[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 23/06/2007 @ 16:32 nath | hoi is er iemand die weet of dat je zwanger kan raken met een koper spiraal ook heb je deze al jaren groetjes nath |
| 24/06/2007 @ 01:06 jennifer | hoi nath ik heb er niet veel verstand van, maar volgens mij komt het wel is voor . tenminste geen een voorbehoedsmiddel is 100% veilig maar je hoef er niet extreem bang voor te zijn, zo,n spiraal moet toch om de 5 jaar vervangen worden als ik het goed begrijp? gr jennifer |
| 28/06/2007 @ 20:17 nath | hoi iedereen heb al tien dagen buikpijn, pijn in de lies mijn borsten zijn gevoelig ( harde plekken in) en gezwollen .ben Moe en heb rugpijn zou ik zwanger kunnen zijn. heb namelijk al 3,5 J een koperspiraal dus ik weet het niet.Moet mijn regels normaal maandag krijgen groetjes nath |
| 29/06/2007 @ 09:56 Susie ![]() | Wat ik me dan afvraag, waar is het spiraaltje?? Want een baby EN een spiraal passen niet samen (op een gezonde manier) in je buik. Spiraal dan weg? |
| 02/07/2007 @ 11:32 MariposA ![]() | Ben je je spiraaltje dan verloren? of is 'ie verwijderd? Groetjes! ![]() |
| 21/07/2007 @ 11:28 Anoniem | hallo Ik heb een vraagje. Ik heb een koperspiraal en was normaal altijd op tijd met mijn te krijgen. Meestal waren dat 30 dagen en dan kwamen mijn ook. Maar deze maand niets. Ondertussen zitten we al aan dag 36 en nog steeds geen te zien. Heb een zwangerschaptest gedaan en die zegt niet zwanger. Wat zou dat kunnen zijn. Maak me een beetje zorgen. |
| 21/07/2007 @ 17:39 lesley ![]() | sorr gewoon ff banner testen |
[Reageer]

zwanger met koperspiraal

te krijgen. Meestal waren dat 30 dagen en dan kwamen mijn