< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Nod in mei 2007 ???

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
06/06/2007 @ 14:40
g-tje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
lieve jip
wat erg...
zit hier ook met traantjes
veel sterkte meid, vandaag en morgen en de komende tijd...
dat wordt weer verwerken...
weet dat we er zijn voor jou, altijd, maar vooral nu in deze zware tijd...
troostende knuffel

Link naar deze reactie
06/06/2007 @ 14:49
cindy

Jip...weet niet goed wat te zeggen
Ik vind het héél spijtig meisje,ik hoop dat je op vakantie een beetje kan ontspannen en dit achter je laten.
Veel sterkte en een dikke knuffel van mij.
Liefs Cindy.

Link naar deze reactie
06/06/2007 @ 16:34
loesje78

Lieve Jip

Ik weet ook niet zo goed wat ik moet zeggen...
Ik had nog zo'n goeie hoop voor je....
We zijn er hier voor je,dus als je ff stoom af wilt blazen..
Een hele dikke knuffel en heel veel sterkte gewenst.

Heel veel liefs Loesje x

Link naar deze reactie
06/06/2007 @ 16:55
Jip

Online Status
Lieve dames, ik ga jullie even tijdelijk gedag zeggen. Morgenochtend de curettage en dan maar weer vooruit proberen te kijken. Ik zal dan de eerste periode tot mijn nod ook niet zwanger mogen worden, dus ik doe pas later weer mee. We hebben wel besloten dat we nog even "doorgaan" met onze kinderwens. Ik stap dan later wel weer in. Ik blijf dan overigens wel meelezen, hoor. Maar dan verhuis ik mee naar het juni-forum. Maar dat zal over een paar dagen zijn. Eerst maar even verwerken en opknappen. Het is niet de eerste keer en de vorige keer vond ik het een hele ingreep.
Nogmaals bedankt voor alle lieve en opbeurende woorden. Heel veel sterkte voor jullie en tot over een paar dagen.
Liefs van Jip
P.s. Ik word morgen om 07.45 uur geholpen.
Link naar deze reactie
06/06/2007 @ 17:01
Lisette

Jip meiske wat vreselijk zeg. Ik was er al die tijd al zo bang voor. Ik had al eens gezegd je gevoel heeft meestal gelijk. Helaas het klopt deze keer wederom. Ik had zo gehoopt dat het toch nog mocht zijn voor jou kleintje. Ik heb gewoon kippevel hierzo. Misschien beter inderdaad dat je het meteen weg laat halen. Je hebt nu al bijna 2 weken in ellende gezeten. Dan is het maar meteen klaar ook. En dan moet je met je mannetje proberen dit vreselijke verlies te verwerken. Probeer in de vakantie lekker op elkaar te concentreren. Rust vinden en kracht om straks weer een zwangerschap aan te gaan. Ik steek hier een kaarsje op voor jou kindjes die het helaas niet mochten halen. En heel veel sterkte morgen.

Dikke knuffel

Link naar deze reactie
06/06/2007 @ 17:04
cindy

Lieve Jip...hou je sterk morgen hé! Ik denk aan je...
En ik zie je wel op het juni-forum. Ik ben eigenlijk een beetje hier blijven hangen voor jou,de rest van de dames zit toch al op het juni-forum.
Dikke knuffel van Cindy.

Link naar deze reactie
06/06/2007 @ 17:08
Freaky

Online Status Bekijk profiel
Jip, weet niet wat ik moet zeggen. Heb je hele verhaal gevolgd en veel aan je moeten denken. Ben er echt stil van en moet even een brok wegslikken.

Wens jullie heel veel sterkte, fijn dat je moeder meekon.

Knuffel Freaky

Link naar deze reactie
06/06/2007 @ 17:15
g-tje

Jip
ook ik ben hier alleen voor jou blijven hangen, maar zit ook op het juni-topic, dus we horen elkaar zeker nog later!
neem maar rust meid en veel sterkte morgen... denk aan je, net als de vele anderen dat hier doen!
veel liefs
G-tje x

Link naar deze reactie
06/06/2007 @ 17:39
loesje78

Jip ik had net al gereageerd,maar wilde je bij deze nog veel sterkte wensen voor morgen.
Ik denk weer aan je!

heel veel liefs Loesje x

Link naar deze reactie
06/06/2007 @ 18:20
nefertiti

Jip, ik wil je ook even heel veel sterkte wensen! Ik hoop dat het allemaal een beetje mee gaat vallen en dat de vakantie je straks een beetje helpt.
Knuffel van Nefertiti

Link naar deze reactie
06/06/2007 @ 18:55
Rosie

Online Status Bekijk profiel
Lieve Jip,

Wat moet je je vreselijk voelen, ik heb zo met je te doen!! Ik snap het niet, eergister nog een kloppend hartje en nu...niets?
Ik had zulke goede hoop.. Helaas mocht het niet baten.

Ik wens jou en je man heel erg veel sterkte. Ik vind het zo erg.. Ik ben evenver als jou en moet er niet aan denken...
Je hebt natuurlijk wel al die tijd al in angst geleefd dus het komt niet "opeens", maar het doet toch erg veel zeer...

Liefs,
Rosie

Link naar deze reactie
06/06/2007 @ 19:11
Jip

Online Status
Lieve, hele lieve meiden, nogmaals ontzettend bedankt voor al die lieve woorden. Ik ben er echt stil van..... Het doet me heel goed.
Ja, ik ga mee naar het juni-forum, wetende dat ik nog niet in het rijtje kom, maar ik wil ook heel graag jullie tot steun zijn. Jullie hebben ongelooflijk veel voor mee betekend en ik hoop er ook voor jullie te zijn. Over een paar dagen meld ik me gewoon. Ik heb al eerder gezegd, ik ga niet alles in geuren en kleuren nog eens daar op het juni-forum vertellen; misschien heel kort, maar jullie weten alles en dat is genoeg. Ik hoop me dan ook weer op de toekomst te kunnen richten en wie weet...... dat we straks allemaal (julli een ik!) verhalen hebben over onze baby's (als het ons gegeven is). Ik leef met jullie mee en hoop en bid heel hard, dat jullie snel zwanger zullen zijn (en blijven...).
Een hele dikke knuffel en een kus erbij en tot over een paar dagen, als alles goed gaat.
Liefs,
Jip
P.s. Als het heeeel goed gaat, en ik ben morgenavond weer thuis, dan meld ik me even op het juni-forum. Goed?
Link naar deze reactie
06/06/2007 @ 20:17
cindy

Jip...we zullen allemaal wachten op nieuws van jou meisje! Neem je tijd om tot rust te komen en dit verlies een plaats te geven in je leven. En als je er weer klaar voor bent zijn wij daar om alle lief en leed met jou te delen.
Je bent ondanks alles zo'n sterke vrouw...
Heel veel liefs.
Cindy XXX

Link naar deze reactie
06/06/2007 @ 21:34

jip... ik ben net terug van vandaag en ik zit hier met een krop in de keel te lezen... meid, veel sterkte voor jou en je ventje!

Link naar deze reactie
06/06/2007 @ 22:29
Lisette

Jip ik sluit me bij Cindy aan. Sterkte meid. We denken aan je en zijn er voor je.

Link naar deze reactie
06/06/2007 @ 23:17
Monique

Online Status
Jip,
Sterkte!!
Ik weet nog hoe ik me voelde toen op 12 wk het hartje niet meer klopte. Het is niet onder woorden te brengen. Ik hoop dat je snel herstelt en wens je voor morgen veel sterkte toe. Gaat er morgen iemand met je mee? Samen wachten is toch fijner. En ook als je wakker wordt uit de narcose!!

Groetjes
Monique

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]