< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Anticonceptie... » slijmverlies: zwanger of niet ?

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Anticonceptie...
slijmverlies: zwanger of niet ?
11/06/2007 @ 19:54
rietje

Online Status
hallo,

ik moet bijna mijn maandstonden gaan krijgen, plots had ik slijmverlies in mijn slip. normaalgezien heb ik dit nooit. ik heb de laatste tijd ook buikpijn gehad en heb het constant warm. zou het kunnen ... ?

groetjes riet
Link naar deze reactie
12/06/2007 @ 14:21
seisje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hallo rietje,

ik hoop voor jou van wel, zelf heb ik vorige week 1 à2 dagen hetzelfde voor gehad. En dit was meer dan ik normaal gezien heb voordat mijn menstruatie erdoor komt.
Even wachten en testen op je NOD zou ik voorstellen.
Aangezien je je banner al hebt ingesteld, maak ik erop uit dat je wel hoopt op een positieve tester
succes en groetjes,
Seisje

Link naar deze reactie
12/06/2007 @ 16:43
Sas

haha...ja rietje,op je banner ben je al zwanger....?

zeg miss weten jullie dit...
ik had vorige week op mijn 10de dag v.m cycles naar mijn idee zichtbaaar rekbaar slijm verlies!maar nu begin ik toch te twijfelen,want lijkt sperma ook niet heel veel op die afscheiding?ik denk nu eigenlijk dat het dat is geweest..en hoeveel zaad verliest een man na klussen ongeveer?
leuke vragen heb ik hé...?hihi

liefs sas
Link naar deze reactie
13/06/2007 @ 13:30
ellen7

nou idd daar zit ik dus ook wel s mee.. als je om de dag klust, dan loopt er wel s wat uit ja.. ik weet ook nooit zo goed het verschil..maar sperma is dan volgensmij weer niet rekbaar.. oohh moeilijk allemaal!!
x
Link naar deze reactie
13/06/2007 @ 13:33
seisje

hallo sas

ik heb het ook vaak, dat ik het verschil niet echt kan maken. want na een heerlijke avond merk ik dit ook op! Het is net alsof alles wat er langs daar inkwam er dan precies ook weer uitkom. Alleen als jij zegt op je tiende dag was, kan dit, naargelang de lengte van je cyclus ook wel je vruchtbare periode zijn.

Hoeveel dat een man zaad leverd kan ik enkel maar aanduiden met het restje dat in een condoom achterblijft
Ik hoop je hiermee wat geholpen bent?
veel succes
Seisje

Link naar deze reactie
13/06/2007 @ 19:04
Sas

hoi iedereen,
oja slim opgevat seisje
ik heb nu indd een aardig idee hoeveel sperma het is!hiha

wat mij gister opviel is..ik zit nu op dag 20 v.d cycles,dat mijn baarmoeder ,heel dicht bij mijn vagina zit! als ik zelf voel,voel ik hem gelijk vanbinnen,..
vorige week was hij nergens te vinden!!dus dit zijn ook net als slijm allemaal aanwijzingen dat ik vorige week dus echt in mijn vruchtbare periode zat...owh spannend

liefs sas
Link naar deze reactie
15/06/2007 @ 23:39

Hallo Dames,

Ik heb de volgende probleem.

Twee dagen na mijn NOD had bruin verlies voor 3dgn.
Normaal voor mijn regels krijg ik de eerste dag bruin verlies en de dag derna komen de .

Ik heb van morgen (Curacao tijd stip is middag bij jullie) een CB test gedaan maar die was negatief.

Ik ben nu volgens de banner 13 dagen overtijd.

Ik heb ook nogal misslijkheid en steekjes in mijn onderbuik.

Wie heeft dit meegemaakt of weet iets hier over?

Ik wacht tot volgende week als mijn niet doorkomen ga ik dan maar naar mijn HA.

Hoop to hear something soon!!!!

XXXX-jes Sully

Link naar deze reactie
16/06/2007 @ 21:15
Sas

hoi,
als het bruin verlies toen niet heeft doorgezet,zal het misschien wel innesteling zijn geweest?maar ja..dat weet ik natuurlijk ook niet zeker..ik hoop het voor je
hoe kan het zijn dat je 14 dagen overtijd bent?je menstruatie is toch 15 dagen geleden geweest?
ik snap die banners nietik vertouw ze niet ik ga op mijn gevoel af en voel mijn eisprong heel duidelijk dus heb hem ook niet echt nodig!

gr.sas
Link naar deze reactie
16/06/2007 @ 22:55

Hi Sas,

Bedankt voor jou reaktie. Ik vind het ook een beetje raar joh.

Ik voel mijn ei niet als jij, you are blessed girl.

Ik weet het ook niet zo goed meer, ik vind dit zo raar het is de eerste keer dat ik dit doormaakt. Bij mijn eerste kindje wist ik toen ik 17 wkn was.. Ik had een onregelmatige cyclus. Ik voelde niks totdat ik het wist.
Ik ben gestopt met de pil2 mnd geleden en has gewoon mijn regels na 28 dgn. Maar deze maand heb ik dit.

Voor alle zekereheid ik ga naar mijn HA deze week voor een controle.

XXX-jes Sully

Link naar deze reactie
18/06/2007 @ 14:14
seisje

Ik denk dat er morgen voor mij de op bezoek zullen komen.
pffff

Link naar deze reactie
01/07/2007 @ 22:17
seisje

we repeteren.....spannend

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]