[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 16/06/2007 @ 09:49 | Hallo allemaal, Ik heb even een vraag, ik ben nu een maand gestopt met de pil, ik heb nu al ongeveer 2 weken elke dag last van pijn in me onderbuik (vergelijkbaar met menstruatiepijn) me borsten doen sinds 2 dagen ook veel pijn. Ik had dit bij mijn eerste kindje totaal niet en ken dit ook niet. Heeft 1 van jullie ervaring met dit soort klachten? Ik moet zeggen dat ik natuurlijk hoop dat ik al zwanger ben maar het kan misschien ook doordat het komt dat ik net gestopt ben met de pil. Ik hoor graag jullie ervaringen.Liefs Mariska |
| 16/06/2007 @ 17:10 chante | hoi mariska. ikzelf heb er weinig ervaring mee met het stoppen van de pil maar ik hoop echt dat je mischien toch zwanger ben al. duur het nog lang voordat je ongesteld moet worden? ikzelf heb het zelfde probleem ik ben bang dat ik zwanger ben omdat ik wel me pil slik maar antibiotica heb gekregen, en mijn ex en ik zijn ook nog is uit elkaar, ik moet nog 5 dagen wachten voordat me pilstrip af is gelopen, en heb ook erge last van me borsten en ben onwijs moe. nou meis laat je verder nog horen hoe het afloopt? gr chante |
| 18/06/2007 @ 07:28 | Hoi Chante, Ik kan volgende week dinsdag testen want ben dan pas officieel 1 dag over tijd. Ik begrijp me lichaam gewoon niet, me buik is ook nog eens erg opgezet. Het is voor jou te hopen dat je niet zwanger bent, het lijkt me in jouw situatie niet erg prettig dan, een zwangerschap is heel mooi maar dan wel in een prettige situatie. Nou meid we houden elkaar op de hoogte. Liefs Mariska |
[Reageer]

zeurende pijn in me onderbuik
maar het kan misschien ook doordat het komt dat ik net gestopt ben met de pil. Ik hoor graag jullie ervaringen.