[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 30/06/2007 @ 15:10 lianne ![]() | Vind Milan ook een hele mooie naam en past goed bij Thomaso, dus ik zou er wel voor gaan |
| 30/06/2007 @ 19:09 ik | Ik vind het ook prima passen Heel mooi! |
| 30/06/2007 @ 22:21 Anoniemus | wat dacht je van Milano Thomaso? Milano hoor je minder dan Milan en ik vind het ook leuk klinken bij Thomaso... ![]() |
| 01/07/2007 @ 03:08 BLUE | Milan is een slavische naam, dus iets in die richting, dacht ik. Zelf vind Tibor erg mooi en Tibor Thomaso klinkt ook niet gek (vind ik toch). |
| 01/07/2007 @ 08:38 Dusanka ![]() | Milan is inderdaad een slavische naam....hieronder nog een paar ; Goran, Slavko, Zlatko, Boban, Dean, Bane, Zarko, Zoija en zo heb ik er nog wel een paar. Liefs Dusanka |
| 03/07/2007 @ 13:00 mum2b | Wij hadden hetzelfde probleem, heel veel meisjesnamen en geen jongensnamen. Wij dachten ook aan milan maar is inderdaad zeer populair, daarom kozen we voor milo. Ja hier in belgië is er nu een tijdschrift uit met dezelfde naam maar daarom gaan we nog niet van naam veranderen. Veel succes met het kiezen van de naam. ![]() |
03/07/2007 @ 21:34 ![]() | Past heel mooi bij de achternaam. Misschien ook Liam Yvan Joren Ik zou in ieder geval een naam met 2 lettergrepen nemen. (of eventueel 1) |
[Reageer]

jongensnamen zoals Milan