[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 19/05/2007 @ 17:29 nadia | Hoi, Ik ben Nadia, 39 jaar , ben getrouwd en heb 3 kinderen : Jippe (15) , Nienke (13) en Ona (10). Nadat ons Ona er was wisten we zeker dat we geen kindje meer wilden. We waren tevreden met onze 3 bengels maar nu mijn 2 zusjes ( 24 en 26) volop in de kindjestijd zit begint vooral mijn hart terug te smelten. Ik zou toch nog graag een kindje bij hebben al weet ik heel goed dat het een enorme aanpassing zou zijn want onze kinderen zijn al zelfstandig en dan zitten we terug in de luiers ook zullen we dan terug iemand moeten bij aan nemen in de zaak zodat ik meer voor ons kindje zal kunne zorgen. Toch heb ik het er voor over , voor mijn partner hoeft het niet maar als ik het graag wil wil hij het me geven lief toch ? Kwestie van onze leeftijd moeten we het nu wel doen want anders is het te laat ... Ik wou toch even vragen of er nog mee mensen een 'dessert'kindje hebben en of het meevalt? En hoe gaan je andere kinderen er mee om ? Bij ons hebben we er subtiel iets over laten vallen maar ze waren niet echt heel positief. Ze gaven redenen aan dat we nooit meer zomaar weg konden en dat we al niet zoveel tijd hadden en dat ze geen oppas wilde spelen enz .. Maar misschien als ze het kindje zien zijn ze ook verkocht niet ? groetjes Nadia. |
| 21/05/2007 @ 09:30 ilse | hey, mijn oudsten zijn 14,13,10 en bijna 9. ik heb nog een zoontje van nu net een jaar..en als je aan die leeftijdsverschillen zou twijfelen, moet je dat zeker niet doen.. die oudsten vinden dat reuze, als baby, en nu ook als peuter.. en die kleine man vindt het ook schitterend, want die krijgt alle aandacht die 'm maar wensen kan.. er is altijd wel iemand die hem wil knuffelen, met hem wil spelen..en nu sinds kort waar'm ook es boos tegen kan zijn... op dat punt zou ik me zeker geen zorgen maken..hier genieten alle partijen van dat kleine ventje.. ![]() |
| 10/06/2007 @ 13:03 | Hoi nadia, Wat vind ik dat een leuke term "dessertkindje" Ikzelf ben ook 39 jaar en ik heb 4 kinderen,bjorn 19 ,brady 16,robin 10 en lisa 7 jaar.Wij zijn een nieuw samengesteld gezin,mijn partner heeft ook een dochter van 14 ,die niet bij ons woont. Ook wij hebben eerst eens gepolsd bij de kids en ik moet zeggen dat viel reuze mee.Het is wat onwennig voor de groten,maar de kleintjes vinden het super,ondertussen ben ik 6 weken ver en uitgerekend voor 4/02/2008. De behoefte om een baby van ons beiden kwam eigenlijk eerder van mijn partner,omdat hijzelf heel veel van zijn dochter heeft gemist en nu enorm veel van mijn kinderen terugkrijgt wou hij er toch zo graag nog eentje bij.Ik denk wat dat opgeven van vrijheid betreft je dat heel relatief moet zien ,en enkel jullie daar over kunnen beslissen,ik was ook best wel bang voor reacties van buitenaf,maar dat was eigenlijk niet belangrijk;je gezin is het belangrijkste en als jullie dat willen moet je ervoor gaan,de kinderen gaan nog ruziemaken wie de kinderwagen mag duwen ![]() veel sucses |
| 11/06/2007 @ 16:45 | hoikes wij zijn ook een mikadogezinneke(nieuwsamengesteld)en krijgen binnen een goeie dikke week een dessertkindje ik ben gescheiden in 2004 en 2005 een nieuwe relatie begonnen ikzelf heb drie kindjes een zoon die 7 wordt en een tweeling die pas 4 is geworden mijne man heeft geen kindjes dus bij deze eentje van samen groetjes en tot mails dorine |
| 15/06/2007 @ 15:03 nadia | hallo allemaal bedankt voor jullie reacties , mede door jullie neem ik de pil niet meer hopelijk komt het kindje er snel we zien het helemaal zitten en ik kan niet meer wachten tot ik zwanger ben ! ik heb men zusjes verteld over onze laatste kinderwens en ze waren reuze enthousiast eerst voelde ik me een beetje buitengesloten omdat ik met pubers zit en zij nog maar met de pampers begonnen zijn maar dat gevoel is nu wel weg ! het enigste probleem is mijn job .. deze heeft al 3 keer van zijn oren gemaakt omdat ik zwanger was ik hou men hart vast voor het 4de ik ben verkoopdirecteur in een zaak ik doe het onderdeel keukens ik moet heel veel lopen op een dag trappen , maar het kan even goed zijn dat ik een halve dag papierwerk doe voor mij zijn die trappen en veel gewandel met klanten totaal geen pobleem met mijn vorige zwangerschappen was ik zo fit als wat maar ik mocht niet meer komen werken omdat ik het niet meer goed zou doen echt belachelijk en dan werd de tijd dat hij een vervanger heeft gevonden nog van mijn loon getrokken marja dan kan ik extra van men laatste zwangerschap genieten dan moet ik me even niets aantrekken van die kwal vele groetjes |
[Reageer]

Nog een 'dessert'kindje ?

). Misschien een kindje bij betekent minder gaan werken, dus meer tijd voor het gezin. De uiteindelijke beslissing ligt bij jullie, ongeacht wat de rest van de wereld er van denkt. Tenslotte moeten jullie de
groot brengen, nie waar? Ik zou mijn gevoel volgen en me niet laten leiden/lijden door het gedacht van anderen.