< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Anticonceptie... » Nog iemand in 1ste ronde ???

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Anticonceptie...
Nog iemand in 1ste ronde ???
18/04/2007 @ 16:47
Ellen'tje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hallo iedereen

Ik had graag willen spreken met mensen die ook in hun 1ste ronde zitten?

groetjes
XXX

Link naar deze reactie
18/04/2007 @ 20:25
wendydekock

hey,

ik zit nu momenteel in mijn derde ronde en ben aan het hopen dat ik in deze ronde wel wat heugelijker nieuws krijg.

in ronde 1 is het altijd wel afwachten want je lichaam moet zich op een juist tempo zetten.
hou het allesinds goed in de gaten.
Link naar deze reactie
20/04/2007 @ 08:19
Ellen'tje

hey

ik zie dat je cyclus hebt van 45d wel lang hé

woon jij in belgië, waar juist ?

xxx

Link naar deze reactie
23/04/2007 @ 20:27
wendydekock

ja ik woon in belgië in de omstreek van Aalst.

en inderdaad dat is 1 van de lange cyclussen die ik kan hebben. Niet gemakkelijk om zo zwanger te geraken, maar ik probeer het positief te bekijken en zet mijn gedachten als ik kan op andere dingen.

Mijn eerste cyclus was nog eens langer dan mijn tweede ronde. je raakt dat wel gewend hoor als het zo uiteen kan lopen.

van waar ben jij ergens?
Link naar deze reactie
24/04/2007 @ 08:03
Ellen'tje

hey

ik ben van lebbeke tegen dendermonde

het wachten kan soms toch lang duren é

xxx

Link naar deze reactie
24/04/2007 @ 10:49
Alice

Online Status Bekijk profiel
Hallo...
Ik ben ook bezig in de 1e ronde...Heb afgelopen zaterdag mijn eisprong gehad (testje gedaan)...Dus mijn cyclus zit zo ronde 35/36 dagen... Ik probeer er niet teveel mee bezig te zijn, maar merk wel dat ik er graag over wil praten. Aangezien we niemand willen vertellen dat we er mee bezig zijn, vind ik dit de perfecte gelegenheid. Ik hoop dat we gauw met z'n allen goed nieuws te vertellen hebben!

Groetjes Alice

Link naar deze reactie
24/04/2007 @ 21:00
wendydekock

het wachten kan zeker duren als je cyclus niet loopt zoals ze zou moeten lopen.

hoi alice, welgekomen op dit forum en erover praten is altijd wel tof en tips krijgen is ook handig. zeker langs dit kanaal.

en laat ons hopen dat het voor ons allen inderdaad eens komt dat goede nieuws.
Link naar deze reactie
16/06/2007 @ 10:06

Ik zit ook in mijn eerste ronde, ik heb normaal gesproken altijd een cyclus van 28 dagen.Maar heb al wat vruchtbaarheidstesten gedaan en die geven allemaal negatief aan rond de dagen dat ik vruchtbaar had moeten zijn. Heb ook veel klachten maar weet dus niet of het van een beginnende zwangerschap zou kunnen zijn.
Link naar deze reactie
17/06/2007 @ 09:09
Tigris

Online Status Bekijk profiel
Hey iedereen,

Mijn eerste ronde is net voorbij, en was niets.
Ik vond het wel al enorm spannend om af te wachten of ze er zouden door komen. Ge begint dan echt zo extra op je lichaamssignalen te letten, om den duur hoop je zo, van ja, pijn rond de tijd van je eisprong, en daarna wat bloedverlies= innesteling mss, en uiteindelijk dan toch je regels. Zelfs na mijn regels hoopte ik nog, omdat ze eigenlijk maar 2 dagen geduurd hebben. Heb gisteren dan toch een testje gedaan, wie weet hé? Maar was neg. Dus op naar de volgende ronde! Ik alvast mee voor iedereen. En vind het leuk dat ik er hier kan over praten, want we hebben het nog aan niemand verteld, en willen dat zo houden tot het eindelijk gelukt is.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]