Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 02/06/2007 @ 16:20 Emmeke ![]() | Jenny, probeer van je vakantie te genieten, hé!!! |
| 02/06/2007 @ 23:01 Monique | Hoi allemaal, Hier even weer een berichtje van mij. Ik heb helemaal niet het gevoel dat ik zwanger ben. Ik snap er niets van. De vorige keer (van de mk) was ik met 3,5 week al misselijk en dat heeft alle 12 weken volgehouden. Nu ben ik niet misselijk, voel niets in mijn buik (bij de vorige zwangerschap voelde ik dat bijna constant). Het enige dat ik er aan merk is dat ik erg moe ben (en al snel) en mijn buik wat opgezet is. Hoop maar dat alles in orde is. We mogen met 7,5 week onze eerste echo. Normaal is het pas op 12 wk, maar omdat we een mk hebben gehad, mag het nu op 7 á 8 week. Dan kun je (hoop je) gerust gesteld worden dat het hartje klopt. Freaky, LIsette en G-tje - ik had ook altijd het idee dat ik vast geen kinderen kon krijgen. Ook na mijn mk heb ik het telkens weer gedacht, voor ons is het vast niet weggelegd. Steeds je hele lijf onderste boven met de hormonen en telkens de teleurstelling. Nu toch best onverwacht toch zwanger. Hoop dat dit jullie wat hoop geeft??? Linnie, vervelend zeg, dat je weer ong. bent geworden. Soms heb je zo het gevoel dat het deze keer raak zal zijn, en dan is het het toch niet. Kop op naar de volgende ronde. Ze zeggen dat je iedere ronde 15% kans hebt?? Dus er moet toch een keer een goede keer zijn (dat is wat mij op de been heeft gehouden.....). G-tje, volgens mij zit je nu op dag 9 ofzo na je eisprong? Dan zou het best innensteling kunnen zijn. De afgelopen maanden ben ik steeds 4 a 5 dagen voor mijn NOD met een beetje bloedverlies begonnen, waarna de mens. doorbrak. Nu heb ik op dag 9 na mijn ei een dag bruinverlies gehad. Was eerder dan normaal. En is daarna ook gestopt. Het kan dus toch. G-tje en Linnie, ik vind het echt ronduit onbeleefd als mensen gaan vragen wanneer je (volgende) kindje komt. NIet echt empathische mensen. Je weet niet wat je met zo'n vraag allemaal los haalt bij de ander!!! Ik heb een paar maanden ijzer pillen moeten slikken. Daar kreeg ik een redelijke verstopping van, waardoor mijn darmen gingen uitzetten en ik mijn broeken en rokken (werk) niet meer dicht kon doen. Gingen ze me vragen of ik zwanger was...... Terwijl je graag wil, maar het gewoon niet lukt. Gewoon mensen zonder enig inlevingsvermogen hoe dat bij jou zou aankomen... Gewoon lekker naast je neer leggen en denken, ze weten niet beter. Ga vanavond maar weer eens wat eerder mijn nest in. Ben best moe. Groetjes Monique |
< vorige pagina | volgende pagina >

NOD Juni 2007, wie telt mee af?

kan verwachten, leuke vakantie,... Maar kom, 't positieve is: ik kan nog eens goed van de all-in profiteren en moet niet op een druppeltje alcohol letten hé!