[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 12/06/2007 @ 09:01 suusje2512 | Onze mopje woelt vreselijk in haar slaap. Daardoor verplaatst ze zich in haar bedje (wieg) en komt ze steevast met haar hoofdje tegen de zijkant van de wieg aan te liggen. En je begrijpt al, ze wordt wakker en zet het op een gillen. We laten haar slapen in een slaapzak die we aan het voeteneind om het matrasje heen slaan. Dus dan zou je denken, ze kan geen kant op. Maar wel dus. Ik heb al geopperd om het ledikantje neer te zetten, die is groter en voordat ze dan de kanten raakt, moet ze echt moeite doen. Maar heeft een van jullie dit ook? Of gehad? En hoe heb je het opgelost? |
| 12/06/2007 @ 10:39 katja | hallo, Ik heb dat probleem niet, maar helpt het niet om een dekentje over de slaapzak te leggen en dit zeer stevig aan te spannen zodat ze niet veel mogelijkheid hebben om te bewegen? Succes. |
| 12/06/2007 @ 13:03 kelleke ![]() | hey nee hier helfpt dat niet... hij wringt zijn eigen in zoveel bochten dat hij het wel los krijgt... groetjes xxx |
| 12/06/2007 @ 13:38 STER | hallo, mijn zoontje deed dat ook en wij hebben hem wel gebonden in zijn bedje (niet als een hond), hij kan zich nog op zijn zij draaien maar kon niet meer naar zijn buik en niet naar boven of onderkruipen. Het was de enige oplossing om zelf wat slaap te kunnen krijgen, want hij kwam ervan wakker om 2u en dan was het voor ieder halfuur. Ondertussen zijn we al wat verder en slaapt hij nu niet meer gebonden. Hij draait zich nu wel op zijn buikje en woelt nog wat, maar hij wordt hier niet meer wakker van. |
| 14/06/2007 @ 12:58 suusje2512 | Ik heb vandaag het ledikantje neergezet en ik ben benieuwd hoe het nu allemaal zal gaan. Maar wat ik uit jullie verhalen begrijp is dat ondanks dat haar bedje nu een stuk groter zal zijn, ze toch nog in staat is om met haar hoofdje tegen de zijkanten (spijlen) te liggen. Nou ja, we zien het wel. Ik houd jullie ideeen in ieder geval in mijn achterhoofd. Bedankt. |
| 25/06/2007 @ 08:32 | hallo, wij hebben ook zo'n drukte maker. ze komt niet met haar hoofd tegen de spijlen dat komt omdat we haar in doeken wikkelen (en dan met die doeken wordt ze nog boven de dekens wakker) maar verder gilt ze zo hard in haar slaap dat wij zeker 4 keer per nacht wakker worden, we doen dan de speen erin en dan houdt ze weer even haar mond. en soms gilt ze zo hard dat ze er zelf wakker van wordt en dan heeft ze honger! ook moet ik zeggen dat als ze dan eenmaal gegeten heeft ze daarna meestal haar mond houdt! overdag eet ze niet zo goed maar ja de dokter zegt dat ze er prima uit ziet, (dat is ook zo het is echt een klein dikkertje) ze is ook snel afgeleid en dan hoeft ze haar fles niet meer. misschien gaat het over als ze op vast voedsel over mag! of heeft iemand nog een tip??? groetjes esther |
| 25/06/2007 @ 12:40 suusje2512 | Ik wil nog wel even melden dat het prima gaat met het ledikant. Ze ligt lekker en ook nog stil. Ze kan nu haar armpjes helemaal spreiden en blijkbaar vindt ze dat ok. Ze is totaal niet meer verplaatst naar de rand van het bed toe. Gelukkig maar. groetjes |
[Reageer]

Woelen en verplaatsen in slaap (in bed)

) geroepen die aangaf dat ze nu over dwars in bedje lag.