< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Rainbowbabies

Pepatino.be

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » nod in juli. wie nog ?

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
08/07/2007 @ 09:10
Dee

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey Prutske,

Gefeliciteerd!!!!!! Echt geweldig nieuws!
Ben heel erg blij voor jou!

Groetjes Dee

Link naar deze reactie
08/07/2007 @ 12:12

Bedankt iedereen voor de felicitaties. Kan het soms zelf nog niet geloven, maar word er vaak aan herinnerd door vermoeidheid, maag die soms gekke kuren krijgt,...
Dee voor jou komen er ook spannende dagen aan hé. Ik blijf hoor !

Vermoedelijke bevalling op 14/03/2008.
Al 70 weken en 1 dag zwanger (175.49% ver), nog 30 weken te gaan.
Toegevoegd via deze pagina.

Link naar deze reactie
10/07/2007 @ 01:09
indey

Online Status Stuur bericht
hoi allemaal

mijn naam is indey en kom hier ook even kijken.Ik heb mijn nod op vrijdag 6 juli maar tot op heden nog geen duivels te bekennen.
het kriebelt hier wel om te gaan testen maar wil er toch wel even mee wachten wat zouden jullie doen ?

Link naar deze reactie
10/07/2007 @ 10:20
Dee

Hoi Prutske,

Balen..de zijn gekomen! Op naar ronde 2 maar! Hoe voel je je nu?

Indey spannend hoor...heb je al een test gedaan?

Groetjes Dee

Link naar deze reactie
10/07/2007 @ 10:48
lydia_1982

Hallo allemaal,

Ik had mijn NOD op 30 juni waarschijnlijk moeten hebben maar ik ben pas eind mei gestopt met de pil. Dus misschien dat het wat langer op zich laat wachten. Ik heb sinds 8 juli wat bruinverlies maar is nog niet doorgezet tot een menstruatie. Het word steeds minder. Wat zou dit kunnen zijn? Wie weet zet het toch nog door en kunnen we voor de 2e ronde gaan. Ik had op 7 juli een test gedaan maar die was negatief. Heeft iemand dit ook wel eens gehad?

Groetjes lydia

Link naar deze reactie
11/07/2007 @ 10:54

Hey Dee, wat spijtig voor je. Maar ik blijf hoor.

Voel me zelf niet zo best, heb nl een verkoudheid en zit dus ziek thuis. Vermits ik niet veel mag nemen nu, moet het langzaam aan beteren. Heb gisteren dan ook bloed laten nemen, en HCG-waarden waren goed. Hopelijk blijft het zo hé.

En Indey, al een testje gedaan ? Hou ons op de hoogte hé.

Link naar deze reactie
11/07/2007 @ 14:11
stefanie27

Online Status Bekijk profiel
Hallo!

Graag wil ik mij ook bij jullie club voegen.
Dit is ronde 4 voor mij. NOD is a.s. maandag 16 juli.
Ben benieuwd misschien dat ik zondag alvast een testje ga wagen, mits mijn temperatuur nog steeds op 37 graden staat.
Ben deze maand ook maar aan het temperaturen geslagen, en de digitale ovu testjes gaan gebruiken van clearblue, nu weet ik iig zeker dat wij op de goede dagen geklust hebben :) geloof dat dat de andere maanden verkeerd is gegaan.
Ik wacht nu dus in spanning af deze laatste daagjes.
Moet vandaag wel veel plassen, en voel beetje raar in buik en misselijk een beetje maar kan ook met ongi te maken hebben. Mijn lichaam is iig goed in mij voor de gek houden.

Prutske had jij al zo vroeg wat symptomen? en wat dan precies??

succes iedereen

groetjes stefanie

Link naar deze reactie
11/07/2007 @ 14:17
stefanie27

Was vergeten iedereen nog succes te wensen en te feliciteren!
Bij deze

groetjes stefanie

[Laatst gewijzigd door stefanie27 - 11/07/2007 @ 14:18] - Link naar deze reactie
11/07/2007 @ 15:43

Hey Stephanie, welkom hier. Ik had inderdaad ool tamelijk snel terug last van vaker plassen, minder vast slapen en nare dromen,... Vorige keer had ik dit ook zo snel al. Maar heb drie dagen voor NOD al een testje gedaan, en die was negatief. De dag voor NOD kon ik het niet laten en deed ik opnieuw een testje en die was positief. Daaraan zie je dat je echt al voldiende HCG moet hebben wil de test scoren. Ondertussen heb ik ook bloed laten prikken, en alles lijkt in orde. Nu nog afwachten tot we de 12 kritieke weken door zijn hé.

Link naar deze reactie
11/07/2007 @ 16:21
stefanie27

hoi prutske

heb je ook getemperatuurd?? Ik durf nu niet te testen, 5 dagen vooraf. denk dat ik het op dag 28 a.s. zondag testje ga doen dag voor NOD,
heb af en toe wel wat steekjes in de buik of raar gevoel, maar durf niet veel te hopen, tis afwachten!
vandaag nog een temp van 37.1
5 dgn is toch ook te vroeg om te testen, toch?
ach nog paar dagen geduld dan weten we of we blij kunnen zijn of nog een ronde in moeten gaan

groetjes stefanie

Link naar deze reactie
12/07/2007 @ 16:40

Hoi Stephanie, vijf dagen voor NOD is inderdaad nog beetje vroeg. Ken je gevoel hoor, ik kon het ook niet laten en had een dag of 4 voor NOD getest en had negatief resultaat. Maar omdat ik ook die steekjes in buik enz had, heb ik me toch geriskeerd om een dag voor NOD nogmaals te testen en toen was test positief.
Zelf heb ik niet getemperatuurd en ook geen ovu-testen gebruikt. Hebben wel hier gekeken wanneer ovulatie ongeveer was en van paar dagen voor de groene dagen tot paar dagen na de groene dagen, 1 dag op 2 geklust. Verder had ik wel teunisbloemolie genomen en mijn vriend vitamine E (da's goed voor de zwemmertjes)
Hou ons op de hoogte hé als je getest hebt ! Ik voor je !

Link naar deze reactie
13/07/2007 @ 23:09
lesley

Hoi dames

Mag ik er nog bij? Ik ben een mama van een zoontje van 1 jaar en we hebben besloten om voor een broertje of een zusje te gaan.
Ik ben al eventjes aan het zoeken op het forum naar een plaatske zoals deze. Waar je samen kan aftellen, afwachten...
Mijn NOD is 22/7. Ik heb gezien dat Lotte en Conny ook deze datum hebben voor hun NOD.

Spannend allemaal he. Ook al gaan we voor een 2e het blijft spannend moet ik zeggen. Ik heb hier al enkele kwaaltjes zoals plots misselijk worden, steken in mijn borsten (had ik de eerste keer ook), langst de andere kant had ik vandaag zo'n ongi gevoel...

pff ik weet het niet, het zal afwachten worden. Nog een weekje en we weten meer.
Bij ons zoontje was het van de eerste keer raak, hadden we zelf niet verwacht hoor. Dat maakt het nu wel lastiger natuurlijk, want ik hoop dat het nu ook weer zo snel zal gaan. Mijn ventje zegt dat ik me niet teveel mag focussen, maar ja jullie weten evengoed dat dat niet zo gemakkelijk is he.

Iedereen veel geluk!

groetjes
lesley&co

Link naar deze reactie
14/07/2007 @ 16:16

Hey Lesley,

Welkom hier.
Je NOD komt er gauw aan hé, we gaan allemaal voor je !
Van die tekenen vooraf kunnen we hier allemaal meespreken, soms betekend het goed nieuws, maar soms speelt je lichaam ook rare streken met je.
Ik hoop voor jou dat het toch positief is !

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]