< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Nod eind juni begin juli

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
01/06/2007 @ 12:14
wendy

Hallo,

Ik zal eerst in de topic mama in februari 2008 maar ja die waaier gaat niet meer op voor mij. Zijn er hier nog meer meiden die net hun rode duivels hebben gehad en weer voor de volgende ronde moeten gaan?

Voeg je toe aan het lijstje..

Kus Wendy

Wendy, 30 jaar, 2de kindje, 3de ronde, nod 1 juli.
Link naar deze reactie
01/06/2007 @ 16:57

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hoi wendy,

ja een naam genoot. Noem ook wendy.
De meest zitten nog op het het forum van NOD juni 2007.
die van mij is 21/06 en moet zeggen dat de juni forum al redelijk vruchtbaar is.
Vandaag 01/06 en we hebben reeds 3 zwangere onder ons.
'k zou zeggen , voeg je toe en wie weet deel je ook het geluk mee van jezelf en misschien nog andere.

welkom alvast
groetjes wendy

Link naar deze reactie
02/06/2007 @ 11:54

Hallo,
hier nog een juli- ganger. Het is nog een beetje afwachten wanneer precies, want ben er nu wel achter dat ik zeer onregelmatig ben. Ik ga maar van het gemiddelde uit.

groetjes tattoo

Wendy, 30 jaar, 2de kindje, 3de ronde, nod 1 juli.
Tattoo 27 jaar, 1e kindje, 3de ronde, nod 7 juli(ongeveer)

Link naar deze reactie
02/06/2007 @ 20:32
wendy

Online Status Stuur bericht
Hey hallo,

Ja ik ben nu niet meer zo heel onregelmatig... maar helaas rond de 34 dagen. Minder kansen dus voor ons... Maar wil niks zeggen hoor. Bij Mika ben ik in januari gestopt met de pil en 31 mei wist ik dat ik zwanger was (na 3 cyclussen). Dus dat valt nog wel mee he? Ik hoop natuurlijk dat het snel raak is maar hoop zeker dat het voor 2008 raak is. Misschien met dat doel voor ogen valt het alleen maar mee als het eerder dan 2008 is.

Nou groetjes vanuit limburg

Link naar deze reactie
02/06/2007 @ 21:17

hallo wendy,

het is inderdaad minder kans. En wat erg frustrerend is, is het feit dat ik een kerel heb die niet regelmatig kan klussen. Wanneer er teveel druk op de ketel wordt gezet werkt het niet meer zeg maar.
Vandaar dat ik nu ook maar besloten heb om met ovulatietesten te gaan beginnen. Zo kan ik alles beter op het juiste moment sturen als je snapt wat ik bedoel .

Ik geloof dat ik ook zo maar moet gaan denken zoals jij het zegt. Niet denken zo vlug mogelijk maar meer in de ruime zin . 2008 is denk ik wel heel reeel (nu het nog heel vaak tegen mijzelf zeggen en miss dat ik er dan zelf ook wat minder mee bezig ben ).
groetjes tattoo

Link naar deze reactie
05/06/2007 @ 09:04
wendy

Hey tattoo,

Weet je.. ik was de bij de eerste ook heel erg er mee bezig en toch zwanger geraakt. Mensen zeiden ook tegen mij dat ik er niet te veel bezig mee moest zijn. Ik had echter zoiets hoe kun je hier nou niet bezig mee zijn

Maar heel stom is dat ik nu bang ben dat ik niet meer zwanger kan raken... waarom ik dat denk weet ik ook niet. MIsschien zelfbescherming ofzo...hahaha

Nou ja we zien het wel.

Mijn ventje is binnenkort een weekje weg... komt terug op de dag dat ik ongeveer mijn eisprong heb dus of het deze maand raak zal zijn betwijfel ik...

X wen

Link naar deze reactie
08/06/2007 @ 12:28

hoi
mijn nod in begin juli
wij gaan voor een 2de kindje en dit is onze 3de ronde
hopelijk is het prijs
want wij trouwen 27 maart 2008 en ik wil daarvoor nog een kindje
heb geen zin om met een dikke buik te trouwen
we zullen zien
groetjes tess