[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 22/06/2007 @ 14:00 jessica van den berg | hoi ik heb een vraag ik ben nu bijna 10 weken zwanger moregn en nu is mijn vraag alles kids weten dat ze een broertje of zusje krijgen maar nu is de vraag hooe kun je een jongen van bijna 9 er meer bij betrekken de oudste is hij hebben jullie ervaring en hebbben jullie er ervaring mee hoe je dat doet als je straks moet bevallen wat is het geschikt voor een kind om bij de geboorte te zijn ik zit er echt mee in de knoop weet niet zo goed wat ik moet doen hebben jullie tipsgroetjes jessica |
| 25/06/2007 @ 15:36 Mimi | Hoi Jessica, Proficiat met je zwangerschap. Wij zijn totaal ongepland zwanger en hebben dit meteen aan ouder broer (12) en zus (9) verteld, zelfs voor we wisten dat het een tweeling was en zelfs voor we bij de gyneacologe waren geweest. Zij vonden het super en praten er heel trots over met hun vrienden. Die vinden het ook kei-cool. Inmiddels zijn we meer dan 16 weken zwanger en wordt het buikje goed zichtbaar. Mimi |
[Reageer]

net zwanger en oudere kids
en nu is mijn vraag alles kids weten dat ze een broertje of zusje krijgen maar nu is de vraag hooe kun je een jongen van bijna 9 er meer bij betrekken de oudste is hij hebben jullie ervaring en hebbben jullie er ervaring mee hoe je dat doet als je straks moet bevallen wat is het geschikt voor een kind om bij de geboorte te zijn ik zit er echt mee in de knoop weet niet zo goed wat ik moet doen hebben jullie tips