< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Nod in mei 2007 ???

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
05/06/2007 @ 11:47
Jip

Online Status
Cindy, geen domme vragen hoor. Ik weet het zelf ook niet. Durf ook nog niet zo ver vooruit te kijken. Mijn gyn. is zo'n lieve man, als ik het wil zou ik denk ik volgende week wel weer een echo krijgen. Begrijp me goed, hij is tegen de 60 hoor, maar het is echt een vader-figuur, in wie je (ik dus) heel veel vertrouwen hebt.
Ja, ik zat net ook al te denken, misschien komt het bloeden ergens anders vandaan, maar waar vandaan dan? Dat maakt me ook niet echt gerust... In mijn doem-scenario, wordt het morgen wellicht een opname! (....dus dames, als ik fffff niet meer mail.... ben ik "op vakantie" in het ziekenhuis.....).
Cindy, jij moet hier niet meer te vaak komen, want jij moet aan de klusser-de-klus!!!
Lisette, jij schiet alweer op naar je nod. Wat voor gevoel heb je erbij?
Lieve dames, sterkte voor jullie en jullie horen nog van me.
Liefs,
Jip
Link naar deze reactie
05/06/2007 @ 11:49
g-tje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Jip
je blijft in de onzekerheid hangen natuurlijk
heb een beetje dezelfde vragen als Cindy...
dikke knuffel en we denken aan je dat weet je hé
xxx

Link naar deze reactie
05/06/2007 @ 14:33
Lisette

Jip ik ben even gaan speuren over dat bloedverlies. Ik had via mijn verloskundige een website met informatie over wat bloedverlies allemaal kan betekenen tijdens de zwangerschap.
De website is http://www.babyopkomst.nl. Dan ga je naar zwangerschap en dan rechts in de oranje balk staat ergens bloedverlies. Klik daarop en daar staan veel situaties waar je bloedverlies van kan krijgen. Misschien goed om te lezen. Of misschien heb je het al gelezen. Ja mijn NOD komt eraan. Ik durf geen voorgevoel meer te hebben dus ik probeer vooral heel veel met jullie bezig te zijn, zodat ik niet aan mezelf denk .

Link naar deze reactie
05/06/2007 @ 18:42
Emmeke

Ik kom nog snel even piepen en bijlezen.

Veel sterkte voor morgen, Jip.

Link naar deze reactie
05/06/2007 @ 18:45
loesje78

Hoi Jip,

Ik wil je weer ff veel sterkte wensen voor morgen.
Ik duim voor je en we denken weer aan je!

Heel veel liefs Loesje

Link naar deze reactie
05/06/2007 @ 18:48
Rosie

Online Status Bekijk profiel
Lieve Jip,

Wat een dubbel berichtje, maar ik blijf positief!
Ik denk echt dat je een week later bevrucht bent dan je dacht, gezien de eerste echo waarop er niets te zien was.
Een kloppend hartje, wauw! Dat is toch ook wel goed nieuws? Alsjeblieft niet doemdenken!!
En absolute bedrust, dat heb ik op internet gelezen bij een "dreigende" miskraam.
BLIJF LIGGEN EN POSITIEF DENKEN!! Negativiteit kan nooit goed zijn voor je kindje en stress al helemaal niet!
Laat je niet gek maken en ga van het positieve uit.
Het hartje klopt, het is gegroeid en er zit wat en ook nog eens op de juiste plaats!!
Het kan altijd misgaan, soms worden er babys met 8 maanden doodgeboren, garanties heb je toch nooit, ook niet na 3 maanden.

En het is niet waar dat dokters het altijd wel weten waar ze het over hebben, helemaal vaak niet juist. Die praten alleen uit boekjes, dokters hebben het al zo vaak bij het verkeerde eind gehad, ga op je eigen gevoel af, dat is wat altijd juist is!

Ik denk aan je en wens je veel sterkte de komende spannende tijd. "We" draaien duimpjes voor een extra steenbokje in januari.

Dikke kus!
Roos.

Link naar deze reactie
05/06/2007 @ 18:51
Rosie

Online Status Bekijk profiel
Ik las ergens anders op deze site over een vrouw die ook heel veel bloed verloor, er werd gezegd een miskraam, maar toen bleek ze een verstopte bloedprop in haar baarmoeder te hebben, daar verloor ze bloed van en met het vruchtje was niets mis.
Kijk artsen horen bloed en gaan eigenlijk meteen van het ergste uit, terwijl je ook zoveel verhalen leest over vrouwen met bloedverlies waar 1001 of helemaal geen oorzaken voor zijn en die zetten na 9 maanden ook gewoon een gezond kind op de wereld.

Link naar deze reactie
05/06/2007 @ 19:17
g-tje

Jip
je merkt dat we allemaal heel erg aan je denken...
weet dat we ook morgen weer virtueel meegaan naar de gyn en je handje vasthouden...
we komen morgen dan ook wel eens piepen voor een bericht en weet dat we er voor jou zijn, gelijk welk nieuws je krijgt...
heb hier bij mijn pc een kaarsje staan en dat laat ik vanavond voor jou, je ventje, je 2 lieve kindjes, en 't beebje in je buikje, vol hoop branden meid!
hugs
-x-

Link naar deze reactie
05/06/2007 @ 19:19
g-tje

Hey Ramona
Hoe gaat het met je?
Heb je nog geen nieuws, nog geen uitslag van de bloedtest?
(ik had mijn uitslag al na 1 uurtje)
Ik duim nog steeds heel erg mee voor jou meid!!!
-x-

Link naar deze reactie
05/06/2007 @ 20:00
cindy

Lieve Jip...hopelijk breng je morgen goed nieuws meisje.
We zijn in gedachten bij je....sterkte!
Liefs Cindy XXX

Link naar deze reactie
05/06/2007 @ 20:21
Jip

Online Status
Lieve dames, ik ben echt weer helemaal stil van jullie meeleven. Het doet me echt goed.
Het bloedverlies is hetzelfde en het is best veel (sorry voor het detail, maar een maandverbandje per dagdeel, dus wel 3 per dag!).
Mijn man kan morgen echt geen vrij krijgen, maar mijn moeder gaat mee. Heel fijn. Daarna gaan we even ergens koffie drinken, maar in hoop morgenmiddag meteen even van me te laten horen, hoor! Het is zo spannend.
Lisette, dank je voor het internetadres, ik ga zo even kijken.
Jullie ook heel veel sterkte hoor. Veel liefs van Jip
Link naar deze reactie
05/06/2007 @ 20:44
g-tje

meiden
heb dit bericht ook net gepost op het juni-topic, maar
wat ik ook wel met jullie wil delen, is dat een superlieve collega van mij een wondere reis heeft meegemaakt...
bevallen in gran canaria, veeeel te vroeg, onverwachts, tijden hun reis, na amper 23 weken...
een beebje dat normaal nog niet levensvatbaar is, leeft nu nog steeds... Lara: een vechtertje dus...
zondag zijn ze na 20 dagen overgekomen (uiteraard met speciale jet en dokters) naar belgie en vandaag is ze bij me geweest op het werk... heb haar eens goed vastgepakt (ik was zoooo blij haar te zien) en we zijn natuurlijk aan t bleiten geweest ...
als je haar wonder-verhaal wil lezen:
http://www.houdevelt.com
zo zie je maar dat ieder van ons een verhaal apart heeft en de wonderen de wereld nog niet uit zijn

[Laatst gewijzigd door g-tje - 05/06/2007 @ 20:45] - Link naar deze reactie
05/06/2007 @ 20:52
Jip

Online Status
g-tje, wat een ontzettend ontroerend verhaal, zeg! Geweldig. Ik hoop dat het heel goed met haar mag gaan.
Tja, ik geloof ook echt in wonderen hoor. Ik heb er al genoeg gezien (trouwens, ons oudste jongetje van 6 jaar heeft al 3x op sterven gelegen, dus het is al een driedubbel wonder dat hij er nog is!!!). Dus nogmaals voor mezelf: ik blijf realistisch, maar ik geloof ook in wonderen. Ik hoop in ieder geval wel snel op zekerheid, dat is wel heel belangrijk.
En ik leef natuurlijk ook met jullie mee hoor. Dan vergeet ik mezelf weer even!
Liefs, Jip
Link naar deze reactie
05/06/2007 @ 21:02
g-tje

Jip
hoop doet leven...
en zekerheid doet hopen, dus nog veel rusten en morgen weet je meer...
je hebt al veel meegemaakt, dat weet ik uit je verhalen...
ik hoop dus ook bij jou op een wonder!
mijn kaarsje brandt!
-x-

Link naar deze reactie
06/06/2007 @ 07:50
nefertiti

Jip, sterkte vandaag, ik duim heel hard voor je!

Link naar deze reactie
06/06/2007 @ 10:29
Lisette

Jip veel sterkte vandaag meid. Ik ben benieuwd hoe het zal gaan. Ben zo met je bezig de hele dag. Ik ken ook dat verhaal van die meid met die bloedprop. Is ook goed gekomen ja. Weet je je hebt gewoon altijd 50-50. Iedere situatie is weer anders. Dus het kan 2 kanten opgaan. Voorlopig weten we dat het groeit en het hartje klopt. Dat is een duidelijke plus. En als je die website leest die ik je doorstuurde zie je waar je allemaal bloedingen van kan hebben die niet met een MK te maken hebben. Dus je weet nooit. We gaan lekker doorduimen voor je. Vind het zo spannend meid. Heerlijk dat je wel weer zo snel terug mocht komen. Toch wel lief van je gyn.

Link naar deze reactie
06/06/2007 @ 13:34
Lisette

OVERTIJD:
sabrina, nl, 25, 1e kindje, 12e ronde, nod 11-05
isabelle, be/sp, 37, 2e kindje, nod 12-05
sofie, be, 25, 2e kindje, 4e ronde, nod 14-05
Ramona,NL,23 1e kindje,2e ronde,NOD 17-05
mariel, NL, 18, 1e kindje, 1e ronde, nod 18-05
joyce, 1e kindje, nod 19-05
saja, nl, 28, 1e kindje, 4e ronde, nod 22-05
Leen, BE, 25, 1e kindje, 2e ronde, nod 22-05
vyonne, nl, 34, 1e kindje, 15e ronde, nod 05-06
Kaatje, NL, 27, 11e ronde,1e kindje, NOD 06-06

WACHTKAMER:
bibi72,nl, 27, 1e kindje, 2e ronde nod 08-06
mirena, be, 2e kindje, 2e ronde, nod 09-06
lisette, ne, 29, 1e kindje, 3e ronde na mk (10e ronde totaal, nod 11-06?
Emmeke, be, 27, 1e kindje, 2e ronde, NOD 12-06
lotte, nl, 31, 3e kindje, 2e ronde, NOD 19-06
Freaky, NL, 30, 1e kindje, 2e ronde, NOD 19-06
Nicole, NL, 29, 1e kindje, 8e ronde, NOD 19-06
garfield, b, 28, 1ste kindje, 7de ronde, nod 20-06
kiwi-girl, nl, 34, 1e kindje, 7e ronde, nod 20/24-06
Loesje78 NL,28,3e ronde,1e kindje NOD 21-06
Cindy,B,39,2e kindje,9e ronde (MK dec en april),NOD 23-06
Conny, NL, 27, 1e kindje,3e echte ronde, nod 25-06
v&b, be,29, 1e kindje, 1e ronde, nod nog onbekend
mama_uk, nl, 28, 2e kindje, 1e ronde, nod ??
anne-marie, nl, 27, 2e kindje 1e ronde, nod nog niet bekend

ZWANGER
Libel uitgerekend voor 09-01-2008
Zita uitgerekend voor 15-01-2008
Rosie uitgerekend voor 17-01-2008
Sylvie_Janssens uitgerekend voor 17-01-2008
Jip uitgerekend voor 18-01-2008
Nicole uitgerekend voor 26-01-2008
c-ke uitgerekend voor 04-02-2008
Wendy uitgerekend voor 04-02-2008
Monique uitgerekend voor 06-2-2008
Mo uitgerekend voor 08-02-2008

Link naar deze reactie
06/06/2007 @ 14:27
Jip

Online Status
Lieve dames, het was niet goed vanochtend. Geen groeiend kindje, geen hartje. Het was echt mis.
Mijn lieve gynaecoloog deed me het voorstel om morgen te curetteren. Tja, wat is wijsheid. Met onze vakantie voor de deur (over 2 weken), heb ik toch maar besloten om het te doen. Nu het dan toch niet goed is, dan maar zo snel mogelijk. Het zat toch wel in mijn achterhoofd. Maar ja, het is wel heel erg jammer.
Morgenochtend om 8 uur ben ik de eerste en als ik geluk heb, mag ik eind van de dag weer naar huis.
Meiden, ik gun dit niemand. Ik hoop dat het met jullie beter gaat!!!! Ik zal straks mijn banner aanpassen.
Liefs van een verdrietige Jip
Link naar deze reactie
06/06/2007 @ 14:30
Jip

Online Status
Ik krijg mijn banner niet weg.....
Link naar deze reactie
06/06/2007 @ 14:40
Emmeke

Jip, toen ik zag dat er een berichtje was op dit forum, ben ik heel snel komen kijken. Dacht onmiddellijk: 'dat moet Jip zijn'. Maar eerlijk gezegd had ik dit niet verwacht: Enkele dagen geleden nog een kloppend hartje en nu niets meer.

Lieve Jip, je bent een sterke vrouw. Veel sterkte toegewenst in deze heel erg moeilijke periode.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >