< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Anticonceptie... » strip pillen opeten als je al zwanger be

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Anticonceptie...
strip pillen opeten als je al zwanger be
19/06/2007 @ 15:51
anoniempje

ben nu 4 weken zwanger en heb een hele strip pillen opgegeten ben ik daar te laat mee? heb gehoort da je dat ook als morningafther pil kan gebruiken maar ben al zwanger heb het gisteren gedaan en geen buikpijn of bloedverlies

groetjes
Link naar deze reactie
19/06/2007 @ 15:57

Dat heeft geen enkele zin gehad, ik begrijp uit jouw mailtje dat het niet de bedoeling was dat je zwanger zou raken. Mijn vraag is alleen: Wist je niet eerder dat je zwanger was? Ik zou denk ik in jouw geval naar de huisarts gaan en die kan jouw verder informeren over abortus of iets. De morning after pil dat werkt niet meer omdat je die meteen nadat je denkt het risco hebt gelopen om zwanger te worden in had moeten nemen. Sterkte.
Link naar deze reactie
19/06/2007 @ 16:09
anoniempje

ja heb eergisteren een test gedaan omdat ik het gevoel had dat ik zwanger was moest vandaag pas ongesteld worden dus ben nu bijnna 4 weken zwanger.

groetjes
Link naar deze reactie
19/06/2007 @ 17:39

Ik hoop voor je dat je de juiste beslissing maakt, of je je kindje wel of niet houd. Mag ik vragen hoe oud jij bent?
Link naar deze reactie
19/06/2007 @ 21:45
anoniempje

hoi ik ben 23 en ben aan ene kant wel blij dat er niks gebeurt is.

hoop dat ik niet alsnog een miskraam krijg

groetjes
Link naar deze reactie
20/06/2007 @ 09:05

Ik heb toch nog even een vraagje aan jou: 23 jaar is een mooie leeftijd om je eerste kindje te krijgen, maar waarom heb je dan een pilstrip ingenomen. Ik wens je in elk geval een hele fijne zwangerschap toe, en ik hoop ook inderdaad voor je dat het door die pilstrip niet alsnog fout gaat.

Gr Mariska
Link naar deze reactie
20/06/2007 @ 11:39
anoniempje

hallo mariska

het is zeker wel een mooie leeftijd..

ik denk dat ik even bang werd dat ik daarom die strip heb ingenomen..
maar die strip heb toch geen effect meer nou

owwwwwwwww voel me nu zo dom
Link naar deze reactie
21/06/2007 @ 14:00
anoniempje

hallo

ik heb nog steeds geen bloed verloren nadat ik de strip heb opgegeten dus dan zal die strip gelukkig wel niet gewerken hebben of kan het alsnog dat ik bloed ga verliezen daarvan?

groetjes
Link naar deze reactie
21/06/2007 @ 14:20

Hoi anoniempje,

Ik denk niet dat die pillen kwaad kunnen of gevolgen hebben. maar durf het ook niet met 100% zekerheid te zeggen.
Ik ben zelf door de pil heen zwanger geworden, na ruim 21 weken ontdekt, omdat toen pas mijn ongesteldheid uitbleef, maar ja das een ander verhaal...
maar heb al die tijd ook de pil ingenomen en heb toen aan de verloskundige gevraagd of het kwaad kon, en zei antwoordde van niet.
Maar omdat jij alles tegelijk heb ingenomen durf ik het niet zeker te zeggen.

Veel sterkte en liefs
andrea
Link naar deze reactie
21/06/2007 @ 16:10
Nona

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey Anoniempje,

Misschien moet je een afspraak maken met een gyne of een abortuskliniek. (als je van België bent kan je eens gaan kijken op http://www.sensoa.be) Het voordeel van de abortuskliniek is dat je alle opties voor je krijgt, en je krijgt meteen een echo om te kijken hoe ver hen je bent. Dan kan je ineens eens kijken of alles goed gaat met de baby.

Maar je klinkt niet echt zeker van je zaak (langs beide kanten). Je wil je kind nu wel houden, maar een hele pilstrip innemen zonder eerst de gevolgen te checken lijkt me ook ... wanhopig. Ik krijg in ieder geval het gevoel dat je niet goed weet waar je je ei kwijt kan, en dat je iemand professioneel nodig hebt. Ik wens je veel sterkte toe hoor.

Link naar deze reactie
21/06/2007 @ 17:12
Anoniempie

nou ik was er niet op voorbedacht dat ik zwanger was slikte ook gewoon de pil en was ineens zwanger dacht slik die pil dan maar ineens weg maar toen ik het gedaan had had ik er gelijk spijt van was idd beetje wanhopig ma ben blij da het geen kwaad kan.

groetjes
Link naar deze reactie
21/06/2007 @ 17:15
anoniempje

heb ook geen vaste relatie maar wegnemen van mensenleven vind ik ook zowat had tegenn vriendin gezegt wak gedaan had enn zij had me even goed wakker geschud
Link naar deze reactie
27/06/2007 @ 13:57
W!zzy'82

Anoniempje

Hoe moet het nu verder? Ben je er een beetje uit meid?
Hopelijk komt alles goed en mag je een wolk van een baby verwachten!
Veel sterkte in het nemen van de juiste beslissing, niemand kan je hierbij helpen, enkel raad geven, de beslissing licht immers bij jou zelf.

Wizzy en Daan

Link naar deze reactie
28/06/2007 @ 14:24

anoniempje

ik kan je best goed begrijpen ik raakte op mijn 16de zwanger maar had nog wel mijn vriend ik was ook zo wanhopig dat ik ook op het punt stond al me pillen in te nemen gelukkig heb ik dat niet gedaan maa rik begrijp wel dat het heel erg dubbel voor je is,
ik hoop dat je eruit komt anders mag je me toevoegen op msn
inmiddels ben ik 19 jaar en heb ik 2 kinderen ik ben met de vader van beide kids getrouwd en alles gaat tot nu toe goed we zijn bezig voor een huisje ipv een appartement

ik hoop dat ik je kan helpen

gr athalie

maatlaje@live.nl

Link naar deze reactie
23/11/2007 @ 11:59
ikke

hoi annoniempje ik wou je even veel sterkte wensen in je keuze ik ben op 19jarr ook zwanger geraakt met de pil ondertussen is ons meisje bijna 4 en zijn we een supper gelukkig gezinnetje we zijn getrouwd en verwachten ons tweede kindje dus alles is goed gekomen ik heb wel nooit aan abortus gedacht maar had wel een vaste relatie (nu dus getrouwd) maar gemakkelijk is het zeker niet geweest maar veel sterkte grts
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]