[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 06/06/2007 @ 12:39 jessica van den berg | ik ben een vrouw van 26 en ben nu zwanger van me 5 de kindje ik ben al die tijd nog steeds samen met de papa van de kids oke het gaat niet altijd even makkelijk maar we gaan er wel voor maar een hoop zeggen wat moet je met een 5de kindje en die snappen niet dat je het niet altijd kan kiezen ik ben door pil heen zwanger geworden maar het kindje is wel welkom maar men zegt waarom laat je het niet weghalen maar dat doe je niet ik heb 3 jongens en 1 dochte de jongste is een meid |
| 06/06/2007 @ 21:32 ilse | toen ik zwanger was van m'n jongste hadden mensen ook zoiet , allee nog ene er bij.. toen m'n partner me dan verliet heeft ook m'n pa gezegd je had het beter laten wegdoen, want je gaat het niet simpel hebben.. ergens snap ik hem wel, maar ik zou het niet gekund hebben zenne. ook ik had toen drie jongens en een meisje, de jongste was ook een meisje. nu zijn het vier jongens en een meisje ![]() en nu is het een gezever omdat de jongste, die nu ondertussen een jaar is, nog borstvoeding krijgt. en als die ziek is dan wil die enkel dat.. maar als die zich goed voelt is het af en toe ne keer drinken.. en mij stoort het niet, maar de kritiek ![]() |
| 07/06/2007 @ 13:55 jessica van den berg | dank jullie allemaal en het doet me erg goed dat ik niet de enige ben maar elk kindje is een wonder en dat doe je niet zomaar weg laten halen mijn kids zijn alles voor me |
| 07/06/2007 @ 16:48 mirthe | ik ken je gevoel ik ben 27 zwanger van mijn vijfde ( mijn eerste is dood geboren) maar nu het mooi weer en de jas thuis blijft en mensen je buikje zien zie je de blikken en ik hoorde via via veel dat mensen vroegen of het wel geplant was ik zeg dan volmondig dit was zeer gepland want dat was het ook. ik snap dat andere mensen continu kritiek moeten hebben op het feit dat je je super gelukkig voelt in een groot gezin. ik heb toch ook geen kritiek op het feit dat zij maar 1 of 2 kindjes willen . ik ben erg dankbaar voor mijn kindjes en word een beetje moe van all e vooroordelen mensen hebben.zo even mijn hart gelucht en jessica trek je niks aaan van het kritiek of de "wijze raad "" die de mesnen je denken te geven doe wat jou gelukkig maakt en geniet van je zwangerschap |
| 07/06/2007 @ 22:19 ilse | hehe, ik denk soms aan nog es een laatste keer zwanger zijn.. maar ja daar hedde ne man voor nodig he.. en het probleem is dat m'n familie niet in de buurt woont, ook m'n vrienden zitten uit de buurt, dus als er ne keer iet met me is, dan kan ik op niemand terugvallen.. ook als er iets met de jongste is, moet ik zelf al thuisblijven van m'n werk, want heb niet echt een noodopvang.. dat dat vroeger m'n ouders wel deden. maar ik ben supercontent in m'n grote gezin! ![]() |
| 08/06/2007 @ 09:33 mirthe | hoi ilse rot voor je dat je op niemand terug kunt vallen. ik heb het geluk een man te hebben . en als het nodig is familie om op terug te vallen als er is een keer oppas nodig is. maar het lijkt me zwaar om het alleen te doen en zo als je al eerder schrijft de kritiek die je krijgt is niet leuk. |
| 01/07/2007 @ 19:40 Tess | wat jammer dat iedereen zo reageert! ik heb zelf ook een groot gezin en dit was zeker een heel bewuste keuze! maar in tegenstelling tot bij veel krijg ik heel veel goede reacties! toen mathis geboren werd was idereen zelfs super blij voor ons! wij weten wel nu al dat er zeker geen 6 de zal komen we hebben het nu druk genoeg iedereen kan net in de auto en in ons huisje heeft iedereen een kamertje! dus een 6de komt er zeker niet meer!maar ikwil maar een iets zeggen! ik heb ook wel dat mensen me nakijken als ik op straat komt met mijn kroost maar ik kijk daar allemaal niet achter in mijn omgeving regeren ze goed en ze weten dat we goed voor onze kindjes zorgen! maar volg gewoon je gevoel en laat de mensen zeggne zolang jij gelukkig bent hoeft dit niet meer te zijn! groetjes Tess en the kids ![]() |
| 11/07/2007 @ 22:49 tami | Hoi wil je even laten weten dat je moet doen waar jullie zich gelukkig bij voelen. Anderen moeten geen keuze maken in jullie plaats. Weet zeker dat jullie de kids met veel liefde zullen opvoeden. En dat ze in een warm nestje zullen opgroeien is het belangrijkste. Wat is het fijn een groot gezin. Ikzelf was vroeger allen thuis en zelf hebben we 3 toffe/gekke kindjes waarvan een tweeling van 4 jaar en de zusjes kregen er vorig jaar in oktober nog een broertje bij. Vinden het reuzeleuk met onze kids en graag zou ik nog een laatste keer willen zwanger zijn, maar er is er hier nog ene thuis die niet echt wil meewerken. Dat maakt me wat triest. Wie weet komt dat nog. Groetjes tami |
| 29/09/2007 @ 12:06 tito | hoikes natje ,eindelijk vindt ik je terug zeg amai...tis met dat kieken uit hoboken ,die je kleren gaf voor je kids.weet je het nog?ondertussen veel gebeurd,ben gaan lopen bij mn bijna ex man wegens slagen en verwondingen.en je raad het nooit......nrke 5 is opkomst,zou voor begin mei zijn.mijn vriend en ik zijn door het dolle heen; enfin kom nog wel eens piepen .groetekes ![]() |
| 01/10/2007 @ 19:44 natje ![]() | tito, sorry maar vind het ni leuk dat ge doet alsof ik om kleren vraag ze! je hebt dat zelf aangeboden en doet alsof ik geen geld heb! groetjes natje |
| 02/10/2007 @ 10:52 tito | hey sorry he dat staat oek ni in dat mailtje he. enfin ...en er sta oek ni da ge gen geld hebt he.maar goed .groeten |
| 18/11/2007 @ 19:13 jessica van den berg | hoi hier een berichtjue van mij nou iedereen heeft er vrede mee en heb nieuwe mensen ontmoet die het kicken vinden en over aantal weken komt onze nieuwe zoon erbij wij zijn er blij mee gr jessica |
[Reageer]

waarom onbegrip

ik zeg dan volmondig dit was zeer gepland
want dat was het ook. ik snap dat andere mensen continu kritiek moeten hebben op het feit dat je je super gelukkig voelt in een groot gezin. ik heb toch ook geen kritiek op het feit dat zij maar 1 of 2 kindjes willen . ik ben erg dankbaar voor mijn kindjes en word een beetje moe van all
e vooroordelen mensen hebben.
en jessica trek je niks aaan van het kritiek of de "wijze raad "" die de mesnen je denken te geven doe wat jou gelukkig maakt en geniet van je zwangerschap

toen ik zwanger werd van dimitry zei men pa heel droog "hoe lang ga je het lot nog tarten?" akkoord we hebben al 1 kindje verloren maar is dat het lot tarten? nee hoor
) als jullie die beslissing nemen om 5 kindjes op te voeden is dat jullie zaak en niet van de familie of omgeving! ik zou zeggen geniet ervan!