Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 09/06/2007 @ 14:29 Emmeke ![]() | Laat ons hopen, g-tje. Wat lief van je. Zelf zie ik het niet zo positief deze maand. Mijn ovulatietesten en termometer zijn alvast besteld. |
| 10/06/2007 @ 10:23 Jip | Dag lieve dames, hier weer eens een teken van leven van Jip. Gisteren had ik wat buikpijn, dus ik had even een mindere dag. Nu voel ik me al wat beter, al blijft het lastig dat die zwangerschapskwaaltjes nog even aanhouden (ik heb het heel heet en ik ruik nog allerlei vreemde geurtjes). Alice, spannend voor je, maar ik zou zeggen een streep is een streep. Even afwachten voor je! Lotte, zoals Emmeke al zei, de Haan is iets verder weg. Wij zaten in Oostduinkerke en dat is vlakbij Plopsaland. Toch zou ik het je heel sterk aanraden. Het was geweldig leuk. Koop vooraf kaartjes bij de ANWB, dat scheelt 2 euro per persoon. De kaartjes kosten nl. al iets van 23 euro per persoon (kinderen kleiner dan 1 meter zijn gratis). Maar het was absoluut top. Gaan dus! Je kunt trouwens kijken op http://www.plopsaland.be en dan moet je dus De Panne hebben (die andere is indoor). Veel plezier alvast! Freaky, geniet van je vakantie. Hopelijk komt het zonnetje ook weer terug. Emmeke, spannend voor je, wanneer test je weer? E. voor jou ook heel spannend. Ja, je lichaam kan je soms voor de gek houden he. Ongi-krampen en steekjes van zwangerschap lijken soms wel op elkaar! Sterkte dame! Trouwens, E., ben jij meteen na de curettage wel weer aan het klussen gegaan? De meningen hierover zijn erg verdeeld. En zoals je wel gelezen zult hebben moet ik van mijn gynaecoloog eerst een ongesteldheid afwachten. Lisette, jij hebt negatief getest, maar dat zegt nog niets. Bovendien was je onzeker over wel/niet streepje. Gooi er vandaag dan nog 1 tegenaan, wie weet, heb je dan een beter streepje? Heel veel sterkte en ik hoop natuurlijk dat het een streep is en dat je zwanger bent!!! Fijn dat je zo rustig blijft. Echt knap van je. Monique, ik hoop dat je lekker kunt genieten van je zwangerschap. 2 weken duurt nog heel lang, maar zoals ik al eerder zei: er gaan nog altijd meer zwangerschappen wel goed, dan dat ze niet goed gaan! G-tje, jij bent van de klusser-de-klus! Lekker oefenen en doorgaan meid! Hier is het natuurlijk erg rustig, we mogen even niets... Even mijn lichaam laten bijkomen van de miskraam en van de curettage. Niet leuk, maar wel nodig. Ik blijf meelezen en meeleven, maar mijn zoontje gaat morgen naar het ziekenhuis, dus ik heb wel even mijn handen vol. Dus als jullie denken: waar is Jip? Dan is ze even druk.... Maar ik probeer zoveel mogelijk even langs te komen. Sterkte met alles, fijne zondag e |
| 10/06/2007 @ 10:57 Jip | Lisette, wat spannend! Ik heb je test bekeken en vind het moeilijk om er iets over te zeggen. Omdat jij een dun streepje ziet, zie ik dat ook. Snap je? Maar het is zo moeilijk op de pc te zien. Ik hoop het echt van harte voor je!!! Ik moest er ineens aan denken, dat ik vorig weekend zo in onzekerheid zat over die eventuele miskraam van mij. En toen bedacht ik: onzekerheid is het allerergste, omdat je dan niet weet waar je aan toe bent. Zo is dat nu ook voor jou: je weet het gewoon nog niet. Dus het blijft voor jou nog even superspannend. Ik hoop en bid voor je dat het een dikke streep is morgen! Knap dat je kunt wachten! Hoe voel je je? Alice, ik snap het ook niet van jouw testjes. Ik vraag me, net als Lisette dat al vroeg, af of je dezelfde merken gebruikt hebt, omdat de ene test nou eenmaal gevoeliger is dan de andere. Liefs, Jip |
| 10/06/2007 @ 10:58 Jip | Lisette, ook dat is weer verschillend. Ik had de laatste keer een ClearBlue en die gaf 4 dagen voor mijn nod al zwanger aan. Dus dat is per persoon (per lichaam, per keer, per hcg, enz.enz) waarschijnlijk ook weer verschillend. Lastig he? Jip |
< vorige pagina | volgende pagina >

NOD Juni 2007, wie telt mee af?

... maar ik heb er toch een goed gevoel bij dat jullie nog goeie hoop mogen hebben...
en de streepjes stonden er ook daar hoor hihi
(hoop ik)

Was zo overtuigd dat ik ongi ging worden gisteren of vandaag, maar nu het nog even wegblijft.. Nu, de dag is nog lang en morgen evenveel kans ook dat ik ongi word... Ik word gewoon zot van mezelf dat ik iedere keer ga plassen, als ik maar denk dat ik iets ongi-achtigs voel.. Dus plas ik vandaag heel veel, helaas niets als zwangerschapssymptoom, meer als gedwongen symptoom...
Ik hoop dat die rust bij jou afkomstig is uit een klein hoeveelheid zwangerschapshormonen, het is je zo gegund!