< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Rainbowbabies

Pepatino.be

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Gezocht: streek/lotgenoten » jonge (toekomstige) mama's bij ekeren

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Gezocht: streek/lotgenoten
jonge (toekomstige) mama's bij ekeren
21/05/2007 @ 22:50
thiamberlie

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
heb mij moeten inhouden om niet te wenen. ik durfde daar ook niets te zeggen tegen hoor. heb spijt dat ik dat toch niet gedaan heb. toen ik zwanger was van amber had ze dat ook al een beetje hoor. maar dat was toch nog anders. ik snap mijzelf niet zo goed waarom ik trug naar haar ben gegaan.
en nu ik zwanger ben, ben ik al zo emotioneel
ik heb juist naar het ziekenhuis gebeld om te vragen of ze nog andere vrouwelijke gyneacologes hebben. nu heb ik een volgende afspraak op 26 juni bij dr. jochems. dat zou een jonge vrouw zijn die heel vriendelijk is. en de vrouw aan de telefoon, die al die afspraken van de gyneacologes maakt, verstond mee heel goed zei ze, dus het zal al wel meer gebeurd zijn .

ik ben al blij dat het hetzelfde ziekenhuis is, want toen ik daar van mijn dochtertje bevallen ben waren ze daar heel vriendelijk.

[Laatst gewijzigd door thiamberlie - 22/05/2007 @ 11:43] - Link naar deze reactie
23/05/2007 @ 12:34
bo

hey

ik heb een vraagje,
hey klink misschien heel stom hoor maar ik ben zo zenuwachtig voor als ik bevallen ben. langs de ene kant wil ik niet liever dan die kleine pruts eindelijk vast houden maar langs de andere kant heb ik schrik om ze 'af te geven'! nu is ze alleen van mij en nadien moet ik haar met iedereen delen.
voor een groot deel komt dat ook wel omdat ik helemaal geen goeie band heb met mn schoonouders, ze willen er allemaal niets van weten en hebben me nog niet 1 keer gezien in het laatste jaar. nu ben ik zo bang voor mn reactie bij het kraambezoek. dan gaat iedereen wel komen en haar willen vast houden. ik vind dat zo moeilijk als je weet hoe ze tegenover mij staan.

heeft er nog iemand dat gevoel?

groetjes

Link naar deze reactie
23/05/2007 @ 14:01
thiamberlie

ik heb soms zo mijn problemen met mijn schoonmoeder, maar dat is dan ook omdat ik boven haar woon en ze nogal veel boven komt. ik heb haar gezegd dat ik dat niet echt aangenaam vond en nu doet ze dat ook niet meer.

maar zoals het bij jouw zit, is iets helemaal anders hé.
gaan ze naar het ziekenhuis komen? je vriend ziet hen nog wel waarschijnlijk.
ik versta heel goed hoe jij je erbij voelt, zeker als ze er dan wel ineens kunnen zijn als hun kleinkindje er is. maar als je nu gewoon je babytje in haar bedje laat liggen en zegt dat niemand het mag vastnemen in het ziekenhuis? misschien lukt dat wel en dan heeft je babytje wat rust. ik vond het ook niet leuk dat iedereen amber wou pakken. ik had op mijn kamer een apart kamertje, volledig van glas, en daar kon ik amber wassen en verschonen enzo. als ik wist dat er iemand kwam, zette ik amber haar bedje in dat kamertje tegen het raam, dan kon iedereen haar zien, en niemand kon haar aanraken.

ik zou het ook een hele moeilijke situatie vinden.

Link naar deze reactie
23/05/2007 @ 21:33
Cinke

Wat een moeilijke situatie...
Ik kan er niet echt over meespreken, want ik heb schatten van schoonouders.
Moest je het echt niet graag hebben dat ze je kindje vastnemen, zou ik zoals tiamberlie al zei, je kindje achter het glas laten staan.
Zijn er veel die dat doen hoor, bij een rondleiding op de kraamafdeling, hadden ze dit ook aangeraden.
Voor hygiene en rust van het kindje.
Jij kiest wat er met je kindje gebeurt, en wil je niet dat iedereen je kindje zomaar vastpakt, zou ik dat ook gewoon zeggen.
Niets van egoisme, en zou me niks aantrekken van de reacties, jij bent de mama

Link naar deze reactie
01/06/2007 @ 16:40
bo

hey meiden!!!

hoe gaat t met jullie? het is hier een beetje stilgevallen he
ik heb het enorm druk gehad,ik heb heel de tijd in het ziekenhuis gezeten, mijn papa en mama liggen allebei in het ziekenhuis en mn broer heeft zn been gebroken. allemaal nu!
maar ik kan het niet laten ik en super blij!!! ik kom net van de gyn en die kleine pruts gaat niet lang meer op zich laten wachten ,ze is mooi ingedaald en ik heb al 1cmtje opening. nog een dikke week waarschijnlijk. (tegen dan zal de hele familie wel thuis zijn)

ze was al 50.5cm en 2.800gr, ze gaat geen reus zijn maar dat is ook niet nodig!

hoe vlot de zwangerschap bij jullie?
nathalie, hoe was het bij de gyn? is het meegevallen bij de nieuwe?

groetjes
en tot snel

Link naar deze reactie
01/06/2007 @ 17:46
Cinke

Wauw bo, spannend nu hé, het kan elk moment gebeuren!
Hier nog alles ok, tegenwoordig wel veel last van harde buiken, gisteren de hele dag door...
Toch maar eens aan gyn zeggen.
Voor de rest alles prima.
Kijk ook al uit naar september hoor, eerst nog de hete zomer doorkomen

Link naar deze reactie
01/06/2007 @ 19:34
yoda

Hoi Bo

Ik dacht even dat het al zover was.
Nu nog eventjes wachten en jouw wondertje heb je in je armen, leuk zeg !
Geniet nog van je laatste dagen.
Groetjes Wendy

Link naar deze reactie
05/06/2007 @ 11:48
thiamberlie

spannend bo. ben is nieuwschierig wanner ze gaat komen. je zal nu wel in volle spanning zitten zeker? ik
voor je dat je bevalling vlot verloopt.
en ik moet pas 13 juni naar de gyneacoloog. ben is curieus wat voor iemand ze gaat zijn. aan de telefoon klonk ze al heel vriendelijk. en op 18 juni moet ik naar de arbeidsgeneesheer. dan gaan ze naar mijn bloeduitslag kijken of ik wel antistoffen maak voor 5 ziektes. tocoplasmose, hepatitis, en nog een paar. als dat niet zo is moet ik stoppen met werken. maar met amber was dat niet het geval dat ik moest stoppen dus dat zal nu ook niet zijn. alhoewel het wel even mag van mij. ben supermisselijk. heb dat bij amber nooit ze hard gehad. en moet zoveel overgeven, kan precies niets binnenhouden, en dan heb ik altijd dat hongergevoel, verschrikkelijk gewoon. ik ben ook altijd maar moe. ook ambetant. en dan heb ik op de koop toe ook nog cinusit. en doet zo'n pijn.
hetlastig eis, dat als ik van het werk thuiskom, ik me gewoon in de zetel laat vallen en h ier thuis niets meer doe, dus alles blijft gewoon liggen, zodat ik gewoon niet meer weet waar te beginnen. ik voel me gewoon op

ons amber is vannacht om half 4, krijsend wakker geworden. ik ben gewonden men bed uitgebonsd. ik stond direct bij haar. en heb haar dan maar bij ons in bed genomen. en dan is ze direct in slaap gevallen. een uur later haar ik ineens nen boenk en voor ja, het was gebeurd, ze was uit bed gevallen. ocharme.... ze weende niet lang en is weer in slaap gevallen. vanmorgend toen we wakker werden heeft ze pal in het midden van haar voorhoofd een supergrote blauwe bult. en ze zat er altijd aan. zo zielig.... kvoel me wel schulidig hoor. ook al weetik dat ik er niet veel aan kan doen.

't zit allemaal even niet meer mee. denk dat ik naar de dokter ga sewwes want ben dan ook maar gestopt met werken vandaag.

Link naar deze reactie
12/06/2007 @ 22:02
bo

hey dames!

Enya is geboren!!!!!
ik ben vorige vrijdag 08/06/2007 bevallen, een droombevalling alles ging heel vlot, volgens de gyn was het net alsof ik van een 5de kindje bevallen was!
mijn kleine meid was bij de geboorte 2.420kg en 47 cm jammer genoeg te klein, ze ligt nog een paar dagen in de couveuse maar ze doet het heel goed!

groetjes
bo

Link naar deze reactie
13/06/2007 @ 23:13
yoda

Proficiat

Ik zit hier met tranen in mijn ogen !!!!
Stuur al gauw een foto door als je er één hebt. Ben echt gelukkig voor jullie en als ik naar Ekeren kom zal ik je zeker verwittigen, om eens te komen piepen. Vertel me maar alles in detail hoe de bavalling was want ben al serieus aan het aftellen !
En geniet nu maar van jullie nieuwe aanwinst en probeer zoveel mogelijk te rusten.
Groetjes Wendy

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]