[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 04/06/2007 @ 15:15 cindy | hey marleen ik ben cindy wwonachtig te oudenaarde mama van 3 kapoenen groetjes |
| 04/06/2007 @ 15:27 | Hallo, Mijn naam is Amélie en ik ben afkomstig uit oudenaarde en momenteel zwanger van mijn eerste spruit die verwacht wordt rond 6 september. Groetjes |
| 05/06/2007 @ 12:57 cindy | hallo @marleen mijn broer woont ook in saint-sauveur en neen van 2 naar 3 valt heel goed mee @amelie proficiat met je zwangerschap als je opvang zoekt ik ben onthaalmoeder te nederename onder de dienst opvangezinnen groetjes cindy |
| 25/08/2008 @ 19:06 Aurke_Louka ![]() | onthaalmoeder te Ronse Hallo! begin november 2008 start ik als zelfstandig onthaalmoeder te Ronse. Bezoek alvast eens mijn site (wel nog niet helemaal klaar).. Hopelijk tot hoors! Grtjs! Aurelie http://hoipiepeloi.code-masters.be/?p=home |
| 31/08/2008 @ 22:44 elsje | hallo ik ben van Ronse en ben mama van twee zoontjes Robbe 4 jaar en Ruben 2 jaar. ik werk fulltime als verpleegkundige in opbrakel rvt sint fransiscus. ik wil best wel vriendinnen bij, maar ondanks het drukke leven gaat dat moeilijker en meoilijker he. |
| 06/09/2008 @ 20:37 elsje | Hallo, wie is je schoonzus? |
| 24/09/2008 @ 13:39 Kimmeke | hey ik woon ook in Lierde in martens-lierde tegen hemelveerdegem ik ben geboren en getogen in lierde. eerst in de kloosterstraat bij mijn ouders en nu in mijn eigen huis. |
[Reageer]

Mama's uit de Vlaamse Ardennen

Hopelijk morgen veel beter