[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 21/06/2007 @ 10:15 babystudent ![]() | Hallo, Ik woon en werk in Aalst en ik verwacht mijn eerste kindje op 4 augustus. Welke meisjes of vrouwen in Aalst zijn ook zwanger en .. wanneer komt jouw kindje? Want misschien zien we elkaar in het ziekenhuis. Ik ga naar het ASZ, bij dokter Vanmulders.. Bijna vergeten: Een goede tip als jullie ook aan het verbouwen zijn: Wij doen mee aan een wedstrijd van Brico waarbij je cheques kan winnen om een verbouwing te realiseren.. Aangezien ik beval van mijn eerste kindje op 4 augustus kunnen we al je hulp en jullie stemmen gebruiken. Doe mee en ik stem ook voor jou!! http://www.mydecodream.be/BricoDeco/Summary_nl.act?project=diederikdc1&) Allerbeste groetjes, Leen |
| 26/06/2007 @ 12:08 CindyM ![]() | Hallo! Ik ga ook naar het ASZ bij Kathleen. Alleen ben ik wat later uitgerekend: 23 november. groetjes! ![]() |
| 09/07/2007 @ 11:27 | Hallo, ik ben niet van aalst maar van geraardsbergen niet zo ver van elkaa dus. Bij mij is het uitgerekend voor 22/07/2007 dus nog maar korte tijd te gaan. Ik wens jullie het beste toe |
[Reageer]

Wie is er zwanger in Aalst? voor wanneer