< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Net zwanger! » zwanger

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
06/06/2007 @ 13:26
wennepen

Online Status
ben nu 7 weken en 4 dagen zwanger! Maar heb sinds een paar dagen wat last van krampjes en bruine afscheiding. heeft iemand hier ervaring mee?
Heb overigens vorige week al een echo gehad, en hartje was goed te horen!
Link naar deze reactie
06/06/2007 @ 13:42
Abby

Online Status Stuur bericht
Hoi,

ik ben ook net 7 weken en 3 dagen zwanger, maar ik moet nog wel 5 dagen wachten voor mn eerste controle bij de verloskundige.
Weet jij hoe die controle gaat en wat daarna komt ?
Die klachten waar je last van hebt zijn trouwens normaal in het begin volgens mij.
Ik heb ook last van mn buik (krampen)en wat andere kleine klachtjes

Link naar deze reactie
06/06/2007 @ 16:04
lisa

Online Status
krampjes zijn inderdaadnormaal. maar mocht je ongerust zijn of heel veel bloedverlies hebben gewoon de vk bellen. Zij zijn er tenslotte voor.

ik ben nu bijna 5 weken zwanger maar heb een dagboek van mijn vorige zwangerschap (moet je na gaan hoe snel je het vergeet) en ik heb ook last van krampjes en in mijn vorige zw had ik ook licht bloedverlies(innesteling).

succes
groetjes lisa

Link naar deze reactie
07/06/2007 @ 16:09
Abby

Ik ben nu 7 weken en 4 dagen (volgens de berekening althans)en ik heb inderdaad ook last van kramp, maar soms zijn de krampen zo erg dat het inderdaad net lijkt of ik ga menstureren ofzo
Maar ik heb nog helemaal geen last gehad van bloedverlies, zelfs geen klein beetje.
Maar ik heb wel heel erg veel last van mn ontlasting en mn bosten voelen aan alsof er bowlingballen aan m vast zitten, ze doen heel erg zeel, kan ook niet meer op mn zij of mn buik gaan liggen

Weten jullie misschien wanneer je wat meer zekerheid krijgt over de gezondheid van de baby, ik ben af en toe zo bang dat het allemaal fout gaat

Groetjes Abby

Link naar deze reactie
07/06/2007 @ 16:44

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hallo,

ik had in het begin ook best last van dat gevoel alsof je elk moment ongi kunt worden, krampen en buikpijn... de bloedingen kunnen zeker komen van de innesteling - ikhebhet zelf niet gehad, maar een vriendin wel ! zolang het niet blijft aanhouden, en geen te fel rood bloed is, kanhet normaal geenkwaad, kan ook nog wat oud menstruatie-bloed zijn...
en een kloppend hartje op de echo horen is zeker al een goed teken hoor !!
@ Abby: op 12 weken kreeg ik een nekplooi en triple test (het eerste zien ze op de echo, het tweede is bloed laten trekken), om te kijken naar chromosoomafwijkingen en syndroom van Down. op 20 weken kreeg ik een uitgebreidere echo, waar ze blaas, nieren, hartje, hoofdomvang en dijbeenlengte maten (god weet waarom allemaal zolang de gyn oké zegt, wil ik het zelfs niet weten)...

100% zekerheid gaan we maar hebben na de geboorte natuurlijk, en dan nog... maar zolang het hartje bij elke echo goed klopt, en de baby mooi groeit is alles oké normaal... en eens je de stampjes voelt, is dat zeker geruststellend !

Geniet ervan !!!
en proficiat allemaal !

grtjs

Amy & ukje

Link naar deze reactie
08/06/2007 @ 16:22
Abby

Hey,

bedankt voor de geruststelling, het is toch wel fijn om te weten wat je allemaal te wachten staat.
Ik kan namelijk wel voldoende informatie vinden over alles in mijn buik en om mij heen, maar ik kan maar weinig vinden over de gang van zaken bij controles enzo.

Maar ik weet dat ik geduldig af moet wachten, is alleen soms erg moeilijk.

Maar maandag gaan we het onze ouders vertellen dus dan zullen ze waarschijnlijk wel een hoop tips en adviezen hebben, ik weet alleen niet of ik daar blij mee moet zijn whaha, ik kan niet wachten op al die preken

jullie in ieder geval ook veel sterkte de komende maanden, ik ga ervan uit dat we het over enkele maanden gaan hebben over het niet kunnen zien van je voeten dus ik ga ervan uit dat alles goed gaat

groetjes Abby

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]