Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 08/06/2007 @ 21:41 Lisette ![]() | Klinkt goed Krut. Spannend hoor. Ben heel benieuwd. Je komt het wel even zeggen maandag dan hè? |
| 09/06/2007 @ 09:11 loesje78 ![]() | Lisette en en en ??????Heb je al getest????Ben zo nieuwschierig!Laat je het ons zo snel mogelijk weten??? Succes! Groetjesss |
| 09/06/2007 @ 10:00 Freaky ![]() | Lisette, zo uit m'n bed gerold en de comp. aangezet, en en en??? Zere duimen, hoopt dat het wat uit heeft gehaald... |
| 09/06/2007 @ 10:54 Emmeke ![]() | Lisette, de lutheale fase moet niet elke maand even lang zijn. Eigenlijk weet je nog niets hé Lisette. Wanneer test je opnieuw? Spannend, hé. Ik duim alvast!!! |
| 09/06/2007 @ 10:59 Freaky ![]() | Het blijf dus spannend...... xxx |
| 09/06/2007 @ 11:35 Monique | HOi hoi, LIsette, volgens mij weet je het pas zeker nadat je echt overtijd bent. En sommige mensen schijnen pas een week overtijd positief te testen. Dus wie weet. Al positief dat het gerommel nog niet is begonnen. Dat was bij mij ook altijd de voorbode, tot deze keer. Nog steeds goede hoop!!! E, jeetje spannend hoor!! Ik heb ook even wat ongi gevoel gehad van te voren en dat trok weer weg.... wat is het toch spannend allemaal!! Hier niets veranderd. Mijn borsten zijn wat gevoeliger en voller, mijn buik nog steeds opgezet en moet 's nachts geregeld naar het toilet (goed voor je nachtrust.....) maar voor de rest geen bijzondere dingen. Hoop maar dat het goed zit allemaal, het is allemaal totaal anders dan mijn vorige zwangerschap die niet goed af liep. Over twee weken eerste echo. Wel heel spannend om te zien of het allemaal goed zit daar beneden. Groetjes en ik duim me een eind in de rondte voor jullie!! Monique |
< vorige pagina | volgende pagina >

NOD Juni 2007, wie telt mee af?

Neen, ik moet nuchter blijven, die ongi gaan er gewoon vandaag doorkomen! Wachten begint lang te duren..
En ik zou zo graag, zowel bij mij als bij jou een positieve test zien!!
doorkomen, goed dat je niet test. Volgens mij kun je beter teleurgesteld zijn door je ongi dan door een negatieve test.
En ik ben normaal redelijk regelmatig; na mijn curettage heb ik wel eerst een cyclus van 31dagen gehad, dus toen heb ik wat tests versleten, dus nu wacht ik zeker tot woensdag om te testen. Als het nog nodig is tenminste..