[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 02/06/2007 @ 17:27 Ellen | Ik heb even een vraagje ik heb een dochter van 3 weken maar ze kan nog niet zelfstandig in slaap vallen dwz dat wij altijd haar eerst in slaap moeten wiegen. Nou lees ik veel van regelmaat enz dat doe ik ook maar dat helpt niet. Wat doen jullie dan? Want na 10 minuten huilen is het niet meer uit te houden. Of is ze nog te jong voor? Dank je wel alvast |
| 02/06/2007 @ 17:34 Marleen | Ze is zeker niet te klein om zelfstandig in slaap te vallen Je kan kijken naar haar omgeving. Is het te koud is het te warm, te rustig, te veel lawaai Je kan kijken naar het karakter. Misschien is het een baby die meer slaap nodig heeft zodat het oververmoeid is of juist minder slaap dat het gewoon nog niet moe is. Misschien wilt ze niet direct na het eten slapen of juist wel. Soms helpt een speen of misschien te kort gegetente veel gegeten. Schrijf het ritme op. Dan krijg je een overzicht wat je doet. Hoe lang is het wakker hoe lang heeft het geslapen hoeveel heeft het gegeten De onze was 1 van het wakkere soort 4 uur slaap overdag was lang en altijd met zijn speen en mobile en overal bij willen zijn Als je een overzicht hebt kan je 1 voor 1 de faktor af lopen kijken of er dan iets veranderd Succes |
| 03/06/2007 @ 10:48 Ellen | Bedankt voor jullie adviezen. Ik zal dat ene proberen op haar zij op mijn knieen. Ik wil alleen nog geen speen geven ivm speen-tepel verwarring. |
[Reageer]

Baby valt NIET zelfstandig in slaap