< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » NOD begin juni - spannende dagen

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
NOD begin juni - spannende dagen
04/06/2007 @ 13:49
An

Online Status Stuur bericht
Hallo,

Onze dochter is ondertussen 10 maanden (bijna 11) en het kriebelt bij mama en papa al een tijdje voor nr.2. We hebben vorige maand beslist dat we voor een broertje/zusje gaan.
Mijn NOD is ook 9 juni, dus we zitten nu in de WACHTzone. Geduld is anders mijn sterkste kant niet.
Bij onze dochter was het van de 1ste ronde raak. Nu zou ik het straf vinden, we hebben maar 1 keer geklust in mijn vruchtbare periode. Met zo'n baby in huis die weer vaak wakker is door de doorkomende tandjes is ons seksleven heel wat minder bruisend dan toen we voor nr. 1 gingen.

Maar ik vind het leuk om samen af te tellen. Want of het nu ronde 1 of ronde 10 of... is, hoe zet je het uit je hoofd?
Ik vermoed dat iedereen er hier wel mee bezig is, want anders kende niemand zelfs zijn NOD en dan passeert de tijd misschien een beetje.

Groetjes,

een ongeduldige An

Link naar deze reactie
04/06/2007 @ 15:35

hoi
wij willen ook rap een 2de onze zoon is nu net 7 maanden en wij zitten in ronde 2, van Ash hebben 4 rondes gehad
ik heb vandaag mijn NOD maar ik wil nog niet testen, ik wil niet teleurgesteld worden, maar ik ga het niet lang meer volhouden die spanning amai, ik ben echt benieuwd
hopelijk ben jij ook rap terug zwanger
groetjes
Tess

Link naar deze reactie
08/06/2007 @ 13:37
An

Hey Tess,

Bij jou al nieuws? Ik zit hier echt vol spanning. Ook al denk ik eerder dat ik morgen of overmorgen mijn regels ga krijgen, want ik heb echt ongipijn nu. Ik loop constant naar de WC omdat ik denk dat ze doorgekomen zijn, maar voorlopig nog niets.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]