< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » NOD Juni 2007, wie telt mee af?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
NOD Juni 2007, wie telt mee af?
08/06/2007 @ 19:18
E.

Online Status Stuur bericht
Lisette, nog even komen zeggen dat ik heel hard duim morgenochtend!!! Zal zeker eens komen kijken hier naar het resultaat! Zou het wel heel leuk vinden om samen met jou (en alle anderen hier!!) zwanger te zijn, maar die ongi-krampen blijven (redelijk pijnlijk zelfs) en ik kan het niet anders uitleggen dan dat ik morgen gewoon ongi word.

Jip, zal subiet eens bellen naar die vriendin, die zal overgelukkig zijn! En zowiezo test ik ik NIET dit weekend, heb geen zin om nog eens een test te verspillen, heb ik al te vaak gedaan, en trouwens.. heb geen enkele test in huis, om de verleiding te weerstaan!

Een leuke vrijdagavond iedereen!

Link naar deze reactie
08/06/2007 @ 19:23
Alice

Online Status Bekijk profiel
Hallo Dames....
Zoals een aantal van jullie misschien al weten, heb ik gisteren een testje er tegenaan gegooid. Resultaat een heel licht rose streepje, maar toch een streepje. Echter weten we niet wat we hier mee moeten dus nog twee testen gedaan vandaag met hetzelfde resultaat. Licht opklarend streepje! Tja, weten niet of we mogen juichen, heel verwarrend allemaal! Zondag gooien we er nog een test tegenaan, mocht dat nog nodig zijn. Ik houd jullie op de hoogte!

Groetjes Alice

Link naar deze reactie
08/06/2007 @ 20:34
Lisette

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
E. wat vervelend dat de ongi krampen heviger gaan worden. Dat is geen goed teken nee. Balen zeg. Ik hoop dat het ineens ophoudt hihi. Hier totaal geen ongi gevoel meer. Het is helemaal weg. Als ik aan mijn ongi gevoel ga denken dan komt het weer dus het is meer mijn angst die het naar boven laat komen denk ik. Nou ja meid wacht nog even af. En we horen het wel of je ongi wel of niet is gearriveerd. Ik hoop het niet want het lijkt me leuk jou ook in de zwangere ploeg te hebben straks. En het liefst ik erbij haha.

Alice het is goed even een paar dagen te wachten met testen. Ik kan wel zeggen als je 3 vage streepjes hebt gehad zal je echt wel zwanger zijn. Maar laat je hcg even een dag of 3 flink opbouwen dan heb je beter resultaat. Dit is ook zonde van al die testen hoor. Dat was bij mijn vorige zwangerschap ook. Pas na heel veel dagen een mooie zwanger op het schermpje. Succes meid. We wachten nog even met officieel feliciteren.

Link naar deze reactie
08/06/2007 @ 21:23
KRUT

Hela

Is alweer een week geleden. Proficiat aan de zwangeren. Jacky succes voor nr 3! en alle andere ook. Wat mijn nr 3 betreft? Vandaag was mijn NOD maar had gisteren een beetje licht rozige vloeistof maar vandaag niets meer. Afwachten... mijn borsten staan ondertussen wel een weekje op springen en heb wel een beetje krampen en ONGI gevoel.

We zullen zien maar maandag haal ik een test als er dan nog niet meer nieuws is.

Ook veel succes aan alle anderen

Link naar deze reactie
08/06/2007 @ 21:41
Lisette

Klinkt goed Krut. Spannend hoor. Ben heel benieuwd. Je komt het wel even zeggen maandag dan hè?

Link naar deze reactie
08/06/2007 @ 22:07
lotte

hoi

alice, ik zeg altijd een streepje is een streepje! dusssss denk toch echt dat we je voorzichtig kunnen gaan feliciteren!!!!!

lisette hier draaien de duimen op volle toeren

krut dat "ongi" gevoel had ik ook bij beide zwangerschappen en had dan steeds zoiets van als ik nu naar de wc ga zal het wel zover zijn maar telkens niks!!
en ook die gespannen borsten had ik heeel erg!
2 dgn na mijn nod had ik een positieve test!!

jip wij gaan naar de haan!
dat schijnt vlakbij plopsa land te zijn??? weet jij dat mischien?
lijkt me leuk om met de meiden naar toe te gaan!

vlg mij heb ik mijn ei toch nog niet gehad?! maar weet het niet zeker!
mmmm vervelend hoor die onzekerheid! maar als ik hem nog niet heb gehad zou mijn cyclus wel langer zijn als ik gewend ben maar goed het kan!
het valt me ook wel op dat mijn temp nog niet omhoog is gegaan!

gatsie zeg dan valt mijn nod net voor onze vakantie! komt lekker uit!
pfff dan tegen die tijd evt toch maar zorgen dat ik een testje heb om mee te nemen!
tenminste als ik dan die maandag nog niet ongi zou zijn!
wishfull thinking he heet dat hihihhihihihihi

lisette ik duimmmmmm voor je! laat je ons niet te lang in spanning zitten!

kus lotte

Link naar deze reactie
08/06/2007 @ 22:08
Freaky

Ik ben zwaar bezig een vakantie gevoel te krijgen... dat wil nog niet lukken, had een rot dag vandaag. Wilde alles netjes en goed geordend achtergelaten, ben tot half 7 nog bezig geweest.. misschien niet zoveel hier moeten zitten! Maar ja dat geeft wel weer een beetje afleiding, en een kleine pauze tussen alle telefoontjes door.

Voel heeeeelemaal niks... GELUKKIG!!! Vorige ronde had ik nu nl. al ongi pijnen.. tussen de oren waarschijnlijk!

We gaan denk ik niet weg, we hebben een paar afspraken staan met mensen die we al lang niet meer hebben gezien, en gaan een dagje Dolfinarium doen met de kleine van mijn vriend. Ook erg leuk!! We zeiden net nog wel tegen elkaar, dat dit wel eens de laatste keer zou kunnen zijn dat we met z'n 2tjes op vakantie zouden kunnen. Misschien toch nog een last minute dus.

Spannend hoor, Alice, E. en Lisette!!! Heel misschien wel 3 erbij onderin de lijst! Succes met veeeel geduld hebben..

Link naar deze reactie
09/06/2007 @ 09:07
Emmeke

Lotte, De Haan is niet vlak bij Plopsaland, hoor. De Belgische kust is natuurlijk maar 64km, dus meer dan dat is het zeker niet. Maar zeker niet vlakbij!

Spannend voor een aantal dames, hé. Lisette, laat je snel iets weten?

Bedankt om ook voor mij te duimen meiden. Heb gisteren wel weer een negatieve test gehad. Ik heb een heleboel goedkope testen in huis gehaald, want ik kan toch niet aan de verleiding weerstaan. Ik ga er vanuit dat het niets is.

Link naar deze reactie
09/06/2007 @ 09:11
loesje78

Lisette en en en ??????Heb je al getest????Ben zo nieuwschierig!Laat je het ons zo snel mogelijk weten???
Succes!

Groetjesss

Link naar deze reactie
09/06/2007 @ 10:00
Freaky

Lisette, zo uit m'n bed gerold en de comp. aangezet, en en en??? Zere duimen, hoopt dat het wat uit heeft gehaald...

Link naar deze reactie
09/06/2007 @ 10:11
E.

Lisette, en???? Ben zo nieuwsgierig en hoop zo het beste voor jou!! En als het negatief is, hoop ik gewoon dat je te vroeg getest hebt!! Bij mij nog geen ongi te bespeuren, gisterenavond echt zware krampen gehad, vanmorgen nog lichte, maar niets te bespeuren, nu begin ik natuurlijk toch te hopen, zou dat kunnen, zwanger zijn met zo'n krampen?? Neen, ik moet nuchter blijven, die ongi gaan er gewoon vandaag doorkomen! Wachten begint lang te duren.. En ik zou zo graag, zowel bij mij als bij jou een positieve test zien!!

Alice, klinkt goed hoor! Een streep is toch echt een streep, hou ons morgen op de hoogte!

Krut, als dat roze zich niet voortzet, ziet het er wel goed uit! Laat ons iets weten maandag, ondertussen duimen we!

Freaky, hopelijk kan je vanaf vandaag wel beginnen genieten van je verdiende vakantie! Rust maar goed uit en geniet van het wachten op je nod...

Emmeke, spijtig van al je negatieve testen, maar misschien test je echt nog te vroeg he, gewoon proberen te wachten tot je nod om nog eens te testen, het kan nog alle kanten op zolang je geen bloed ziet!

Link naar deze reactie
09/06/2007 @ 10:29
Freaky

E., jaaaaaaaaaaaaa... dat gevoel begint langzaam te komen! Kan normaal nooit uitslapen, er is altijd wel iets in het weekend, lekker hoor, wakker worden zonder wekker!
Mannetje is nog een paar uurtjes werken dus ben heerlijk aan het prutsen in huis!

Lastig he toch die onzekerheid? Het lijkt er wel op dat je doorkomen, goed dat je niet test. Volgens mij kun je beter teleurgesteld zijn door je ongi dan door een negatieve test.

Link naar deze reactie
09/06/2007 @ 10:43
Lisette

Oei meiskes ik heb jullie laten wachten hè. Hier eerst even mijn verhaaltje. Ik was (zoals altijd als ik weet dat ik ga testen) om 3 uur wakker. Ben heb dus heel wat tijdstippen gezien vannacht. En maar denken je gaat niet plassen. Waag het is te gaan plassen. Hou het maar lekker op. Toen heb ik dus om 5 voor 7 het opgegeven. Heb mijn temp opgenomen nog steeds 37.2 goed teken. Plasje over het testje en 15 minuten onder een lamp om het testje heen staan huppelen, maar meer dan 1 streep kon ik er echt niet uittoveren. Ik was nog steeds kalm ik was niet verbaasd of verdrietig. Heb net nog even in het volle licht gekeken (ik weet het mag niet meer na 15 min.). Het was ook zo donker vannacht. En dan gaan die strepen op mijn netvlies weer werken. Zie ik daar nou heel vaag iets??? Nou ja lang verhaal kort het was negatief en de tijd zal uitmaken of het toch positief gaat worden. Voorlopig temp nog steeds hoger dan voorheen en baarmoedermond hard, dicht en laag. Ik weet ook niet precies wanneer mijn NOD is. Is je lutheale fase altijd even lang? Ik had vorige maand een cyclus van 35 dagen met een lutheale fase van 12 dagen. Dus ik ben weer van 12 uitgegaan. Maar het kan ook meer zijn natuurlijk. Weet iemand dit? Nou ik ga even nu rustig jullie verhaaltjes lezen. Maar dan hebben jullie even de uitslag.

Link naar deze reactie
09/06/2007 @ 10:53
Lisette

Alice hoe is het daar? nog weggebleven? Heb je foto's van die andere testjes? Ik heb de test van jou opgeslagen op mijn computer. En daarna in negatief gezet. Je kan dan namelijk veel beter zien of er echt een streep staat. Handig truukje misschien om te weten. Anyway zag niet echt duidelijk iets staan. Ik zag wel heel licht een streep, maar hij stond zoveel naar rechts. Meestal staan ze in het midden. Misschien maar ja had die andere testen niet dus die kan ik niet bekijken.

Lotte dank je voor het duimen meid. Leuk dat je naar de haan gaat. Ben er zelf nog nooit geweest. Wel 2 andere parken van sunparks. Zolang je temp nog niet echt omhoog is moet je gewoon blijven doorklussen hoor. Dan is je ei nog niet geweest. Ik had het vorige maand ook. Toen was mijn ei een week later als deze maand. En FF dacht dat hij al geweest was tot hij echt omhoog ging. Dus voor de zekerheid nog even aan het werk.

Emmeke je test ook erg vroeg zie ik. Wees niet te teleurgesteld. Het kan nog alle kanten op. Geef de moed nog niet op.

haha Freaky zo uit je bedje gerold. Nou ik moest even wat bijslapen na zo'n vreselijke nacht. Voel me heel erg gaar nu haha. Lief van je hoor dat je zo meeleeft.

E. we houden nog steeds even moed meid. Zolang er geen bloed te zien is kan je buik krampen wat hij wil. Ben je altijd regelmatig? Ik ben hier nog steeds aan het duimen voor je hoor. Ik hoop dat we stiekem toch allebei zwanger zijn.

Link naar deze reactie
09/06/2007 @ 10:54
Emmeke

Lisette, de lutheale fase moet niet elke maand even lang zijn. Eigenlijk weet je nog niets hé Lisette.
Wanneer test je opnieuw? Spannend, hé. Ik duim alvast!!!

Link naar deze reactie
09/06/2007 @ 10:57
Lisette

Emmeke dank je voor je informatie. Dus dan zal ik nu weer een lutheale fase van 12 dagen hebben. Dan is mijn NOD zeker maandag. Als maandag mijn temp nog hoog is ga ik het nog eens proberen denk ik. Ik duim ook voor jou hoor meid. Laten we hopen dat we samen (ook met de andere meiden) mogen gaan zwangeren.

Link naar deze reactie
09/06/2007 @ 10:59
Freaky

Het blijf dus spannend......

xxx

Link naar deze reactie
09/06/2007 @ 11:03
Lisette

Ja eigenlijk wel. Voel nog niks hier. Een steekje hier, krampje daar. Geen enkele voorbode voor mijn . Terwijl ik normaal al dagen van te voren aan het rotzooien ben ermee. In de ochtend nog steeds licht misselijk. Verder voel ik me super. Wel wat moe. Vandaag natuurlijk helemaal haha. Ik hou jullie op de hoogte.

Link naar deze reactie
09/06/2007 @ 11:11
E.

Lisette, we hebben inderdaad moeten wachten op je nieuws, spijtig dat het niet zo'n goed nieuws is, maar je hebt eigenlijk veel te vroeg getest, dus ik blijf duimen hoor!! Hier zijn de ongi-krampen weer (voor eventjes?) weg, dus afwachten.. We zullen beiden ons geduld weer op de proef moeten stellen! En ik ben normaal redelijk regelmatig; na mijn curettage heb ik wel eerst een cyclus van 31dagen gehad, dus toen heb ik wat tests versleten, dus nu wacht ik zeker tot woensdag om te testen. Als het nog nodig is tenminste..

Link naar deze reactie
09/06/2007 @ 11:35
Monique

Online Status
HOi hoi,

LIsette, volgens mij weet je het pas zeker nadat je echt overtijd bent. En sommige mensen schijnen pas een week overtijd positief te testen. Dus wie weet. Al positief dat het gerommel nog niet is begonnen. Dat was bij mij ook altijd de voorbode, tot deze keer. Nog steeds goede hoop!!!

E, jeetje spannend hoor!! Ik heb ook even wat ongi gevoel gehad van te voren en dat trok weer weg....

wat is het toch spannend allemaal!!

Hier niets veranderd. Mijn borsten zijn wat gevoeliger en voller, mijn buik nog steeds opgezet en moet 's nachts geregeld naar het toilet (goed voor je nachtrust.....) maar voor de rest geen bijzondere dingen. Hoop maar dat het goed zit allemaal, het is allemaal totaal anders dan mijn vorige zwangerschap die niet goed af liep. Over twee weken eerste echo. Wel heel spannend om te zien of het allemaal goed zit daar beneden.

Groetjes en ik duim me een eind in de rondte voor jullie!!

Monique

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >