< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Anticonceptie... » condoom achtergebleven

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Anticonceptie...
condoom achtergebleven
03/06/2007 @ 22:31
jessica

Hoi allemaal,

Ik heb gisteren iets heel vervelends meegemaakt en ik weet niet zo goed wat ik nu moet doen.
Ik vind het ook erg genant. Na het vrijen met mijn man zag ik dat hij geen condoom meer aanhad. Ik vroeg hem: "Waar is het condoom?" Wij zoeken, maar konden hem niet vinden. Ineens zei hij:"Misschien nog in jou?" Wij voelen (met heel veel tranen, want ik vond dat echt niet leuk) en ja hoor...hij zat nog in mij.
Na heel veel moeite hebben we hem eruitgekregen.

Dit is al niet leuk, maar nu komt het..Het was ook nog (nagekekgen hier op de vruchtbaarheidsberekening) net een dag na mijn vruchtbare perioden (weet niet meer precies wanneer ik ongi ben geworden, dus het kan ook nog wel in die tijd zijn)

Wij hebben samen twee kids, waarvan een nu net een jaar is en om medische redenen veel huilt. Wij zouden nu ook echt niet voor een derde zwangerschap kiezen. Omdat ik niet tegen de pil kan, kiezen we voor een condoom en zijn redelijk concequent daarin. Maar hier ging het dus echt mis.

Nu is mijn vraag: Wie is dit uberhaupt wel eens overkomen, hoe sterk is het zaaddodend middel (want ja er is nu vast wel sperma in mij gekomen) en hoe groot is de kans dat je zwanger bent van een keer "onveilig" (Ach, op die laatste vraag weet ik zelf het antwoord ook wel)

Het is echt niet zo dat een derde kindje niet welkom is hoor! Maar ik zou er graag nog even anderhalf jaar mee willen wachten, totdat mijn zoon wat beterder is.

WIe kan mij helpen (al was het alleen maar met ervaring hierin)

Liefs van Jessica
Link naar deze reactie
04/06/2007 @ 00:32
ellen7

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
tja... rotsituatie.. ik heb er geen ervaring mee, maar na een half jaar intensief proberen, geloof ik niet meer zo in ongelukjes.. het kan natuurlijk wel.. maar dat moet het net allemaal precies goed zitten, toch??
maar anders morgen morning after pil??of kan dat ook niet..
nou succes ermee..
xx
Link naar deze reactie
04/06/2007 @ 08:21
Anna

Online Status Stuur bericht
volgens mij werkt het zaaddodend middel alleen als hij ook echt omblijft om beetje cru te zeggen dat ze erin komen in het condoom misschien dat er een paar omheen zijn gezwommen en dat dan wel kans op is ?? sterkte ermee en hoop dat het niks is voor je dan!
gr anna

Link naar deze reactie
09/06/2007 @ 22:31
jessica

Toch even ter verduidelijking...

Ik ben (dik een week te vroeg) maar wel ongesteld geworden. Gelukkig. Een morningafterpil is voor mij geen optie. Daar kan ik (emotioneel en principieel) niet achter staan.
Mijn eerste kindje kwam totaal onverwachts, maar is het geweldigste wat me is overkomen. De tweede was echt gepland (na een keer ongesteld te zijn geweest na het stoppen van de pil) en is ook een cadeau. Dus ik geloof zeker wel in "een ongelukje" Al vind ik persoonlijk dat je een kindje zo nooooit kan noemen. Een derde zou in onze ogen nu niet uitkomen, maar wel superwelkom zijn.

Ik was alleen heel erg geschrokken.
Maar gelukkig is het loos alarm.
Nog maar even een jaartje wachten, denk ik. En dan gaan we voor nummer drie.

Dank je voor de reacties. Ik ben blij dat ik wat vroeger dan normaal ongi ben geworden, hoef ik daar ook niet meer over in te zitten,
Voor de wachtenden....zet 'm op! En steun voor degenenen die al zo lang moeten wachten......

Jessica
Link naar deze reactie
30/08/2007 @ 15:41
Maike

Online Status
Misschien een beetje laat, maar ik moest wel even lachen om je verhaal Jessica, want ons is het gisterenavond gebeurd. Ik ben blij dat ik al 2x een bevalling heb gedaan, waardoor ik "ruimte" genoeg had om zelf de condoom eruit te halen. Ik dus wel vanmorgen de Morningafterpil gehaald. Toevallig waren we 's ochtend bij de ha geweest, omdat ik me wil laten steriliseren, omdat wij alleen een condoom gebruiken en ik dat te risicovol vind. Alsof dit een signaal moest zijn, dat het inderdaad risicovol is. Ik ben gelukkig net aan het einde van mijn ongesteldheid, dus de kans dat ik toch nog zwanger wordt na het slikken van de Morningafterpil is wel erg klein.
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]