Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 20/05/2007 @ 11:40 ellenvt ![]() | Och An Een dikke proficiat. Ik ben blij dat het goed gaat en wens je veel succes met jouw kleine meid. Vele groetjes Ellen |
| 20/05/2007 @ 13:15 leen ![]() | een dikke proficiat An met je dochter. Geniet er maar van, van dat mama-zijn ![]() Groetjes Leen |
| 01/06/2007 @ 14:37 Keppie | hallo iedereen! Hier ook nog een dolgelukkige mama in spe uit de omgeving Brugge! Iedereen een dikke proficiat met de zwangerschap of reeds kleine schatjes! Ik ben uitgerekend voor 19oktober. Zijn er nog die rond de 20weken zwanger zijn? Zelf heb ik ook voor Claerhout in St-Lucas gekozen. Vind het wel leuk om de ervaringen van de bevalling te lezen. Tis dan toch een goeien! Zo, iedereen nog veel succes ermee! Groetjes, Keppie |
| 03/06/2007 @ 16:42 Wizzytje ![]() | Hei Ellen, graag gedaan hoor! Als je nog vragen hebt mag je die gerust stellen hoor, ik probeer dan wel een antwoord te geven. |
| 04/06/2007 @ 19:02 An ![]() | Hoi iedereen, foto's van mijn schatje zijn te bekijken op mijn profiel!! Is het geen schatje?? Zoen |
| 04/06/2007 @ 19:27 hope ![]() | @An Je hebt een prachtige dochter met een hele mooie naam! Proficiat! |
| 05/06/2007 @ 11:57 Wizzytje ![]() | een hele mooie meid Ann! |
| 06/06/2007 @ 09:18 Keppie | Hallo iedereen! Hopelijk alles goed met jullie...Met mij alles tip top in orde!De kleine begint nu al serieus te bewegen, en ik moet toegeven dat het een zalig gevoel is! Ik vind dit forum echt een tof idee..Volhouden hé dames ![]() Wizzy'tje, bedankt voor de geruststellende uitleg!Doet me deugd om dit te lezen. Hoe is het trouwens met Lara? An, tis een schat van een meisje!! Ellenvt, bedankt voor de gelukwensen, en ik duim hoor voor jou...Nog eventjes en het is zover! spannend... Houd ons op de hoogte hé! Groetjes, Keppie |
| 06/06/2007 @ 18:06 ellenvt ![]() | Hallo Wizzytje Ik beloof om op Lara te stemmen. Ik heb wat hulp in het huishouden die ik ook na de bevalling zal houden. Vele groetjes Ellen |
| 07/06/2007 @ 12:35 Keppie | Hey Wizzy'tje, Zal ik zeker doen! Ben al benieuwd om een foto'ke te zien! Ik zal waarschijnlijk weeral smelten....Dat onze lieve schat maar snel komt! Heeft er iemand ervaring met de 'Grote Echo'rond de 20weken? Wat doen ze zoal, en hoeveel tijd neemt dit in beslag? Alvast bedankt hoor, Groetjes, Keppie. |
< vorige pagina | volgende pagina >

Zwanger omgeving Brugge?