke, BE, 1e kindje, 2e ronde, NOD 12-06

ZWANGER:

Link naar deze reactie
02/06/2007 @ 19:00
g-tje

Lisette, Cindy, E., en alle anderen
dag schattekes!!!

Lotte
Er is wel veel aan de hand en weet dat we hier zijn voor jou als het nodig is! En zoals Cindy zei: na regen komt zonneschijn!!! Als je toch nood hebt om t te vertellen kan je hier altijd een privébericht posten bij iemand waar je je goed bij voelt hé meid. Op die manier leest maar 1 persoon jouw verhaal en niet heel het internet...

Linnie: sh*t wat ellendig dat die duiveltjes er weer zijn... verd*mme toch!!!
Nieuwe ronde, nieuwe kansen? Hopelijk met een positieve ingesteldheid ervoor gaan!!!
Maar blijf hier gezellig bij ons lieveke, dat geeft niet dat je NOD in juli valt... we beginnen elkaar nu wat te kennen...

Ramona: we horen jou niet meer? hoe gaat het met je? al iets wijzer???
-x-

[Laatst gewijzigd door g-tje - 02/06/2007 @ 19:11] - Link naar deze reactie
02/06/2007 @ 19:10
g-tje

met mij vandaag alles ok
alleen heb ik deze voormiddag bij het naar toilet gaan een wreef helder rood blood gehad... en ook een beetje ongi-achtige steekjes in mijn onderbuik...
de rest van de dag geen bloed meer gezien...
zit op dag 26 van de 30 dus is eigenlijk nog te vroeg om ongi te worden...
kan dat van een innesteling zijn of niet, want nu wordt ik nog gekker (na speldenkoppen-steekjes op dag 23-24)
ik weet niet wat te denken en te verwachten...
hhhheeeelllppp
-x-

Link naar deze reactie
02/06/2007 @ 20:15
cindy

g-tje....ik had je al gemist vandaag op het forum
Je zal toch nog effe geduld moeten hebben voor je weet of dit bloedverlies positief of negatief nieuws is.
Ik blijf alvast hopen en duimen voor jou...weet je,de laatste tijd ben ik meer bezig met de NOD van sommige vrouwen hier dan met mijn eigen NOD.
Ik heb echt met bepaalde meisjes hier een goede band..ik bedoel dan een goede babbel en een goed gevoel.
Versta me niet verkeerd maar met sommigen hier heb ik meer een emotionele binding.
Noem me maar raar of zo....versta het wel! Het is gewoon een gevoel bij mij.
Liefs Cindy

[Laatst gewijzigd door cindy - 02/06/2007 @ 20:23] - Link naar deze reactie
02/06/2007 @ 20:35
g-tje

Cindy
Ik heb dat ook hoor... vind het heel speciaal wat we hier allemaal onder elkaar hebben!!! Super toch!
Soms zou ik jullie wel eens een keer in 'levende lijve' willen ontmoeten
Maar ja het is echt een band met sommigen en dat is echt wel fijn!!! Ik heb vandaag ook een hele dag aan jullie moeten denken... Op mijn 'zaterdagwerk' kan ik niet op een pc haha dus moest ik me wel inhouden... En morgen gaan we misschien een hele dag niet thuis zijn, en dan denk ik al, neeeee dan kan ik niet meebabbelen (erg hé)...
Gisteren zei mijn ventje dat ik er te veel mee bezig ben en dat ik hier veel te veel op die pc zit op dat forum... Maar voor mij is het nu niet zo dat ik vandaag zwanger wil zijn hoor, allé ik bedoel ik wil dat natuurlijk wel supergraag, maar ik ben nog maar net bezig dus weet ik wel dat het even kan duren, ik zou nu de moed nog niet verliezen, snappie, maar daar is mijn ventje wel bang voor, dat het voor mij nu al tegenslagen gaan zijn waar ik helemaal depri van zou worden, maar zo voel ik het niet (enfin zeker nu nog nietà... Het is niet alleen zwanger worden voor jezelf hier... maar vooral het meeleven met de anderen, hun verhalen lezen, reageren en elkaar steunen...
positief en negatief... gelukwensen en uit de put halen, soms alle mogelijke emoties op 1 dag... Er zijn hier echt wel vriendschapsbanden en ja we willen niets missen daarvan!
"I wanne have your baby, get serious like crazy, lalala"

Link naar deze reactie
02/06/2007 @ 21:05
linnie1982

Hoi g-tje,

Ik had het ook 2 a 3 dagen geleden. Beetje rood bij afvegen, en toen weer weg.
En later wat donkere slierten (sorry). Wat je dus veel hoort bij een innesteling. Maar helaas vanochtend dus toch ongi.
Ik wil je natuurlijk niet bang maken. Maar blijf alsjeblieft een beetje neutraal. Het kan natuurlijk alle kanten op.
Het is niet leuk om teleurgesteld te worden.
Maar ik duim ontzettend hard voor je dat je toch onder bij de andere dames komt!!!!

Groetjes Linnie

Link naar deze reactie
02/06/2007 @ 21:08
g-tje

Linnie
bedankt hoor meid!
ik weet het, moet met 2 voetjes op de grond blijven, maar het gaat zo op en af... de ene tijd ben ik aan het dromen en de andere tijd ben ik nuchter...
zo gaat dat zeker?
je hoort nog wel van mij!!!
-x-

Link naar deze reactie
02/06/2007 @ 21:15
linnie1982

hoi g-tje,

Ik ken het!
Ik had het de afgelopen dagen ook.
De eerste keer dat ik iets bloed zag, dat was vlak voordat ik op bed zou. Baalde ik zo, dat ik meteen chagie was.
Maar de volgende ochtend was er niks te zien, dus weer blij.
De hele dag werden de sliertjes wat donkerder, dus ik dacht meteen aan innestelen. Dus super blij!
Maar dan opeens weer wat bloed, grrrr.
Maar de volgende dag weer niks. Dus toch weer hoop dat het toch raak is. We hadden zo ons best gedaan, dus het moet wel zo zijn.
Maar toen ik vanochtend wakker werd, zwom ik helaas in bed. Dus meteen maar naar de wc, en ja hoor.
Mijn dag begon dus meteen k.t!
Maar ja, ik probeer positief te blijven.
We gaan er gewoon weer voor.

Weet je wat zo confronterend is:
Ik kwam vandaag mijn nichtje tegen, en die vroeg meteen wanneer de 2de kwam.
Tja, ik heb maar gezegd dat het ooit vanzelf komt.
Ik heb geen zin om steeds te zeggen dat het niet lukt.
Eigenlijk zou niemand moeten vragen wanneer er een 2e of 3e of weet ik hoeveelste komt.
Het doet dan toch best pijn. Ik had natuurlijk vorig jaar al een kleine willen hebben. Maar ja het heeft nog niet zo mogen zijn.
Het komt vanzelf!

Ik hoop echt dat het voor jou snel raak is.

Ik duim extra hard nu voor jullie allemaal!!!!!

Groetjes Linnie

Link naar deze reactie
02/06/2007 @ 21:30
g-tje

Linnie
dat is bij ons ook zo hoor!
maar dan voor ons 1e....
iedereen vraag ernaar...
wanneer?????
gho ja mensen 'verwachten' het op een bepaald moment ook wel... en dat is niet fijn, soms zelfs ambetant...
ik was laatst een beetje bijgekomen, en ik maar denken: iedereen zal denken: die is zwanger zeker? terwijl ik gewoon wat was bijgekomen...
pfff
goed dat ik ook jouw verhaal eens hoor over hoe je nu ongi bent geworden, dat brengt me weer met mijn voetjes op de grond, bedankt daarvoor!
(al blijf ik stiekem wel hopen)
en jij nu op naar de volgende ronde, met volle moed hé, komaan, je hebt al een wondertje rondlopen, dus jij weet al dat je t kan!!!
big huggie

Link naar deze reactie
02/06/2007 @ 21:39
lotte

Hoiiii

wat zijn jullie lieverds!

g-tje: is wel spannend hoor voor jullie! dat ongi gevoel kan duiden op een zwangerschap, dat had ik ook bij mijn 2 meiden!
wanneer de innesteling precies is weet ik eigenlijk niet maar natuurlijk duim ik voor je dat je daarom wat bloedverlies had!
Lieverd hier worden duimen gedraaid voor je!
(ps en nog bedankt voor je lieve bericht)

cindy je bent idd een heeeeeele rare hoor hihihihihihihi
(grapje)
ik kan me goed voorstellen dat je een band met elkaar opbouwt ook al heb je elkaar nog nooit in levende lijve gezien!
iedereen hier zit in dezelde situtatie we willen allemaal dolgraag een beebje!
en dat geeft steun en verbondenheid!

ik hoop er toch nog voor te kunnen gaan deze maand maar mijn verstand zegt dat het niet zo slim is pfffff best wel moeilijk hoor!
vind het wel heel belangrijk dat ik me goed voel voordat ik zwanger ga worden, zwanger zijn eist toch wel veel van je geestelijk en lichamelijk.
maar ik wil zoooooooooo graag een derde kindje!

nou ja we hebben nog even want denk dat mijn cyclus iets langer gaat zijn al 28 dgn!
ik ga nog ff een nieuw bericht posten met het lijstje!

dikke knuf lotte

Link naar deze reactie
02/06/2007 @ 21:43
lotte

Zo heb het lijstje weer even aangepast!

OVERTIJD:

AFWACHTEN:
Emmeke, BE, 1e kindje, 2e ronde, NOD 12-06
lotte, NL, 31, 3e kindje, 2e ronde, NOD 21-06 (maar staan even in de wacht!)

ZWANGER:

Link naar deze reactie
02/06/2007 @ 22:23
KRUT

Online Status Bekijk profiel
Hallo

Mijn eerste NOD is vermoedelijk vrijdag 8/6. Ben nog maar pas gestopt in mei en was altijd al onregelmatig dus weet niet meer echt hoe lang mijn cyclus duurt.

Zie dat hier heel veel mensen duimen voor elkaar en in spanning afwachten of ze nu zwanger zijn of niet.
Ga nu voor het derde kindje heb al wat lichte symptomen denk ik maar kan evengoed hormonale veranderingen na het stoppen van de anticonceptie.

Iedere keer is het weer spannend. De eerste keer was het al na de tweede keer terwijl ik er totaal nog niet klaar voor was om zo snel zwanger te worden en de tweede keer wou ik dan snel een tweede kindje maar duurde het een 9-tal maanden.

Wat zal het nu weer zijn. Ben weer in een fase waar ik mij laten overtuigen heb door het enthousiasme van mijn partner, elkaar wel een verborgen verlangen heb naar een 3de kindje maar de organisatie nog niet 100% zie zitten.
Dus misschien zal ik nu weer snel zwanger zijn en terug aan het idee moeten wennen.

Wie zal het zeggen maar spannend is het wel. Ben nu weer aan het surfen om mij al weer een beetje in te leven want bij ons eerste kindje heb ik heel veel op site gezeten.

Ik duim voor jullie allemaal.

Link naar deze reactie
02/06/2007 @ 23:01
Monique

Online Status
Hoi allemaal,

Hier even weer een berichtje van mij. Ik heb helemaal niet het gevoel dat ik zwanger ben. Ik snap er niets van. De vorige keer (van de mk) was ik met 3,5 week al misselijk en dat heeft alle 12 weken volgehouden. Nu ben ik niet misselijk, voel niets in mijn buik (bij de vorige zwangerschap voelde ik dat bijna constant). Het enige dat ik er aan merk is dat ik erg moe ben (en al snel) en mijn buik wat opgezet is. Hoop maar dat alles in orde is. We mogen met 7,5 week onze eerste echo. Normaal is het pas op 12 wk, maar omdat we een mk hebben gehad, mag het nu op 7 á 8 week. Dan kun je (hoop je) gerust gesteld worden dat het hartje klopt.

Freaky, LIsette en G-tje - ik had ook altijd het idee dat ik vast geen kinderen kon krijgen. Ook na mijn mk heb ik het telkens weer gedacht, voor ons is het vast niet weggelegd. Steeds je hele lijf onderste boven met de hormonen en telkens de teleurstelling. Nu toch best onverwacht toch zwanger. Hoop dat dit jullie wat hoop geeft???

Linnie, vervelend zeg, dat je weer ong. bent geworden. Soms heb je zo het gevoel dat het deze keer raak zal zijn, en dan is het het toch niet. Kop op naar de volgende ronde. Ze zeggen dat je iedere ronde 15% kans hebt?? Dus er moet toch een keer een goede keer zijn (dat is wat mij op de been heeft gehouden.....).

G-tje, volgens mij zit je nu op dag 9 ofzo na je eisprong? Dan zou het best innensteling kunnen zijn. De afgelopen maanden ben ik steeds 4 a 5 dagen voor mijn NOD met een beetje bloedverlies begonnen, waarna de mens. doorbrak. Nu heb ik op dag 9 na mijn ei een dag bruinverlies gehad. Was eerder dan normaal. En is daarna ook gestopt. Het kan dus toch.

G-tje en Linnie, ik vind het echt ronduit onbeleefd als mensen gaan vragen wanneer je (volgende) kindje komt. NIet echt empathische mensen. Je weet niet wat je met zo'n vraag allemaal los haalt bij de ander!!! Ik heb een paar maanden ijzer pillen moeten slikken. Daar kreeg ik een redelijke verstopping van, waardoor mijn darmen gingen uitzetten en ik mijn broeken en rokken (werk) niet meer dicht kon doen. Gingen ze me vragen of ik zwanger was...... Terwijl je graag wil, maar het gewoon niet lukt. Gewoon mensen zonder enig inlevingsvermogen hoe dat bij jou zou aankomen... Gewoon lekker naast je neer leggen en denken, ze weten niet beter.

Ga vanavond maar weer eens wat eerder mijn nest in. Ben best moe.

Groetjes
Monique

Link naar deze reactie
02/06/2007 @ 23:03
g-tje

Lotte en Krut
amai allebei al voor een 3e beebje...
succes hoor!!!
het is het gewoon elke dag spannend op het juni-topic dus tis hier de moeite!
Nog een gezellige zaterdagavond en morgen een mooie zondag!
dikke knuf nog!
-x-

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >