< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Anticonceptie... » zwanger met koperspiraal

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Anticonceptie...
zwanger met koperspiraal
23/06/2007 @ 16:32
nath

hoi

is er iemand die weet of dat je zwanger kan raken met een koper spiraal ook heb je deze al jaren

groetjes nath
Link naar deze reactie
24/06/2007 @ 01:06
jennifer

Online Status
hoi nath

ik heb er niet veel verstand van,
maar volgens mij komt het wel is voor .
tenminste geen een voorbehoedsmiddel is 100% veilig
maar je hoef er niet extreem bang voor te zijn,
zo,n spiraal moet toch om de 5 jaar vervangen worden als ik het goed begrijp?

gr jennifer

Link naar deze reactie
27/06/2007 @ 13:48
Wizzy

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi

Ik ken iemand die zwanger is geworden door een kopere spiraal
Nu ikzelf ben 7 weken geleden bevallen en denk ook aan een spiraal, maar ik kies dan eerder voor de hormonale spiraal, Mirena

xxx

Link naar deze reactie
27/06/2007 @ 17:02
Vanessa Claeys

Dag Wizzy,

Ik heb na de bevalling van mijn tweede kindje een half jaartje erna een spiraaltje laten steken een hormonale.
In het begin wat gesukkelt in die zin dat het spiraaltje zijne weg nog moest zoeken een paar dagen bloeden dan een paar dagen niet en zo ging dat een paar weken zo door.
De laatste drie jaar heb ik geen één keer nog bloedingen gehad dus het spiraaltje werkte goed.
Wij hadden sex zonder condoom of dat nu slim is of niet ik weet het niet maar ja ik had toch mijn voorbehoedsmiddel niet?
Nu eind februari ben ik het te weten gekomen dat ik toch zwanger was doordat ik eigenlijk ziek was, ik had de buikgriep. Ik had wel tegen huisarts gezegt dat ik de laatste weken enorm moe was en toen heeft hij voor het zekerste bloed afgenomen om te zien of ik geen bloedarmoede had. Want de huisarts wist dat ik een paar jaren een spiraaltje had. Nu twee dagen later belde ik de huisarts op voor uitslag en hij feliciteerde mij. Ik was zwanger!!
Eerst was dat toch een shok hoor want wij waren er nog niet uit of we wel nog een derde kindje wouden.
De natuur heeft in ons plaats beslist.
Ik heb het zeer moeilijk gehad om het te aanvaarden want ik was er eigenlijk nog niet klaar voor.
Nu is het wel beter maar soms als ik eraan denk heb ik toch wat schrik hoor. Drie kindjes is veel!

Alé groetjes Vanessa en de kids

Vermoedelijke bevalling op 12/10/2007.
Al 85 weken zwanger (212.59% ver), nog 45 weken te gaan.
Toegevoegd via deze pagina.

Link naar deze reactie
28/06/2007 @ 20:17
nath

hoi iedereen

heb al tien dagen buikpijn, pijn in de lies mijn borsten zijn gevoelig ( harde plekken in) en gezwollen .ben Moe en heb rugpijn
zou ik zwanger kunnen zijn. heb namelijk al 3,5 J een koperspiraal dus ik weet het niet.Moet mijn regels normaal maandag krijgen

groetjes nath
Link naar deze reactie
29/06/2007 @ 09:56
Susie

Wat ik me dan afvraag, waar is het spiraaltje??
Want een baby EN een spiraal passen niet samen (op een gezonde manier) in je buik.

Spiraal dan weg?

Link naar deze reactie
29/06/2007 @ 14:45
Vanessa Claeys

hallo,

Inderdaad spiraaltje is weg.

Nath,
Het kan altijd dat je zwanger bent maar ik zou nu afwachten tot een paar dagen later want tenslotte zou je maandag u regels moeten krijgen.

Tot binnenkort grt Vanessa en de kids

Vermoedelijke bevalling op 12/10/2007.
Al 85 weken zwanger (212.59% ver), nog 45 weken te gaan.
Toegevoegd via deze pagina.

Link naar deze reactie
02/07/2007 @ 11:32
MariposA

Online Status Bekijk profiel
Ben je je spiraaltje dan verloren? of is 'ie verwijderd?

Groetjes!

Link naar deze reactie
20/07/2007 @ 03:01

Hallo,

heb ook een spiraaltje laten steken. Mijn gyn zei dat het wel maar 3 jaar veilig is (om zeker te spelen) en jij hebt hem al 3,5 jaar. Misschien ben je niet zwanger maar toe aan een ander spiraal.
Nu ik ken dus iemand die pas aan 12 weken wist dat ze zwanger was en die een spiraal had.
Nu ik hoop dat het veilig is, maar niks is echt honderd procent veilig denk ik, o ja toch wel gehele onthouding, maar dat ligt mij niet zozeer.

Groetjes, Peggy.

Link naar deze reactie
21/07/2007 @ 11:28
Anoniem

hallo

Ik heb een vraagje. Ik heb een koperspiraal en was normaal altijd op tijd met mijn te krijgen. Meestal waren dat 30 dagen en dan kwamen mijn ook. Maar deze maand niets. Ondertussen zitten we al aan dag 36 en nog steeds geen te zien. Heb een zwangerschaptest gedaan en die zegt niet zwanger. Wat zou dat kunnen zijn. Maak me een beetje zorgen.
Link naar deze reactie
21/07/2007 @ 17:39
lesley

sorr gewoon ff banner testen

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]